Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos asiakas/potilas tmv haukkuisi teille kollegaanne? Esim.

Vierailija
10.04.2007 |

kertoisi saaneensa täysim asiatonta kohtelua? Olisitteko yllättynyt ja päivittelisitte spontaanisti asiaa? Vai mikä olisi reaktionne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lääkäri, ja aika usein minulle potilaat päivittelevät ja kauhistelevat jonkun toisen lääkärin tekemisiä. Suurimmassa osassa on lopulta kyse siitä, että potilas on ymmärtänyt väärin, lääkärin jorinat, ja kyseinen lääkäri ei oikeasti ole tehnyt mitään väärää. En koskaan lähde mukaan näihin kauhisteluihin, mutta en kyllä siinä tilanteessa suuremmin puolustakaan kollegaa. Yritän pysyä mahdollisimman neutraalina, vastaan kysymyksiin mutta en lähde mitään suurempia pohdintoja aiheesta esittämään.

Vierailija
2/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoa kansalaista missä hän neuvoa tarvitsee ja mikä virkani alaan kuuluu. Niinpä mun pitää selittää, mitä se toinen virkailija on tarkoittanut, jos joku väärinymmärrys on. Mun pitää myös selittää, minkälainen paperi pitää laatia ja tarpeen vaatiessa myös neuvoa laatimaan valitus. Mutta en minä kyllä rohkaise velituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa asiakkaille päin silmiä ja kyllä - saan näitä kohtauksia selitellä jälkikäteen.

En toki lähde haukkumaan, mutta en myöskään puolustele, vaan yritän jotenkin keplotella itseni ulos siitä tilanteesta.

Todella ikävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi