Kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet
Missä ne kunnolliset miehet oikein ovat? Ei näy, ei kuulu. Kun katsoo ympärilleen, tuntuu että jokainen mies on joko sitoutumiskammoinen, mammanpoika tai ikuinen teinipoika, joka osaa kyllä pelata pleikkaa mutta ei hoitaa edes omia pyykkejään. Oikeasti, mitä tapahtui?
En minä kaipaa mitään ritaria valkoisella hevosella, mutta voisiko joku edes osata avata oven, maksaa vuokran ajallaan tai kohdata naisen niin kuin tämän vuosisadan ihminen, eikä niin kuin Tinderin kulutus- ja vaihtotalouden varasto?
Nykyään miehistä on tullut joko liian pehmeitä, jotka eivät uskalla sanoa mitään ettei vain kukaan loukkaannu, tai liian koviksia, joilla ei ole hajuakaan empatiasta. Missä ovat ne tavalliset, luotettavat, kunnolliset miehet, jotka tietävät keitä ovat ja seisovat sen takana? Heistä on tullut myytti, vähän kuin yksisarvinen.
Miesmateriaaliksi tarjolla on lähinnä kasa puolivalmiita pojankloppeja, joista kukaan ei uskalla kasvaa aikuiseksi.
Ehkä on aika myöntää, että me emme enää jaksa etsiä.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan mutta minulla on jo kaunis ulkomaalainen vaimo.
Ja sen takia sä viihdyt niin hyvin täällä mammojen seurassa 😁
Vaimo kävi jo nukkumaan.
Se herää yleensä viideltä laittamaan koko perheelle yhteistä aamupalaa.
Toi on hyvä tapa välttää seksiä sun kanssa. Fiksu vaimo 👍
Näin, tässä malliesimerkki "hyvästä" suomalaisesta naisesta joka kuvittelee olevansa hyvän miehen arvoinen.
Mitä itse aloitukseen tulee niin teillä ei vain ole mitään annettavaa hyville miehille. Mitäs te tuottekaan pöydälle? Kasan vaatimuksia ja ikävän asenteen. Mies pärjää kyllä ilmankin noita asioita, siispä he jättäytyvät parisuhdepoolin
Pätee myös miehiin.
Parhaat miehet ymmärtävät välttää avo- tai avioeroa. Sen välttämiseksi paras peliliike on olla pelaamatta ollenkaan.
Ap. Et pysty ollenkaan reflektoimaan omia tai toisten naisten toimia nykytilanteeseen omalla kohdallasi tai deittimarkkinoilla.
Ihmiset haluaa eri asioita.
Toiset haluaa lapsia, toiset ei halua.
Miksi pitää yrittää etsiä epäsopivia kumppaneita?
Ei seuranhaku kenellekään ole helppoa.
"Kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet"
Ok, no sittenhän tilanteesi on hyvin yksinkertainen. Sinun ei enää tarvitse miettiä miehiä, kun kerran hyviä miehiä ei enää ole.
Hanki vaikka kissa, ja joku kiva harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa kolumnisti Anne Moilanen.
Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!
Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi mies heitti ystävääni sili
Tässäpä tämä. Naisia ei kiinnosta lainkaan ne kunnolliset miehet enne keski-ikää. Eikä naisia kiinnosta senkään jälkeen miltä tämä niistä miehistä tuntuu. Kunnollisten miesten tulisi vaan olla tuhlaajaprinsessaa vastassa syli avoinna ja sydän lämpimänä.
Mulla on kunnollinen mies. Perusihmisyysrima saavutettu tietenkin: osaa huolehtia itsestään ja muista eikä käyttäydy antisosiaalisesti, on aikuinen ja käyttäytyy sen mukaan.
Ei myöskään päihteile miltään osin, edes kofeiinia ei mene. Lihasta hankittu sekä salilla että töissä. Hoitaa kaikki miesten hommat. Ei ole pihi rahan, sanojen eikä rakkauden kanssa muttei jakele mitään noista kelle tahansa. On -mitattavillakin tavoilla - hyvin älykäs.
Mutta mutta, hän ei kyllä ole mikään kiltti taikka kovin suvaitsevainen tai miellyttämishaluinen. Ei katselisi jos yrittäisin saada häntä muuttamaan poliittisia kantojaan tai valehtelemaan minun mielikseni asioista. Hän on todella itsevarma eikä myöskään pyri muuttamaan toista, mutta tiedän rivien välistä lukemalla ja nyt usean vuoden tuntemisen jälkeen ettei hän myöskään muuttuisi kenenkään muun takia.
Hän on alle 180cm, ei erityisen klassisesti komea, ei rikas, ei akateeminen, ei poliittisesti vasemmalla, eikä mikään sosiaalinen hauskuuttaja. Sosiaalisesti reipas ja asiallinen kyllä, mutta ainakin näistä syistä ei vientiä ollut kauheasti ollut kun tavattiin. Oli myös tavatessa ollut jonkun aikaa työttömänä/pätkätöissä.
Jos olisi mun miehen speksit ja vielä akateeminen ja pitkä ja klassisen komea niin eihän sellainenkaan missään deittiäpeissä roiku. Ainakaan kauaa. Ja jos kyseisenlainen mies haluaa parisuhteen niin sellaisen varmasti saa. Kaikkihan ei edes halua, eikä varsinkaan etsimällä etsi jos ei edes lapsihaaveita eikä näin ollen mikään kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan mutta minulla on jo kaunis ulkomaalainen vaimo.
Ja sen takia sä viihdyt niin hyvin täällä mammojen seurassa 😁
Vaimo kävi jo nukkumaan.
Se herää yleensä viideltä laittamaan koko perheelle yhteistä aamupalaa.
Toi on hyvä tapa välttää seksiä sun kanssa. Fiksu vaimo 👍
Näin, tässä malliesimerkki "hyvästä" suomalaisesta naisesta joka kuvittelee olevansa hyvän miehen arvoinen.
Mitä itse aloitukseen tulee niin teillä ei vain ole mitään annettavaa hyville miehille. Mitäs te tuottekaan pöydälle? Kasan vaatimuksia ja ikävän asenteen. Mies pärjää kyllä ilmankin noit
Pätee myös miehiin.
Ketju ei tälläkään kertaa ole "miehet ulisemassa missä naiset luuraavat"
Miksi sä incel vänkäät? Kerromme vastauksen aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki kunnolliset miehet ovat kadonneet"
Ok, no sittenhän tilanteesi on hyvin yksinkertainen. Sinun ei enää tarvitse miettiä miehiä, kun kerran hyviä miehiä ei enää ole.
Hanki vaikka kissa, ja joku kiva harrastus.
Tuskin sille kelpaisi mikään muu kuin nainen. Tulisi kaapista ulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa kolumnisti Anne Moilanen.
Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!
Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa
Tässäpä tämä. Naisia ei kiinnosta lainkaan ne kunnolliset miehet enne keski-ikää. Eikä naisia kiinnosta senkään jälkeen miltä tämä niistä miehistä tuntuu. Kunnollisten miesten tulisi vaan olla tuhlaajaprinsessaa vastassa syli avoinna ja sydän lämpimänä.
Kun tuota kolumnia miettii...
kuinka sanoa että karuselliteoria pitää paikkansa, sanomatta että karuselliteoria pitää paikkansa.
No mutta, miesten pitäisi tosiaan odotella vuoroaan ja alkaa maksamaan naisen ja sen teinilapsen kulut.
Kuulostaa hyvältä diililtä
On ainakin eilen vielä ollu paikalla klo 23.56 😄
"Missä ne kunnolliset miehet oikein ovat? Ei näy, ei kuulu. Kun katsoo ympärilleen, tuntuu että jokainen mies on joko sitoutumiskammoinen, mammanpoika tai ikuinen teinipoika, joka osaa kyllä pelata pleikkaa mutta ei hoitaa edes omia pyykkejään. Oikeasti, mitä tapahtui?
