Hoi Seinäjoki! Millaista siellä on asua?
Molen kyllästynyt matuloihin ja katselin notta Etelä-Pohjanmaalla niiden määrä olis siinä kolmessa prosentissa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Älä tuu tänne, tämä on ruma ja tylsä paikka. Ihmiset on ihan jees mutta muuten täälon köppäästä.
Näyttää ihan suomelta siis? Eipä tämä pk-seutukaan mikään kaunotar ole.
Seinäjoki on hyvä paikka seinäjokelaisille. Heiksi lasketaan jos on kolmannen polven seinäjokelainen, muut suljetaan ulkopuolelle.
Notta ilimajokisia ja hesan pellejä painamma turpahan.
Eli ystäväällisiä ollahan.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoki on hyvä paikka seinäjokelaisille. Heiksi lasketaan jos on kolmannen polven seinäjokelainen, muut suljetaan ulkopuolelle.
No ei mua muut niin kiinnosta, kunhan ei ole matuloita, niiden meteliä ja sotkemista en kestä. Isä on e-p:ltä joten sinänsä koen vetoa sinne suuntaan myös. No katsellaan, ihan vielä en pääse pois...
Vierailija kirjoitti:
Noni :D Mut miksi ilmajokelaisia painatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noon aina ollehet seinääjokisten siivellä elämäs.
Seinäjoki on mukava viihtyisä paikka, ja tällä hetkellä hyvinkin vauhdilla kasvava kaupunki. Olen siellä asunut pariinkin otteeseen, ekan kerran 20-vuotiaana ja sopeutunut hyvin, hyvin myös päässyt joukkohon, vaikka olenkin vain puoliksi eepeeläinen juuriltani ja ihan muualta kotoisin. Ihmiset on todella mukavia.
En asu tällä hetkellä eepeellä ollenkaan, mutta jos isompaan kaupunkiin pitää lähteä asioille, lähden aina Seinäjoelle. Käyn myös sairauteni vuoksi hoidoissa Seinäjoen keskussairaalassa, en omalla hva:lla. Asun maalla toivottavasti kuolemaani saakka, mutta olen usein sanonut että jos joskus on vielä kaupunkiin muutettava, niin kaupunki on Seinäjoki eikä mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänne kaikki on tervetulleita! Sitä paitsi tuossa kirjoittaa joku huijari, oikea termi on seinäjokinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä esittää seinäjokista, ei täälä noin puhuta.
Olen muuttanut tänne pääkaupunkiseudulta. Hyvä on asua, kaikki palvelut löytyy ja asunnot on kohtuuhintaisia. Elämä on paljon helpompaa ja toimivampaa kuin ruuhka-Suomessa. Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan Etelä-Pohjanmaalla ei sano notta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä esittää seinäjokista, ei täälä noin puhuta.
Moonkin alakujahan nurmoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh ku just sen sanan oppinut...
Palvelut on paljon edullisempia. Mulla käy pääkaupunkiseudulle muuttaneita kavereita edelleen eepeellä korjauttamassa autonsa, kampaajalla jne. Ja tosiaan asuminen on edullista.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttanut tänne pääkaupunkiseudulta. Hyvä on asua, kaikki palvelut löytyy ja asunnot on kohtuuhintaisia. Elämä on paljon helpompaa ja toimivampaa kuin ruuhka-Suomessa. Suosittelen lämpimästi.
Hyvältä kuulostaa, tätä juuri haluankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seinäjokea sanotaan Nottajoeksi?
Vierailija kirjoitti:
Ilmajokisia ei kiusata! Mäkin oon 1/4 Ilmajokinen! 😄
Hoi sie alottajaa! Karavaanillas tänne kurwaa waa. Myö ollaaa jo ootellu et siee saaput tän!
Älä tuu tänne, tämä on ruma ja tylsä paikka. Ihmiset on ihan jees mutta muuten täälon köppäästä.