Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (2374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt kanssa pitkään josko ottaisin kissan löytöeläintalosta mutta 200€ kissasta on kyllä liikaa vaikka onkin rokotukset kunnossa
En ottaisi löytötalosta, ovat varmasti kokeneet kovia, kissa on oman tiensä kulkija, kissaa ei kouluteta.
Eläkeikäisenä ei haluaisi enää oikein kissan pentua. Vaikka mistäs sen tietää, jos jaksaisi elää itsekin pitempään.
Meidän lähikirjastolla toimii aikuisten lautapelikerho. Ehkä tuollaisia on enemmänkin.
Sori, että vastasin toisen viestiin ja syytetään, että mä oon joku paha henki joka pilaa ketjun ja ketjun. Mitään en ole jankuttanut toisista tyypeistä.
En kirjoittele mitään jatkossa tähänkään ketjuun, kun tommoista syyttelevää asennetta saan täälläkin kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja poistaa viestit, joissa kerrotaan hänen valehdelleen. Voiko syyllisyyttään paremmin myöntää? Säälittävää.
Sinä olet niin väärässä!
Perustele, ole hyvä! Tuohan on vain sinun mielipiteesi, ei fakta, joka pohjautuu tosiasioihin.
Miksi toistetaan toisen ketjun asioita täällä?
Lopettakaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi toistetaan toisen ketjun asioita täällä?
Lopettakaa!
Tämä!
Eipä siitä tarvitse välittää. Ei kommentoida trollia, viestit kyllä poistuvat. Jokainen kommentti jättää ketjuun siemenen, joka mahdollistaa taas jankkaamisen aloittamisen alusta.
Hello everyone! I've been having a quiet day at home, just reading and catching up on some shows. Sometimes it's nice to have a calm day, but other times it makes me realize how much I miss chatting with people. How's everyone else doing today?
Mitä hän sitä tekis, joskus voi olla tekemättä mitään eikä aina ole pakko olla menoja johonkin.
Minä hyvillä mielin katon sarjoja tänään suorantpoistopalvelusta, lattia kaipas puhdistusta, annan olla koska ei täällä ketään käy kattomassa millaista on, se hyvä puoli tässä yksin elossa on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sitä tekis, joskus voi olla tekemättä mitään eikä aina ole pakko olla menoja johonkin.
Minä hyvillä mielin katon sarjoja tänään suorantpoistopalvelusta, lattia kaipas puhdistusta, annan olla koska ei täällä ketään käy kattomassa millaista on, se hyvä puoli tässä yksin elossa on.
Se on hyvä, ettei joku ulkopuolinen tee ns. tupatarkastuksia ja katsele kriittisesti paikkoja. Täälläkin sama juttu. Saa olla omissa oloissaan ilman häiriöitä, ja siivota silloin, kun jaksaa. Kunhan viitsii vaan viedä sen roskapussin pois silloin tällöin.
Uskaltauduin kampaajalle taas pitkästä aikaa. Tunsin itseni melkein metsäläiseksi kömpiessäni sinne kylille. Kyllähän hyvä ammattilainen sai siistittyä ja laitettua hiukset taas uuteen malliin, ja jaksoi kuunnella jutusteluani. Tunsin aivan kuin herääväni eloon, kiitos tälle ihanalle ihmiselle. Siinä peilistä itseäni tiiraillessa pohdin, että jotain muutakin voisi ehkä tehdä ränsistyneelle ulkonäölleni. Vaikka jotain ihan pientäkin, joka piristäisi ja antaisi yksinäiselle jotain toivoa. Mistä sen nyt sitten aloittaisi.
Kävin pyöräilemässä. Tein 2 t vapaaehtoistyötä. Luen illalla suomeksi Raamattua sekä ranskankielistä kirjaa. Pesen sukkahousut. Söin riistakäristystä ja punasipulia. Parsin villasukat. Luen puoli tuntia intrenetistä uutisia. En katso YLEN uutisia. Menen nukkumaan kello 9:30, kun on tylsää ja pimeää. Herään huomenna klo 7:00. Menen kuntosalille aamulla. Aion alkaa kutoa uutta pujoliiviä. Kirjoitan joulukortit. Ostan keräkaalin kaupasta ja teen keiton, jota syön 3 päivää peräjälkeen. Tuli huominenkin päivä kerrottua...
