Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylihuomenna hammaslääkäriin ja nyt jo jännittää

Vierailija
23.04.2007 |

Ainakin yks hammas paikataa ja ajattelin pyytää puudutuksen. Mut silti pelottaa mennä sinne. Olen aina jännittänyt hammaslääkäris käyntiä jopa pelkästään silloin ku kävin ala-aste ikäisenä oikomishoidoissa jotka ei sattunut. Ja nyt taas vaikka ikää jo 25v. Pääsenköhän koskaan tästä vaivasta? Onko muita jotka tressaa samaa asiaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin pelottaa. En edes uskalla varata aikaa, vaikka tarttis. Pelkkä ajatus aiheuttaa melkein kauhua. Asiaa ei yhtään paranna että mulla on myös paniikkihäiriötä. Ei se auta muuta kuin rohkaistua ja mennä kyseiseen paikkaan. Täytyy voittaa itsensä.

Ajattele ap että sä oot ollut tosi rohkea kun oot jo varannut ajan. Enää ei tartte kuin mennä paikan päälle, ja sitten se on kohta ohi. Jälkeenpäin sitä kyllä aina ihmettelee miksi tuli taas panikoitua ihan turhaan. Mulla se ajanvaraaminen ja paikan päälle meno on siis kaikkein vaikeinta. En mä sitä pelkää vaikka vähän sattuukin, kun nykyään saa kuitenkin puudutuksen.

Vierailija
2/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluhammaslääkärikö sen aikaan sai, kun nyt vielä yli nelikymppisenäkin pelottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aikaa kulunut useampi vuosi viime käynnistä,nyt on jo pakko mennä kun ei voi enää asiaa lykätä =(((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi