502 kw/h kuukaudessa sähkönkulutus
Kommentit (9)
Itselläni on sähköenergia noin 8 senttiä, perusmaksu 4 euroa. Siirron perusmaksu on 25 euroa ja siirto 5,5 senttiä. Mun sopimuksella ja siirrolla 502 kWh kuukaudessa olisi veroineen siis noin 111 euroa kaikkinensa.
502 kilowattia per tunti kuukaudessa. Voi morjes mikä tehon kiihtyvyyden muutos.
Näet sen kuun lopussa sähkölaskulla.
Minulla on pörsisähkö ja elokuu oli keskihinnaltaa samaa luokkaa kuin tammi- ja helmikuu. Minulla kului noin 250 kWh sähköä ja se maksoi noin 20€, sis marginaalin mutta ei perusmaksua 4€/kk, kWh hinnaksi tulee siis 20€/250kWh = 8snt/kWh
Vierailija kirjoitti:
Näet sen kuun lopussa sähkölaskulla.
Helenillä näkee euroina tai kilowatteina kulutuksen sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sähköenergia noin 8 senttiä, perusmaksu 4 euroa. Siirron perusmaksu on 25 euroa ja siirto 5,5 senttiä. Mun sopimuksella ja siirrolla 502 kWh kuukaudessa olisi veroineen siis noin 111 euroa kaikkinensa.
huh huh siinä olis yhdessä kuussa mun 8 kuukauden sähkönkulutus. Asun tosin kerros talossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pörsisähkö ja elokuu oli keskihinnaltaa samaa luokkaa kuin tammi- ja helmikuu. Minulla kului noin 250 kWh sähköä ja se maksoi noin 20€, sis marginaalin mutta ei perusmaksua 4€/kk, kWh hinnaksi tulee siis 20€/250kWh = 8snt/kWh
Sitäpaitsi. Se nyt vaan on tyhmää maksaa perusmaksua pörssisähkössä. Jatkuvasti tarjouksia 0€/kk 6kk.
Riippuu sun sähkönhinnasta. Paljonko on sähköenergian perusmaksu, paljonko per kWh? Lisäksi tarvitaan siirron perusmaksu ja siirtomaksu per kWh, paljonko ne on? Sähkövero on ainoa joka me pystytään sulle kertomaan, se on noin 14 euroa.