Eikö olekin kiinostava elämä?
Kiinnostava, näppäilyvirheeni. Olin kyllä lisensiaatti, nyt eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt kanssa pitkään josko ottaisin kissan löytöeläintalosta mutta 200€ kissasta on kyllä liikaa vaikka onkin rokotukset kunnossa
En ottaisi löytötalosta, ovat varmasti kokeneet kovia, kissa on oman tiensä kulkija, kissaa ei kouluteta.
Eläkeikäisenä ei haluaisi enää oikein kissan pentua. Vaikka mistäs sen tietää, jos jaksaisi elää itsekin pitempään.
Meille tuli pieni, joka mahtui pojan lippalakkiin. Ihana, oli ilonamma 18.5 vuotta. Kun isäni kuoli ja minä itkin sohvalla, hän tuli syliini kosketti nenäpäätäni ja aivankuin kertoi, että älä itke minä olen tässä ;( Olen kertonut tämän täällä aiemminkin. En ota enää pientä, mutta hänet voisin ottaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen on näkymätön.
Niin on. Lisäksi myös ylimääräinen ja tarpeeton.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pyöräilemässä. Tein 2 t vapaaehtoistyötä. Luen illalla suomeksi Raamattua sekä ranskankielistä kirjaa. Pesen sukkahousut. Söin riistakäristystä ja punasipulia. Parsin villasukat. Luen puoli tuntia intrenetistä uutisia. En katso YLEN uutisia. Menen nukkumaan kello 9:30, kun on tylsää ja pimeää. Herään huomenna klo 7:00. Menen kuntosalille aamulla. Aion alkaa kutoa uutta pujoliiviä. Kirjoitan joulukortit. Ostan keräkaalin kaupasta ja teen keiton, jota syön 3 päivää peräjälkeen. Tuli huominenkin päivä kerrottua...
Itse asiassa tässä kiinnostaa heti kolmekin asiaa: Millaista vapaaehtoistyötä teet? Saisinko kaalikeittoreseptin? Ja mikä ihme on pujoliivi? Mukavaa tiistaita sinulle :D!
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, onko siinä jotain erityistä taustalla, ettet katso Ylen uutisia?
1.Kaalikeittoon laitetaan siirappia 3 rkl. Sipulia paljon ja käytetään ensin paistinpannulla. Suolan sijasta 1 rkl lipstikkaa. Sika-nautajuhelihaa hieman. Hiukan myös keitettyjä perunoita murskataan mukaan. On ihana keitto! 2.Pujoliivi on slipoveri suomeksi. Minulla on niitä eri väreissä 15. Kohtaa vapaaehtoistyön laadusta en paljasta, koska joku voisi tunnistaa minut. En nukahtanutkaan klo 9:30, koska olen täällä nyt.
Vierailija kirjoitti:
1.Kaalikeittoon laitetaan siirappia 3 rkl. Sipulia paljon ja käytetään ensin paistinpannulla. Suolan sijasta 1 rkl lipstikkaa. Sika-nautajuhelihaa hieman. Hiukan myös keitettyjä perunoita murskataan mukaan. On ihana keitto! 2.Pujoliivi on slipoveri suomeksi. Minulla on niitä eri väreissä 15. Kohtaa vapaaehtoistyön laadusta en paljasta, koska joku voisi tunnistaa minut. En nukahtanutkaan klo 9:30, koska olen täällä nyt.
Pujoliivi on jännä sana minustakin. Tuleeko se siitä, että se pujotetaan pään yli, kuten slipoveri, eikä se ole edestä avattava kuin tavallinen liivi? Mulla on pelkkiä liivejä eikä yhtään pujoliiviä, mutta nyt tämän sanan myötä alkoi tehdä mieli neuloa itsekin.
Olisiko paikkakunnallasi shakkikerhoja? Sellaisia on vielä ainakin kaupungeissa. Joskus oli mielenkiintoista seurata pelaajia pikashakkiotteluissa. Tietokoneen kanssa voi pelata myös, tosin useimmiten tulee korkeintaan tasapeli.
Minulla on myös koronalauta, mutta kun siinäkin pitäisi olla ainakin kaksi pelaajaa. Siellä autotallin nurkassa se lauta on pölyyntymässä ja keppikin mennyt poikki. Pitäisi kait vuolla uusi tilalle.