Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka-ahdistus

Vierailija
12.09.2025 |

Onko kellään vinkkiä miten helpottaa työpaikka-ahdistusta? Joka päivä ottaa päähän mennä töihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikku? Asennemuutos. Tee minimisuoritus äläkä kamppaile ja stressaa. Tai työpaikan vaihto.

Vierailija
2/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ahdistaa ja ottaa päähän mennä töihin? Siitä lähdetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kannata saikkua, en ole työkyvytön. Panokseni olen tiputtanut alas. Vielä kun saisin ilon takaisin.

Vierailija
4/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta mikään, kaikilla normaaleilla ihmisillä sama. Ei ihmistä ole tehty tekemään työtä.

Vierailija
5/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ahdistaa ja ottaa päähän mennä töihin? Siitä lähdetään.

Tämä just. Onko johtamisessa ongelmia? Työkavereissa? Työtehtävissä? Työmäärässä? Onko yksityiselämässä kaikki kunnossa?

Hankala antaa vinkkejä, kun ei tiedä, mikä varsinaisesti on se ahdistuksen aihe.

Vierailija
6/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ilmapiiri ahdistaa

Vierailija
7/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä itsekään syytä. Ehkä ristiriitaiset odotukset.

Ap

Vierailija
8/8 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse kannata saikkua, en ole työkyvytön. Panokseni olen tiputtanut alas. Vielä kun saisin ilon takaisin.

Pitäisi miettiä, että voiko sille asialle mitään vai ei. Itse aikani töissä yritin. Kun oli aikaisempi pomo niin työ oli mielekästä, sai kehittää ja siitä palkittiinkin. Pomo lähti muualle ja tilalle tuli esimies, joka ei tiennyt hommasta mitään. Ei mitään tietoa mistä kautta palkattiin mutta joka tapauksessa täysin osaamaton henkilö. Huomasi, ettei hän ymmärrä mitään ja sitten alkoi itse lamaantua ja tuntui että miksi tässä mitään yrittää edes. Mulla oli enää muutama vuosi eläkeikään niin ajattelin, että surffailen tässä luppoaikani ja teen minimin minkä pitää ja hommani hoidan. Se oli helppoa kun pomo ei tiennyt yhtään eikä häntä kiinnotanut mitä me tehdään kunhan homma hoitui. Hän ei varmaan vieläkään ole päässyt perille mitä alaiset duunaa. Tuli sellainen hetki. että turhaa lyö päätänsä seinään ja vi tuttaa vaan ja on itse pahalla päällä. Parempi olla ajattelematta mitään ja tehdä vaan ja odotella pois pääsyä.

Jos olisin ollut nuorempi olisin hakeutunut muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi