Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL : Ainutlaatuinen kysely naisten asenteista peniksen kokoon

Vierailija
12.09.2025 |

Onko peniksen koolla väliä?

Ainutlaatuinen kysely paljastaa, mitä suomalaiset todella ajattelevat peniksen koosta. Peniksen koolla on väliä erityisesti tietylle ihmisryhmälle, kirjoittaa Iltalehden artikkelissa seksologi Jonna Närhi.

Parisuhde- ja seksuaaliterapeuttina törmään kysymykseen "onko koolla väliä?" erityisesti sosiaalisen median keskusteluissa ja kysymyksissä. Halusin ottaa ikuisuuskysymyksestä selvää. Tulokset olivat suorastaan hämmästyttäviä.

Olen kohdannut työssäni ihmisiä, jotka ovat suorastaan musertuneet saadessaan seksikumppanilta vähättelevää kommentointia omasta peniksestä. Aihe on hyvin herkkä, ja päätin ottaa selvää, mitä mieltä suomalaiset todella ovat.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/7d8f5288-336b-4bc6-9b05-fc92e044f658

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se lähtee kyllä alapäästä. En voisi vaan ajattelemalla saada kyllä.

Vierailija
102/102 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun vain ja ainoastaan omasta kokemuksestani naisena. Kun mies saa mut syttymään, ei peniksen koolla ole merkitystä. Orgasmi kun lähtee yläpäästä. N50+

Minusta peniksen koolla ei ole merkitystä, ellei se ole pikkurillin tai aivan valtavan kokoinen. Oikein iso penis sattuu, mikä ei tunnu minusta hyvältä. Komeitahan ne kyllä ovat. Mittanauhaa minulla ei ole koskaan ollut seksissä mukana. Jos saan valita, niin mieluummin vähän paksumpi kuin pitempi penis.

Ja tykkään siis peniksistä ja nimenomaan penetraatiosta kuin hullu puurosta. Nam! Tosin, tärkeintähän on, kenessä se penis on kiinni.

N66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla