Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallan väittää, että on vain muutama prosentti miehiä joita ei ole ahdisteltu seksuaalisesti.

Vierailija
11.09.2025 |

En teidä yhtään miestä jota ei olisi naisten puolelta lääpitty ja puristeltu tai huudeltu rivoja. Nämä pitää ottaa kuitenkin huumorilla tai saa maineen neitinä tai huumorintajuttomana naistenvihaajana. Eikö tämä ole väärä lähestymistapa?  Miksi miesten kokema ahdistelu on sallittua?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdisteltu, naisten toimesta ja muutaman kerran miesten. Naiset ovat myös riisuneet minut kun olin sammunut. Vanhemmat naiset myös ehdotteli ja kopeloi kun olin alaikäinen. Kukaan ei uskonut tätä kun toin asian ilmi.

Yhteiskunta näyttää todella kieroutuneelta, koska näitä ei oteta tosissaan.

Vierailija
22/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis kuulun pieneen vähemmistöön kun ei ole koskaan ahdisteltu. Olen kyllä toivonut sitä naisten taholta koko pitkän ikäni.

Sama homma. Miten saataisiin tämä tasa-arvo ongelma ratkaistua ja kannustettua naisia ahdistelemaan enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v neitsytmies. Olen etsinyt kumppania 19 vuotiaasta asti.

Äitiäni vanhemmat mummelit ovat minulta varastaneet suudelmia ja lääppineet. Joskus myös joku epäviehättävä nainen kouraissut jalkovälistä baarissa suudeltuaan toista miestä pari sekuntia sitten. 

Naisilla on usein vahva turvallisuudentunne siitä, että miehen pitää hyväksyä heidän tekonsa varsinkin, jos mies haluaa seksiä ja nainen on työikäinen.

Jos naisen mielestä on seksikästä pierrä naamalle paljaalla pepulla, miehen on pakko vakuutella itselleen sen olevan seksikästä tai hän jää ilman. Nainen valitsee ja perusmies saa ehkä siivun seksiä tai palasen hellyyttä kerran kolmessa vuodessa ja minun kaltaiseni treenatut kaljut miehet tilaisuuden ehkä kerran kymmenessä vuodessa. 

Vierailija
24/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota mitenkään huumorilla tarvi ottaa. Sano ahdistelijalle että painuu vttn. Inhottavaahan tuollainen on. Missä piireissä tuollainen pitää muka ottaa huumorilla? 

Näin tein yhdellä risteilyllä,kun väkisin yritti tuppautua seuraani.

Vierailija
25/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sallittua missään muodossa. Ongelma on siinä, että miehet saattavat kehua itse näillä seksuaalisilla häirinnöillä ja tekevät niistä ikään kuin saavutuksen. Miesten asenteeseen voi myös vaikuttaa se ettei samaa fyysistä pelkoa ole kuin naisilla eikä häirintää tapahdu välttämättä niin usein. Mutta varmasti tähän liittyy myös tabu. Toinen on ongelma on miesten vähättelevä asenne naisten seksuaalista häirintää kohtaa. Itsekin olen edelleen kuullut sanontaa "pojat on vain poikia" ja siitä tulee vähän sellainen olo ettei miehiä kiinnosta koko asia.

Miksi vältteley ja vähättelet tekijän vastuuta? 

Vierailija
26/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan ahdisteltu, naiset eivät edes huomaa olemassaoloani. 

Vierailija
27/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin olen joutunut miehen ahdistelun kohteeksi kuin naisen... On kyllä tehnyt mieli vetää ukkoja lättyyn. 

Vierailija
28/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan maapallon ainoa nainen jota ei ole seksuaalisesti ahdisteltu, jotain hyötyä rumuudesta. N35

Vierailija
29/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mussa on vialla kun en ole tuohon kelvannut :( :( :(?

Vierailija
30/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan ahdisteltu seksuaalisesti. Tunsin kyllä miehen joka joutui törkeän seksuaalirikoksen uhriksi jossa tekijänä oli toinen mies.

Vierailija
31/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhua miehistä, kun sama koskee myös naisia? Miksei puhuta ihmisistä, koska jokainen voi myöntää, että naiset ovat kokeneet samaa? Naisia vain ei perinteisesti pidetä uhreina tässä, vaan moni mies jopa ajattelee naisten vain olevan innoissaan kun vähän käy käsiksi toiseen. 

Täällähän on se toinen keskustelu naisista, joten mitä horiset?

