Pisimmän lentomatkasi pituus?
Kommentit (27)
14 tuntia Brasiliaan, tai no oikeastaan lentokoneessa oltiin 13 h, tunti parkissa Teneriffalla (päästiin ulos koneesta jaloittelemaan).
Brasiliaan, ensin 6 tuntia, sitten tunnin välilasku Las Palmasissa tankattiin ja piti mennä siksi aikaa ulos koneesta ja taas 6 tuntia kohteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Singapore, mitä lie 13+ tuntia.
Mulla sama. Mun mielestä tuo menee helpommin kuin joku Kanarian lento. Parempi, isompi lentokone (hyviä uusia leffoja ja sarjoja katsottavana), ruokailut ja suora yölento. Kun alan nukkumaan, otan kunnon unilääkkeen ja nukun monta tuntia. Olen vielä maksanut exit paikasta, että on helppo jaloitella. Lentänyt tuon välin useamman kerran, viimeksi toukokuussa ja varmaan ensi vuonna taas.
Jep, tämä. 12h noissa kunnon koneissa, joissa on kunnon jalkatilat ja ruokaa ja tosiaan sitä viihdettä, menee huomattavasti mukavammin kuin se 3h siinä sillipurkissa sinne Nizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti, ap kysyi pituutta, ja kaikki puhuvat lennon kestosta. No, sellaista se suomenkieli on.
Kun olet kielinero, niin miten kysyisit että saisit vastaukseksi lennon keston?
Ööh. Mikä oli pisimmän lentomatkasi kesto?
Menkää tahitille. Hieno paratiisi. Kävin 2017. Lento kestää kyllä pitkään ja matka maksaa siinä 10000 euroa.
Kun olet kielinero, niin miten kysyisit että saisit vastaukseksi lennon keston?