Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Ainutlaatuinen kysely naisten asenteista peniksen kokoon

Vierailija
12.09.2025 |

Onko peniksen koolla väliä?

Ainutlaatuinen kysely paljastaa, mitä suomalaiset todella ajattelevat peniksen koosta. Peniksen koolla on väliä erityisesti tietylle ihmisryhmälle, kirjoittaa Iltalehden artikkelissa seksologi Jonna Närhi.

Parisuhde- ja seksuaaliterapeuttina törmään kysymykseen "onko koolla väliä?" erityisesti sosiaalisen median keskusteluissa ja kysymyksissä. Halusin ottaa ikuisuuskysymyksestä selvää. Tulokset olivat suorastaan hämmästyttäviä.

Olen kohdannut työssäni ihmisiä, jotka ovat suorastaan musertuneet saadessaan seksikumppanilta vähättelevää kommentointia omasta peniksestä. Aihe on hyvin herkkä, ja päätin ottaa selvää, mitä mieltä suomalaiset todella ovat.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/7d8f5288-336b-4bc6-9b05-fc92e044f658

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan fysiikkaa. Mekaanista. Pieni ,joku 13-15 cm, ei se vaan tunnu missään eikä osu mihinkään herkkään paikkaan. Itse olen pienikokoinen nuori nainen enkä vielä synnyttänyt ikinä. Tottakai se tuntuu hyvälle, se pienikin mutta ei sillä orgasmia saa. Mielestäni tämä on vain mekaaninen totuus. Jos on liian pieni jalka sukassa, se sukka pyörii jalassa. Vähän sama asia.

13-15 cm on jopa keskimääräistä isompi . Olet itse vaan niin löysä niin eihän mikään  tunnu. Vaikka sinne työntää autonrenkaan tuskin tunnet mitään . 

Mitä te miehet jatkuvasti sekoitatte kaksi asiaa. Vaikka naisen pilluun sopisi paremmin isompi kulli  voi pillu  olla ihan yhtä timmissä kunnossa kuin pienempi pillu. Pieni vs tilavampi pillu ei tarkoita, että tilavampi olisi löysempi. Jos kullinne koko ei riitä täyttämään isompaa pillua, niin syy on silloin kullinne pienuudessa. Itselläni on iso kulli, eikä minä eikä pienempi tai pienemmällä syvyydelle olevan pillun nainen sopisi mitenkään keskenään.Onneksi ollut vaimon kanssa täydellinen matchi, kun hänellä on tiukka, kapea mutta syvä pillu,  jonne kullini on juuri jjuuri mahtunut tyveä myöten sisään. Täydellinen hänellekin kun herkin paikka on pillun perimmäisessä nurkassa, klitorista toki unohtamatta. Kullin koolla on merkitstä kunhan se on on pillulle sopiva. Eripariset ei sovin yhtään. Liian isoa kulli liian pienessä kivulias ja huonompi kuin liian pieni kulli isommassa pillussa.

Vierailija
62/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan fysiikkaa. Mekaanista. Pieni ,joku 13-15 cm, ei se vaan tunnu missään eikä osu mihinkään herkkään paikkaan. Itse olen pienikokoinen nuori nainen enkä vielä synnyttänyt ikinä. Tottakai se tuntuu hyvälle, se pienikin mutta ei sillä orgasmia saa. Mielestäni tämä on vain mekaaninen totuus. Jos on liian pieni jalka sukassa, se sukka pyörii jalassa. Vähän sama asia.

13-15 cm on jopa keskimääräistä isompi . Olet itse vaan niin löysä niin eihän mikään  tunnu. Vaikka sinne työntää autonrenkaan tuskin tunnet mitään . 

Mitä te miehet jatkuvasti sekoitatte kaksi asiaa. Vaikka naisen pilluun sopisi paremmin isompi kulli  voi pillu  olla ihan yhtä timmissä kunnossa kuin pienempi pillu. Pieni vs tilavampi pillu ei tarkoita, että tilavampi olisi löysempi. Jos

Miten niin vika on kullissa?!? Itse ainakin näkisin, että tietyissä tilanteissa enemmän pillussa, sitä kun on mahdollista treenaamalla saada piukemmaksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te miehet jatkuvasti sekoitatte kaksi asiaa. Vaikka naisen pilluun sopisi paremmin isompi kulli  voi pillu  olla ihan yhtä timmissä kunnossa kuin pienempi pillu. Pieni vs tilavampi pillu ei tarkoita, että tilavampi olisi löysempi. Jos

Pahin on mikä tahansa elin, joka on kiinni tyhmässä päässä.

Vierailija
64/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu se, että miljoonat naiset esim aasiassa saa orgasmin ihan alle 13 cm peniksen avulla. 

Vierailija
65/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten suosikki: iso (yli 25cm), paksut suonet, strutsin munan kokoiset kivekset.

Aika iso, kun suomalaisten keskimitta on selvästi alle 14 cm.

Vierailija
66/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu se, että miljoonat naiset esim aasiassa saa orgasmin ihan alle 13 cm peniksen avulla. 

Lähde?

Vierailija
67/67 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut sillä kalun koolla ole tekemistän naisen orgasmin kannalta. Mies nauttii ja nainen ein.