Vierailija
32/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat, mä antaisin pikkusormeni jos joku osottais mitään huomiota, vaikka kouraisis munaa. Sitä vois sit muistella varmaan ainakin vuoden kun itseään hoitelee yksin. 

Vierailija
33/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sallittua missään muodossa. Ongelma on siinä, että miehet saattavat kehua itse näillä seksuaalisilla häirinnöillä ja tekevät niistä ikään kuin saavutuksen. Miesten asenteeseen voi myös vaikuttaa se ettei samaa fyysistä pelkoa ole kuin naisilla eikä häirintää tapahdu välttämättä niin usein. Mutta varmasti tähän liittyy myös tabu. Toinen on ongelma on miesten vähättelevä asenne naisten seksuaalista häirintää kohtaa. Itsekin olen edelleen kuullut sanontaa "pojat on vain poikia" ja siitä tulee vähän sellainen olo ettei miehiä kiinnosta koko asia.

Tuota vähättelyä tekevät myös naiset. Esimerkiksi jopa omat vanhemmat saattavat suhtautua asiaan merkityksettömänä. Juuri tuolla "pojat ovat poikia" tyylillä. Lisäksi ol n huomannut, että äidit ovat enemmän tekemisissä tyttäriensä kanssa, jolloin ne poikalapsen jäävät vaille tuota yhteyttä.

Vierailija
34/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat tämän kyllä. Ja se tuntuu olevan tabu. Varsinkin keski-ikäiset tai nuoret tätä harrastaa. Kuvitellaan olevan niin maan seksikkäitä, ettei kukaan mies voisi kokea heidän lähentelyään pahalla. Näitä tilanteita tulee nähtyä baarissa, mutta myös työelämässä. Olen ammatissa, jos noin puolet on naisia ja puolet miehiä. Olen tosiaan myös todistanut asiakkaiden vilauttelua miespuolisille kollegoille. Ja ei, se ei ole niistä miehistä kivaa. 

Vierailija
35/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhua miehistä, kun sama koskee myös naisia? Miksei puhuta ihmisistä, koska jokainen voi myöntää, että naiset ovat kokeneet samaa? Naisia vain ei perinteisesti pidetä uhreina tässä, vaan moni mies jopa ajattelee naisten vain olevan innoissaan kun vähän käy käsiksi toiseen. 

Mene yhteen niistä tuhansista vastaavista ketjuista, joissa koko ajan puhutaan naisten kokemasta ahdistelusta....

Vierailija
36/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli nainen ehdottelemaan, päädyin naimisiin ja sillä tiellä nyt 30v.

Vierailija
37/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis kuulun pieneen vähemmistöön kun ei ole koskaan ahdisteltu. Olen kyllä toivonut sitä naisten taholta koko pitkän ikäni.

Olisit onnellinen

Vierailija
38/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene yhteen niistä tuhansista vastaavista ketjuista, joissa koko ajan puhutaan naisten kokemasta ahdistelusta....

Etpä edelleenkään onnistu perustelemaan miksi haluat erotella sukupuolet, koska samaa kokevat ja ovat kokeneet kaikki sukupuolet. Ei kai omatunto kolkuta, usein ihmiset haluavat kohdistaa ongelmasta keskustelun vastaavalla tavalla esim. sukupuolisidonnaiseksi, koska itse tekevät aivan samaa mutta hys hys, ei puhuta nyt tästä. Pahimmat moralistit ovat usein niitä, jotka haluavat vain kääntää katseet voi omista synneistä. 

Vierailija
39/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vältteley ja vähättelet tekijän vastuuta? 

En minä mitään vähättele. Seksuaalinen häirintä on väärin ja syyllinen on aina tekijä. Mietin syitä miksi miesten seksuaalisesta häirinnästä ei puhuta tai miksi miehet eivät itse sitä koe niin isona asiana kuin naiset. Tässäkin ketjussa moni mies "toivoo", että joku ahdistelisi.

Vierailija
40/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä jokin kaava, miten naiset ahdistelee miehiä? Olen kuullut miespuolisilta kavereilta ahdistelusta erityisesti tilanteissa, joissa mies ei ns. pääse pakoon menettämättä rahaa tai kasvojaan, eli on töissä ja ahdistelevat naiset asiakkaana. Esim. muuttofirmassa, terveydenhuollossa, ravintolassa. Aika julmaa, koska siinä pelataan sillä, että mies ei halua järjestää kohtausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme