Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallan väittää, että on vain muutama prosentti miehiä joita ei ole ahdisteltu seksuaalisesti.

Vierailija
11.09.2025 |

En teidä yhtään miestä jota ei olisi naisten puolelta lääpitty ja puristeltu tai huudeltu rivoja. Nämä pitää ottaa kuitenkin huumorilla tai saa maineen neitinä tai huumorintajuttomana naistenvihaajana. Eikö tämä ole väärä lähestymistapa?  Miksi miesten kokema ahdistelu on sallittua?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikein kummankaan sukupuolen osalta. Tässä on vielä korjattavaa

Vierailija
2/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat ahdistelleet sekä naiset että miehet. Inhottavaa.

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena tabu. Tästä ei voi puhua leimaantumatta. 

Vierailija
4/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tottakin. Vanhimman veljeni toinen vaimo tokaisi kerran minulle (olin silloin 13v) että minun pitäisi lähteä hänen kanssaan "pyörähtämään makuuhuoneessa" niin jäisi nuo kaksimielisyydet. Valitettavasti kaksimielisyyksiä jauhoi koko perhe (6 aikuista) ja pidin sitä normaalina eikä minua kielletty niitä puhumasta. Rouva ei tosin ehkä ymmärtänyt miten väärin koko makuuhuoneeseen meno-kommentti oli.

Vuosi myöhemmin sama rouva hoiteli kesäasunnolla siskon miehen, johon tilanteeseen valitettavasti kävelin. Sen jälkeen minua painostettiin olemaan asiassa hiljaa tai jos puhuisin, niin tuhoaisin kaksi avioliittoa. Olin hiljaa. En tiedä olisiko pitänyt avata suu. Molemmat avioliitot ovat jo päättyneet.

Vierailija
5/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
6/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdistelut baareissa ja työpaikalla. Perääni on huudeltu kadulla. Kyseessä ovat olleet nuoret ja vanhemmat naiset. Jos olen sanonut asiasta minua on pilkattu ja nolattu. 

Vierailija
7/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. 

Opiskeluaikana samalla kurssilla ollut nainen laittoi vain yhtäkkiä käden reidelleni pöydän alla. 

Kerran menin erään naisen luo yöksi baari-illan jälkeen, mutta en erityisesti halunnut seksiä koska olin niin väsynyt ja varmaan nukahdin samantien kun pääsin sänkyyn. Heräsin siihen että nainen yrittää pujottaa penistäni sisäänsä Tietysi ilman kondomia.

Työpaikalla eräs samassa yksikössä työskennellyt nainen tuli pyytämättä hieromaan hartioitani ja kävi sen jälkeen istumaan pöydälleni lyhyessä hameessaan.

Ravintolassa on puristettu pakarasta ja viety kättä nivusiin

Eräässä opiskeluajan työpaikassa kysyin eräältä naiselta miten voisin päästä mukaan erääseen projektiin ja hänen vastauksensa oli että sun pitää olla  hyvä suustasi jos tiedät mitä tarkoitan, ja sitten hän ja toinen paikalla ollut nainen räjähtivät nauramaan  

Erääseen työpaikkaan hakiessani 20 vuotiaana sain kuulla rekrytoivalta esinaiselta, että olin paras hakija, mutta he päätyivät kuitenkin palkkaamaan naisen koska muutkin samassa tiimissä ovat naisia. 

Että kyllä ne naisetkin osaavat, vaikka niistä ei samalla tavalla nosteta meteliä. 

M50

Vierailija
8/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheena tabu. Tästä ei voi puhua leimaantumatta. 

Vähintään joku keskenkasvuinen nulikka alkaa aukomaan päätään, jos edes yrittää aiheesta puhua.

Vierailija
9/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on seksuaalisesti ahdisteltu elämäni aikana monta kertaa, joka kerta olen langennut ja hauskaa on ollut. En ole mikään helppo nakki vaan varma nakki !

Vierailija
10/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on seksuaalisesti ahdisteltu elämäni aikana monta kertaa, joka kerta olen langennut ja hauskaa on ollut. En ole mikään helppo nakki vaan varma nakki !

Kiitos kun jaoit tämän täysin tarpeettoman viestin meillle kaikille.

Vierailija
11/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sallittua missään muodossa. Ongelma on siinä, että miehet saattavat kehua itse näillä seksuaalisilla häirinnöillä ja tekevät niistä ikään kuin saavutuksen. Miesten asenteeseen voi myös vaikuttaa se ettei samaa fyysistä pelkoa ole kuin naisilla eikä häirintää tapahdu välttämättä niin usein. Mutta varmasti tähän liittyy myös tabu. Toinen on ongelma on miesten vähättelevä asenne naisten seksuaalista häirintää kohtaa. Itsekin olen edelleen kuullut sanontaa "pojat on vain poikia" ja siitä tulee vähän sellainen olo ettei miehiä kiinnosta koko asia.

Vierailija
12/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat mielestään niin ihania ja eri tavalla herkkiä ja arvokkaita kuin miehet, tämä pitää vain hyväksyä. Huomenna taas tyttöjen kanssa siiderit kurkkuun ja tunkeilemaan hyvännäköisten miesten naamalle ja reisille. Tissit tiskiin ja syliin kiehnäämään. 

Vierailija
13/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sallittua missään muodossa. Ongelma on siinä, että miehet saattavat kehua itse näillä seksuaalisilla häirinnöillä ja tekevät niistä ikään kuin saavutuksen. Miesten asenteeseen voi myös vaikuttaa se ettei samaa fyysistä pelkoa ole kuin naisilla eikä häirintää tapahdu välttämättä niin usein. Mutta varmasti tähän liittyy myös tabu. Toinen on ongelma on miesten vähättelevä asenne naisten seksuaalista häirintää kohtaa. Itsekin olen edelleen kuullut sanontaa "pojat on vain poikia" ja siitä tulee vähän sellainen olo ettei miehiä kiinnosta koko asia.

Mitähän naiset mahtavat tehdä kosteissa illanvietoissaan ja sen jälkeisissä puheissa? Naiset puhuvat naisten kesken miehistä todella esineellistävästi, jopa arkena ja selvin päin. Työpaikoilla jne. 

Vierailija
14/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ahdisteltu; eräs henkilö puristeli väkisin perseestä ja kasseista. Ja ahdistelija oli siis mies.

Vierailija
15/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että naisissakaan kovin montaa prosenttia ei jonkinmoista häirintää olisi kokenut. Ainakin itse olen useamman kerran tullut ahdistelluksi ja pahimmassa tapauksessa käytiin suoraan rintoihin kiinni pubissa vaikka en antanut mitään merkkiä siihen suuntaan että olisin moista halunnut. Uskoisin että naiset vaan eivät samalla tavalla puhu näistä asioista.

Vierailija
16/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. 

Opiskeluaikana samalla kurssilla ollut nainen laittoi vain yhtäkkiä käden reidelleni pöydän alla. 

Kerran menin erään naisen luo yöksi baari-illan jälkeen, mutta en erityisesti halunnut seksiä koska olin niin väsynyt ja varmaan nukahdin samantien kun pääsin sänkyyn. Heräsin siihen että nainen yrittää pujottaa penistäni sisäänsä Tietysi ilman kondomia.

Työpaikalla eräs samassa yksikössä työskennellyt nainen tuli pyytämättä hieromaan hartioitani ja kävi sen jälkeen istumaan pöydälleni lyhyessä hameessaan.

Ravintolassa on puristettu pakarasta ja viety kättä nivusiin

Eräässä opiskeluajan työpaikassa kysyin eräältä naiselta miten voisin päästä mukaan erääseen projektiin ja hänen vastauksensa oli että sun pitää olla  hyvä suustasi jos tiedät mitä tarkoitan, ja sitten hän ja toinen paikalla ollut nainen räjähtivät nauramaan  

E

Sulla täytyy sitten olla vahvat feromonit tai olet muuten todella kuuma kun tuollaista tapahtunut alvariinsa. 

Vierailija
17/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhua miehistä, kun sama koskee myös naisia? Miksei puhuta ihmisistä, koska jokainen voi myöntää, että naiset ovat kokeneet samaa? Naisia vain ei perinteisesti pidetä uhreina tässä, vaan moni mies jopa ajattelee naisten vain olevan innoissaan kun vähän käy käsiksi toiseen. 

Vierailija
18/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota mitenkään huumorilla tarvi ottaa. Sano ahdistelijalle että painuu vttn. Inhottavaahan tuollainen on. Missä piireissä tuollainen pitää muka ottaa huumorilla? 

Vierailija
19/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis kuulun pieneen vähemmistöön kun ei ole koskaan ahdisteltu. Olen kyllä toivonut sitä naisten taholta koko pitkän ikäni.

Vierailija
20/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän naiset mahtavat tehdä kosteissa illanvietoissaan ja sen jälkeisissä puheissa? Naiset puhuvat naisten kesken miehistä todella esineellistävästi, jopa arkena ja selvin päin. Työpaikoilla jne. 

Ei minulla kuulu tapoihin eikä myöskään minun ystävilläni. Myöskään töissä en ole tähän törmännyt, tosin olen miesvaltaisella alalla. Omaa miestä saatetaan kyllä moittia, mutta sekin liittyy lähinnä kotitöiden laiminlyömiseen. Jotain miestä saatetaan myös kehua komeaksi. Ylipäätänsä naiset puhuvat hyvin vähän seksistä ja naiset eivät näe miehiä samalla tavalla objekteina. Tietenkin poikkeuksiakin löytyy ja kuten sanoin, miesten kohtelu huonosti on yhtä väärin kuin naistenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme