Kuka muistaa -ketju!! Tänne kaikki ilmiöt&ihmiset joita et usko kenenkään enää muistavan :)
Kommentit (1194)
Sai toivoa hirveimpiä kappaleita. sitä oli pakko kuunnella, vaikka oli ihan kamalia.
eli tää on voinut täällä olla, mutta muistaako kukaan sellaista Robin Hood-sarjaa, jonka Robinia esitti Michael Praed? Taisin olla ala-asteella kun se tuli telkkarista ja oli tosi kova juttu silloin. Siinä oli aivan ihana musiikkikin, mulla on sen tunnarikin imuroituna koneelle.
Onkohan sitä tullut milloinkaan uusintana, olisi ihan kiva katsoa nyt aikuisena uudestaan.
Tuli telkkarista aina siihen aikaan, kun odottelin siskojani kotiin koulusta. Eli joskus vuonna -75 tai jotain sinne päin.
Juontajana ohjelmassa oli Hessu (parrakas kaveri) ja tunnuksessa oli iso arpakuutio, joka pyöri.
Mic Mac farkut ja college-puserot, mulla oli sellanen korkeakauluksinen pusero jossa vetskari kauluksessa. Juotiin omppujytää ja minttusuklaata, kaljaakin juotiin varsinkin Amiraalia ja Karjalaa. Rockin SM-kisoja järjestettiin ja karsinnoissa kaikki vähänkin soittamaan kykenevät.
Vierailija:
Minä muistan 7 luokan ruotsin kirjan. Jag heter börje. Jag spelar fotboll i Tallkulla IFK. Se Tallkulla ei unohdu!
muu BCR-fani ole ilmottautunut! Oi ne ihanat ruutuhuivit! Eric oli ihan kuuminta hottia.
het potatis
Nya vindar, 7.lk ruotsinkirja
muu BCR-fani ole ilmottautunut! Oi ne ihanat ruutuhuivit! Eric oli ihan kuuminta hottia.
Sitä paitsi mä kuuntelin Sladea ennemmin!
olikos joskus Pippuri purkkaa..kaneli purkkaa,nam
entäs ne Muoviset aurinko"lippikset" otsalle???yöks ne taitaa tulla kohta uudestaan hotiksi
tiukka etukeno,
herkällä tatsilla,
rumpusatsilla
Mikä tää on ?!
Sitä paitsi mä kuuntelin Sladea ennemmin!
No, mä olin silloin n. 12-13 -vuotias. Oli se ihanaa. Sittemminhän sitä löysi Hassisen Koneen ja Pelle Miljoonan, eikä takaisin ollut paluuta...
hevonen on pop.
histamiini joulukalenteri
joka aukaistiin vetämällä renksusta ja piti varoo ettei sormet aukee verille
paa paa papparaa, pastirol
namit
stop yskänpastillit
Se oli ikään kuin koru (muovisia timantteja), ja sitten kääntämällä ja vääntämällä sieltä aukeni joku pikkiriikkisen nuken koti tms. Mulla oli sellainen ja vitsit että haaveilin siitä paljon, ennen kuin sain. Oli varmaan joskus -89.
Muistaako kukaan suomalaista au-pairia, jota kuvattiin salaa??
tiukka etukeno,
herkällä tatsilla,
rumpusatsillaMikä tää on ?!
suomen eka mäkkäri on tampereella, ei helsingissä
Apua! pyöräilyshortsit ja jättimäinen t-paita, tyylin täydensi usein matalat avokkaat. Myös miehet käyttivät pyöräilyshortseja ja vyölaukkua. HYI!
minullakin oli t-paita, jossa oli neonkeltaista ja neonaniliininpunaista...
joka tuli jokaiselle 8-9 -luokkalaiselle? Vanhempia hyyilytti, mutta itse oli ihan nolona, kun välissä oli sitten kortsu :)