Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi facessa on alkanut yhtäkkiä näkymään paljon ihan tuntemattomien ihmisten päivityksiä?

Vierailija
12.09.2025 |

Ennen uutisvirtani koostui tuttujen tekemistä postauksista ja päivityksistä ja niistä uusista ryhmäkeskusteluista, joihin ryhmiin kuulun. Toki myös mainoksia oli paljon. Mutta nyt parin viikon aikana feediin on alkanut tulla paljon ihan randomeiden ihmisten postauksia elämästään. Ei ole mitään kaverin kavereitakaan eikä julkkiksia. Onko muut huomanneet samaa ja mikähän juttu tämä on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullut huomattua. Ärsyttävää, kun on käytävä erikseen katsomassa kavereiden päivitykset, mutta ei kai siinä muu auta. Olen vähentänyt hyvin paljon fb:n selailua juuri tämän takia.

Vierailija
2/2 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tullut huomattua. Ärsyttävää, kun on käytävä erikseen katsomassa kavereiden päivitykset, mutta ei kai siinä muu auta. Olen vähentänyt hyvin paljon fb:n selailua juuri tämän takia.

Joo! Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku random Seppo Yli-Käyhtäältä on tehnyt eilen. Ja luultavasti se samainen Seppo ei haluaisi minun tietävän hänen elämästään, ei varmaan tajua että hänen jutut näytetään tuntemattomien feedissä. Onkohan face jotenkin rikki vai mikähän tämä on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi