Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisimmän lentomatkasi pituus?

Vierailija
12.09.2025 |

Mulla noin kymmenen tuntia. Suomesta Usaan. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14h, Shanghai-Dallas. Siitä vielä tunnin vauhdolla 2h jatkolento Atlantaan. Kokonaisaika ovelta ovelle lähelle 24h. Ei koskaan enää

Vierailija
42/51 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Fransisco-Lontoo-Rovaniemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San Fransisco-Lontoo-Rovaniemi.

Hups. Vantaa jäi välistä. Mut joo, hotellilta kotiovelle 34 tuntia.

Vierailija
44/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kilometrejä. Frankfurt - Auckland Uudessa Seelannissa. Yksi välilasku Los Angelisissa, ja kaikkiaan noin 22 tunnin jälkeen olimme perillä. Onneksi osaamme kaikki nukkua koneessa. Uusi Seelanti matkakohteena kannattaa! 

Vierailija
45/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 34 h välilaskuilla: Ayers Rock- Darvin-Bangkok-Frankfurt-Kööpenhamina. Kyllä tiesi lentäneensä, sen jälkeen en yli 6 h lentoja ole suostunut lentämään muuta kuin business-luokassa. Mutta nuorempana jaksoi.

Vierailija
46/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usaa:n, oliko se joku 9 tuntia ja siihen vielä jatkolento oli 1ja puoli tuntia

Vierailija
47/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä 34 h välilaskuilla: Ayers Rock- Darvin-Bangkok-Frankfurt-Kööpenhamina. Kyllä tiesi lentäneensä, sen jälkeen en yli 6 h lentoja ole suostunut lentämään muuta kuin business-luokassa. Mutta nuorempana jaksoi.

Mä en ymmärrä, että mikä siitä business -luokasta tekee muka niin ihmeellisen. Mutta kai se on kun on tottunut vähän huonompaan tasoon ja en nuku koneessa. Lentelen työni puolesta milloin mihinkin (noin 130 lentoa vuodessa, en ole lentoyhtiöllä töissä) ja jatkuvasti niin nykyään varaan ihan suosiolla ekonomin kun en saa mitään ihmeellistä irti business luokasta. Yleensä business luokan lennon kesto on välillä 7,5 - 15 tuntia Köpenhaminasta. Kokeilin tuota luokkaa vuoden päivät viimeksi 2023, mutta ei iske niin ei iske. Ruoka on yleensä aika pahaa business luokassa ja kaadettava penkki on yksi turhake koneessa. Alkoholia en käytä niin ei siitäkään voi ottaa rahojaan takaisin. Ainut, mitä ehkä kaipaan välillä on ne lämpimät pyyhkeet ennen ruokailua ja olen yleensä sellaisen saanut kun olen pyytänyt.

Näin 50-vuoden iässä ei tarvitse vielä edes kovin alkaa venyttelemään ja hyppimään koneessa, vaan lihakset ja veri pystyy hyvin tukisukkahousujen ja vessakäyntien avulla vetreenä. Etunani tosin on, että olen ihan normaalimittainen nainen (168cm) ja olen normaalin painon alarajalla, joten on tilaa istua normaalissa penkissä. Pidemmillä ihmisillä ymmärrän jos haluaa johonkin plus luokkaan, jossa on enemmän jalkatilaa. 

Vierailija
48/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, että mikä siitä business -luokasta tekee muka niin ihmeellisen. Mutta kai se on kun on tottunut vähän huonompaan tasoon ja en nuku koneessa. Lentelen työni puolesta milloin mihinkin (noin 130 lentoa vuodessa, en ole lentoyhtiöllä töissä) ja jatkuvasti niin nykyään varaan ihan suosiolla ekonomin kun en saa mitään ihmeellistä irti business luokasta. Yleensä business luokan lennon kesto on välillä 7,5 - 15 tuntia Köpenhaminasta. Kokeilin tuota luokkaa vuoden päivät viimeksi 2023, mutta ei iske niin ei iske. Ruoka on yleensä aika pahaa business luokassa ja kaadettava penkki on yksi turhake koneessa. Alkoholia en käytä niin ei siitäkään voi ottaa

Lennät siis joka viikko vähintään 2-3 lentoa? Se on paljon se. Itsekin lennän tosi paljon, mutta en sentään noin paljon.

Minulle tärkeintä on juuri se, että saan jalat ylös ja makuuasennon nukkuessani (minä nukun koneessa). Euroopan sisäiset lennot sujuvat hyvin economyssa.

Vierailija
49/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukolennoilla on eroa onko ecomony vai business. Kyllä mulle ainakin kunnon nukkumissasento kelpaisi, kateellisena katsonut business luokkaa Aasian lennoilla. Ei varaa meidän suurperheellä siinä luokassa lentää.

Vierailija
50/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krabi-Helsinki 14h koneessa. Itse Lento olisi ollut 13h. Lento lähti tunnin myöhässä, joku matkustaja ei tullutkaan koneeseen ja hänen matkatavarat poistettiin ruumasta.

Vierailija
51/51 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lensin Tukholmasta Chicagoon, se lienee pisin, mutten muista kestoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän