myssyhoito
Olen eläkeikää lähestyvä naisihminen.Masennuksia ollut elämässä paljon.Paljon nuoruudessa kokennut traumoja.osaksi varmaan siitä johtuvaa,osaksi ehkä perimää.Lapsuus normaali.Työelämä mennyt sillee,välillä sairasomia.On tehty vas.polven tekonivel,siitä olin aika kauan poissa töistä.Teen hoivatöitä vanhuspuolella.Lähihoitaja ,valmistunnut apuhoitajaksi 1985.Luulisin ,että perusluonne mukava,iloinen ,sosiaalinen,mutta nyt viime vuosina enemmän masennusta,joka hiipii nopeasti,sitten olen ihan kyvytön tekemään mitään.Haluaisin vajota maanalle,en jaksa mitään.Masennuslääkkeitä on kokeiltu eri nimisiä,ja kokoeilu jatkuu edelleen.Tulossa nyt uutena tää myssyhoito.Elämä tälläisenä ei ole mitään elämää ,kun pelkää kaikkea,Haluaisin vielä käydä töissä ,eläkeikään vajaa 2 vuotta.Haluan elää täyttä elämää.Haluan levollisen olon,tasapainpinen olo.Perusarkea ,ei mitään ihmeellistä.Minulla 2 aikuista lasta.Molemmat muuttaneet pois kotoa.Huviä Lapsia kasvamassa,kokeilemassa siipiiään.OOnko mulle neuvoja antaa? Harrastan laulua,lenkkeilenOnko vielä toivoa?
Kommentit (2)
Mitä on myssyhoito?
Voisit hyötyä hormonihoidosta, siis sellaisesta kevyestä. Kaikki ei tietenkään halua käyttää. Mieliala nousee ja on virkeämpi. Oletan, että kilpirauhanen on tutkittu.
Toivoa varmasti on. Sinulla on harrastuksia ja töissäkin olet käynyt. Myös lapset ilmeisesti pärjäilevät. Toivotaan, että myssyhoito tuo lisäapua. Tsemppiä!