En minä kaipaa mitään ritaria valkoisella hevosella, mutta voisiko joku edes osata avata oven, maksaa vuokran ajallaan tai kohdata naisen niin kuin tämän vuosisadan ihminen, eikä niin kuin Tinderin kulutus- ja vaihtotalouden varasto?"
Mitä tarkoitat ettei osaa hoitaa pyykkejään? Sitäkö että hän ei pese ollenkaan, vai sitä että pitäisi tehdä juuri sinun tavalla? Vaikea kuvitella että on monta jotka eivät koskaan pese vaatteitaan, jos puhutaan jo lähempänä 30 v miehistä.
Jos haluat että mies avaa sinulle oven niin toi on sitä vanhanajan käytöstä mitä naiset ovat yrittäneet kitkeä. Tuosta ovijutustakin moni nainen sanonut että se on alentavaa käytöstä, hän kyllä osaa itsekin avata. Sitten valitetaan, kun ei avaa ovea. Sellaista se on miehenä, eikä sekään tunnu olevan hyvä että lakkaa välittämästä ristiriitaisista pyynnöistä ja tekee mitä itse haluaa.
Kieltämättä hyvänä miehenä ei ole kauaa tarvinnu ympärilleen katsoa kun uusi on jo löytynyt ilman että olis edes haku päällä.
Mikä pakkomielle joillain naisilla on noiden ovien kanssa?
Muutenkin mielenkiintoista haluta menneiden aikojen kohtelua, tietenkin niitä mukavia juttuja pelkästään, mutta kuitenkin tulla myös kohdelluksi "tämän vuosisadan ihmisenä". Vastaavasti tietenkään miesten ei ole kohtuullista toivoa samanlaista tilannetta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksessa oman ikäiset naiset ovat vähissä ja heistäkin suurin osa lienee parisuhteessa. Töissä en ole koskaan osannut katsella naisia ns. sillä silmällä. Tapahtumissa tai julkisilla paikoilla en ketään lähesty. Baarissa en käy koskaan.
Mitä sitä turhaan keskittyä oman ikäisiin. Jos parikymppinen osoittaa kiinnostusta, niin kimppuun vaan. Voisit myös muuttaa tuon ettet lähesty ketään. Aloitat vaan juttelun rennosti ilman taka-ajatuksia. Ikävä kyllä Suomessa naiset olettavat usein että miehellä on taka-ajatuksia, koska täällä ei ole tavallista jutustella tuntemattomien kanssa. Mutta älä anna sen häiritä.
Naiset ovat kieltäneet miehiltä kaiken lähestymisen, joten heidän pitää itse tehdä lähestyminen tässä vaiheessa.
Aloituksessa on eräs juttu. Siinä on pelkkää negatiivista miehistä. Kukaan ihminen ei ole niin yksiulotteinen että hänestä ei löytyisi mitään hyvää. Ap ei näe miehissä mitään hyvää. Luulen että miehet sen asenteen myös aistivat hänestä. Jos haluaa kumppanin jonka kanssa elää vuosia tai vuosikymmeniä, ehkä lopun ikäänsä. Minkälaisen naisen mies haluaa siihen? Sellaisen joka näkee hänessä paljon hyvää, hymyilee, arvostaa, rakastaa. Ap:lla on aika paljon matkaa. Enkä usko että hän muuttuu eri ihmiseksi siitä että löytyy se pyykit hienosti hoitava mies, kyllä ongelma on jossakin syvemmällä asenteissa kun on tehty noin negatiivinen aloitusviesti.
Katosin metsään.
Mammat tulkoon toimeen keskenään.
Naiset niittävät feminismin satoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä.. Mutta ei elämässä jaksa kovin montaa kertaa rakastua.
Tämä. Ja kun ne on naiset jotka suurimman osan eroista alulle panevat niin siitä seuraa...
Voi feminismi minkä teit.
Huonossa liitossa ei kenenkään kannata olla.
Feminismin sivuvaikutuksia, naiset voimaantuivat miehiksi.