Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallan väittää, että on vain muutama prosentti miehiä joita ei ole ahdisteltu seksuaalisesti.

Vierailija
11.09.2025 |

En teidä yhtään miestä jota ei olisi naisten puolelta lääpitty ja puristeltu tai huudeltu rivoja. Nämä pitää ottaa kuitenkin huumorilla tai saa maineen neitinä tai huumorintajuttomana naistenvihaajana. Eikö tämä ole väärä lähestymistapa?  Miksi miesten kokema ahdistelu on sallittua?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla kuulu tapoihin eikä myöskään minun ystävilläni. Myöskään töissä en ole tähän törmännyt, tosin olen miesvaltaisella alalla. Omaa miestä saatetaan kyllä moittia, mutta sekin liittyy lähinnä kotitöiden laiminlyömiseen. Jotain miestä saatetaan myös kehua komeaksi. Ylipäätänsä naiset puhuvat hyvin vähän seksistä ja naiset eivät näe miehiä samalla tavalla objekteina. Tietenkin poikkeuksiakin löytyy ja kuten sanoin, miesten kohtelu huonosti on yhtä väärin kuin naistenkin."

Valehtelet, tai et oikeasti tiedä. Olen moneen kertaan kuullut, miten miehistä puhutaan, kun luullaan, ettei kukaan (mies) kuule. Sanon vain sen verran, että en puhuisi kenestäkään kenellekään samalla tavalla.

Mikä inhottavinta, yksikään nainen ei ikinä sano toiselle naiselle vastaan. Ei, kun kyse on miehistä.

Vierailija
42/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdisteltiin myös nuorempana. Tunnuin ehkä turvalliselta, koska en ollut isokokoinen mies.

Takapuolesta puristeltiin, suudeltiin väkisin, vedettiin syliin istumaan, tartuttiin, tungettiin kättä paidan alle ja housuihinkin on yritetty, mutta tiukat pillifarkut kireäksi vedetyllä vyöllä estivät käden tunkemisen housunkauluksesta sisään. Sitten housujen päältä puristelu on oma lukunsa. Muutaman kerran teki todella kipeää, kun nainen puristi kiveksistä. Kerran oli lähellä, etten alkanut vääntämään raivolla tuota kättä solmuun. Sanallista häirintää on ollut myös, ja pahinta oli, kun olin nuori ja epävarma harjoittelija eräässä työpaikassa, jonka kahvihuoneen ilmapiiriä hallinneet kaksi suunnilleen äitini ikäistä rouvaa alkoivat pommittaa minua rasvaisilla jutuilla. Piti yrittää nekin ottaa huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu, ja en varmaankaan sitä osaisi pahalla edes ottaa jos joku tulisikin "ahdistelemaan". Harva nainen on niin iso ja vahva että jotenkin alkaisi ahdistamaan. Miesten ahdistelu on mulle ollut isompi ongelma, mies voi fyysisesti olla paljon uhkaavampi. 

Vierailija
44/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhua miehistä, kun sama koskee myös naisia? Miksei puhuta ihmisistä, koska jokainen voi myöntää, että naiset ovat kokeneet samaa? Naisia vain ei perinteisesti pidetä uhreina tässä, vaan moni mies jopa ajattelee naisten vain olevan innoissaan kun vähän käy käsiksi toiseen. 

Mene yhteen niistä tuhansista vastaavista ketjuista, joissa koko ajan puhutaan naisten kokemasta ahdistelusta....

Etpä edelleenkään onnistu perustelemaan miksi haluat erotella sukupuolet, koska samaa kokevat ja ovat kokeneet kaikki sukupuolet. Ei kai omatunto kolkuta, usein ihmiset haluavat kohdistaa ongelmasta keskustelun vastaavalla tavalla esim. sukupuolisidonnaiseksi, koska itse tekevät aivan samaa mutta hys hys, ei puhuta nyt tästä. Pahimmat moralistit ovat usein niitä, jotka haluavat vain kääntää katseet voi omista synn

Olet trolli. Tai psykotrolli....

Vierailija
45/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa keski-iän ylittäneet naiset ovat todella pahoja kähmijöitä ja ahdistelijoita, etenkin kun ovat käyttäneet alkoholia. 

Exällä taasen oli fanaattinen ihailija, joka aina baarissa kävi hänen kimppuun, vonkasi ja kouri, kerran repi jopa paidan rikki. Exästä moinen oli kiusallista. 

Nykyisellä taas on ollut pari työpaikkastalkkeria, selvittäneet miehen puhelinnumeron ja spämmäneet siihen viestejä, seurailleet ja kosketelleet. Kiusallista sekin. 

Vierailija
46/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. 

Opiskeluaikana samalla kurssilla ollut nainen laittoi vain yhtäkkiä käden reidelleni pöydän alla. 

Kerran menin erään naisen luo yöksi baari-illan jälkeen, mutta en erityisesti halunnut seksiä koska olin niin väsynyt ja varmaan nukahdin samantien kun pääsin sänkyyn. Heräsin siihen että nainen yrittää pujottaa penistäni sisäänsä Tietysi ilman kondomia.

Työpaikalla eräs samassa yksikössä työskennellyt nainen tuli pyytämättä hieromaan hartioitani ja kävi sen jälkeen istumaan pöydälleni lyhyessä hameessaan.

Ravintolassa on puristettu pakarasta ja viety kättä nivusiin

Eräässä opiskeluajan työpaikassa kysyin eräältä naiselta miten voisin päästä mukaan erääseen projektiin ja hänen vastauksensa oli että sun pitää olla  hyvä suustasi jos tiedät mitä tarkoitan, ja sitten hän ja toinen paikalla ollut nainen räjähtivät nauramaan  

E

Niin tuttua!!!

Vierailija
47/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä jokin kaava, miten naiset ahdistelee miehiä? Olen kuullut miespuolisilta kavereilta ahdistelusta erityisesti tilanteissa, joissa mies ei ns. pääse pakoon menettämättä rahaa tai kasvojaan, eli on töissä ja ahdistelevat naiset asiakkaana. Esim. muuttofirmassa, terveydenhuollossa, ravintolassa. Aika julmaa, koska siinä pelataan sillä, että mies ei halua järjestää kohtausta. 

Mutta tuohonhan ne miehetkin luottaa, että nainen ei järjestä asiasta kohtausta. 

Kyllä miehelläkin on oikeus kehorauhaan ja fyysiseen koskemattomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan