Kuka muistaa -ketju!! Tänne kaikki ilmiöt&ihmiset joita et usko kenenkään enää muistavan :)
Kommentit (1194)
sitten oli sellanen dödö kun fleurs de hollande
Tämän vuoden paras ketju!!
Vaikka enenpää on jo enää vaikea keksiä.... :)
Vierailija:
Itselläni on vieläkin tallessa Jippo-vehje, jolla pystyy tekemään neliskanttisia kananmunia. Idea on se, että keitetty kuorittu kananmuna laitetaan sellaiseen neliskanttiseen laatikkoon, jossa on puristin, sitten vain puristetaan ja muna muotoutuu sellaiseksi vähän neliskanttiseksi :)
Vierailija:
Jogurttikone :)
Myös leipäkonevillitys oli yhteen aikaan...
ja jalkakylpykoneet!
Sellaset oli muotia joskus 88-89.
Tai sitten mä vaan olen hyvämuistinen ja yli-ikäinen tähän touhuun...
...kun on leikki lopussaan, taskuun häntä laitetaan...'
Mutta muuten muistan lähinnä kohuotsikot. Mökillä on meillä paljon 80-luvun lehtiä, niistä riittäisi kerrottavaa =D
niitä joita myytiin r-kioskilla. Sellaisia pampuloita, joissa oli nukke jolla oli pitkät vaaleanpunaiset hiukset. Ne hiukset sitten solmittiin mukaan omaan tukkaan. Joskus 80-luvulla, oisko ollut -85?
ja samaan aikaan oli muodissa myös bootsit. Mun piti sitten valita kun molempia en saanut ja halusin ehdottomasti ne teddyt! Muistaako kukaan?
Tosin 10 vuotta myöhemmin kuin limsakone.
Teinareita meilläkin käytettiin ja väliin liimattiin melkein julisteista lähtien kaikkea... lopputulos oli niin paksu ettei meinannut kiinni saada.
Entäs muistatteko etelän reissuilta tuodut Marlboro-yms collegepuvut?
Aborttia vastustettiin chooce life-paidoilla ja syötiin iki-ihania jambo-suklaapatukoita.
Meillä päin sanottiin savossa polkupyörän pinnojen väliin pyykkipojilla kiinnitettäviä muovipaloja räpättimiksi.
Haaremihousut olivat kyllä melkoinen hirvitys tällä järjellä ajateltuna.
Ja minä onneton luulin koko pienen ikäni, että Elvis kuoli koska se söi liikaa hampurilaisia ja lihapiirakoita... = )
Miehillä oli se charmantti raita etuoikealla tukassa
En millään muista mikä kassin nimi oli aikoinaan (80-luvun puolivälissä) mutta ainakin Lahden seudulla oli kova hitti. Kassi ostettiin muovilevynä esim. Tiimarista ja sitten kasailtiin.
Pohja oli reijätöntä muovia ja kassin reunat reijällistä muovia. Kassi siis oli yhtä ja samaa kappaletta mutta itse kasattavissa. Ja se kasaaminen olikin tosi ärsyttävää puuhaa.
Meni peukalot ihan kipeiksi kun piti painella niitä pieniä (vääränkokoisia) muovinappuloita läpi niistä vastakappaleista. Kasseja käytettiin mm. uimarannalla. Ja oli niiiiiiiin näppärä.
Mulla oli keskipunainen ja ärsytti kun en ollut tajunnut ostaa pinkkiä.... Oli niin vaikeaa:)
Vierailija:
niitä joita myytiin r-kioskilla. Sellaisia pampuloita, joissa oli nukke jolla oli pitkät vaaleanpunaiset hiukset. Ne hiukset sitten solmittiin mukaan omaan tukkaan. Joskus 80-luvulla, oisko ollut -85?
Kerättiin tarroja veljen kanssa ja lopulta meillä tais olla kaikki 89 vai monta niitä nyt oli erilaista =)))
Ja 108, onko tuo tullut Suomessa? Meidän lapset katsoo edelleen innoissaan sitä Aasta Ööhön (fem myror är fler än fyra elefanter) ja mies haikeena miettii että se on ohjelma josta ruotsalaiset lapset on oppineet lukemaan...
Aivan IHANA ketju!
Vierailija:
JA NE KUMILENKSUT, MONESTI NEONVÄRISET.... (:
Vierailija:
No entäs MAC- mehujää...yhtä vanhan miehen kaa siitä vielä haaveillaan. Tai rymd- mehu? Ihanaa lisäainelitkua :)
Vierailija:
joka tuli (ehkä) Pikku Kakkosessa. Sen alussa " zoomattiin" taivaalta käsin kerrostalon pihaan johonkin puuhun, jossa makoili tyttö (?). Muistaakseni sama juttu toistui loittonevana ohjelman lopussa. Sanooko tämä kellekään mitään...? (Vähän hatarat muistikuvat aiheesta...)
Ne äklömakealta tuoksuvat pyyhekumit mitä kerättiin penaali pullolleen eikä niitä ikinä raskinut käyttää mihinkään.
Kiellettiin kai jonkun karsinogeenin takia?