Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajat vuosikymmeniä vanhalla autolla, eikö sulla ole varaa parempaan?

Vierailija
12.09.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, en ajattele autoa statuksena tai muutenkaan mieti sitä sen kummemmin enkä ole isotuloinen mutta silti tykkään että auto olisi uudehko ja vähän ajettu. Mulla oli vanhempi ranskatar, ja siitä hajosi kaikki mahdollinen ihan uskomatonkin asia ja se tuli mulle todella kalliiksi. Täällä on vallalla kyllä erikoinen ajattelu mielestäni? Samoin auton pitäminen puhtaana on täällä joku kirosana se on vain kulkuväline paikasta a paikkaan b. Minä en viihdy kaatopaikalla, en kotona enkä autossa.

Vierailija
62/65 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot oli parhaimmillaan 60- ja 70-luvuilla. Nykyajan autot on kallista peltipaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, en ajattele autoa statuksena tai muutenkaan mieti sitä sen kummemmin enkä ole isotuloinen mutta silti tykkään että auto olisi uudehko ja vähän ajettu. Mulla oli vanhempi ranskatar, ja siitä hajosi kaikki mahdollinen ihan uskomatonkin asia ja se tuli mulle todella kalliiksi. Täällä on vallalla kyllä erikoinen ajattelu mielestäni? Samoin auton pitäminen puhtaana on täällä joku kirosana se on vain kulkuväline paikasta a paikkaan b. Minä en viihdy kaatopaikalla, en kotona enkä autossa.

Ajattelet väärin. Miinusääniä odotellessa :D

Vierailija
64/65 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalaisilla ei ole varaa uudempiin autoihin ja lasten annetaan syödä autossa ja potkia penkit paskasiksi, sen vuoksi uus auto ja puhtaus on täällä se kirous. Ei ole siis rahaa eikä resursseja. No tää kertoo lähinnä siitä että lapsperheet ovat suomessa niin ahtaalla että rahaa ei ole muutenkaan mutta se on sitte toinen juttu se.

Vierailija
65/65 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty tässäkin asiassa on tietty piste, jossa se vanha auto sitten maksaa ylläpidossa enemmän kuin mikä sen arvo on. Mutta ajan omalla vanhalla italialaisellani niin kauan kunnes siihen pitää tehdä liian kalliita remppoja ja silloin laitan tämän uskollisen palvelijan roskiin ja uudehko tai uusi auto alle. Toistaiseksi mitään sellaista ei ole tullut eteen, ainoastaan normaalia kuluvien osien vaihtoa ja normaalia ylläpitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan