Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (2153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä Minja Koskela ei tunnista tätä ilmiötä omassa kannattajakunnassaan. Anonyymillä palstalla tehdään turhan helposti päätelmä että oikeistolaisen kuolemalle naureskeleva on vasemmistolainen. Samoin kuin kaikki viestit josta tulee paha mieli tulkitaan naisen kirjoittamaksi. "
Kyllä tunnistaa, ei hän ole tyhmä.
En minä ainakaan tunnista samassa puolueessa toimineena. Äärioikeiston salaliittokuplassa ihan varmasti kyllä kerrotaan kuinka vihamielisiä vasemmistolaiset ovat.
Älä viitsi olla epärehellinen, eihän tuo mene läpi lapsillekaan.
Näyttää siltä, että se vassari, trans narratiivi on kaikkea muuta kuin selvää. Tiedän, siellä oikealla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kova into ja hihku saada tämä vassari laariin, kaikki pikku vahvistamattomatkin tiedot ja jutut julkaistaan sellaisenaan, kunhan ne vain tukee omaa narratiivia.
Tim Pool on omassa striimissään jo tuomion antanut, vahvistamattomien tietojen perustella, niinkuin moni muukin tunnettu oikeistolainen Usassa. Nyt niitä tietoja hylsyistäkin on alettu toppuuttelemaan virallisissa lähteissä ja mediassa.
Vierailija kirjoitti:
"But a senior law enforcement official with direct knowledge of the investigation cautioned that report had not been verified by A.T.F. analysts, did not match other summaries of the evidence, and might turn out to have been misread or misinterpreted. In fast-moving investigations, such status reports are not made public because they often contain a mixture of accurate and inaccurate information."
https://www.nytimes.com/live/2025/09/11/us/charlie-kirk-shooting-news
Eli ei ole varmaa, onko hylsyissä sittenkään kaiverrettu mitään antifasistista ja transaktivistista sanomaa.
Äärioikeisto levitti siis taas valheita, mikä yllätys!
"According to a preliminary internal report circulated inside the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives, federal and local officials recovered ammunition with the rifle that appeared to be engraved with statements expressing transgender and anti-fascist ideology.
But a senior law enforcement official with direct knowledge of the investigation cautioned that report had not been verified by A.T.F. analysts, did not match other summaries of the evidence, and might turn out to have been misread or misinterpreted. In fast-moving investigations, such status reports are not made public because they often contain a mixture of accurate and inaccurate information."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonhan sinäkin perssaasta olet tällä palstalla lietsonut vihaa, pilkannut kansanmurhan urheja jne
Mutta sitten alkaa uhriutuminen, kun yks ns. oma kuolee
Minä en ole minkään kansanmurhan uhreja pilkannut. Sinä puolestasi olet minua ja varmaan satoja muita ihmisiä
Tässä ketjussa on pilkattu israelin murhaamia palestiinalaisia
Joku pilkkasi jo Kirkin alle 5v lapsia..
Se olin Minä. En sääli hiukkaakaan pikku paskapäitä jotka tietty kasvatettu täysin isän oppeihin. Eihän se niiden vika alunperin ole mutta lopettaa se täytyy omistajansa pilaama tappajakoirakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"But a senior law enforcement official with direct knowledge of the investigation cautioned that report had not been verified by A.T.F. analysts, did not match other summaries of the evidence, and might turn out to have been misread or misinterpreted. In fast-moving investigations, such status reports are not made public because they often contain a mixture of accurate and inaccurate information."
Eli ei ole varmaa, onko hylsyissä sittenkään kaiverrettu mitään antifasistista ja transaktivistista sanomaa.
Äärioikeisto levitti siis taas valheita, mikä yllätys!
Wall Street Journal ja FBI on ilmeisesti sitten äärioikeistoa. Älä viitsi, ei asia muutu palstajankutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonhan sinäkin perssaasta olet tällä palstalla lietsonut vihaa, pilkannut kansanmurhan urheja jne
Minä en ole minkään kansanmurhan uhreja pilkannut. Sinä puolestasi olet minua ja varmaan satoja muita ihmisiä
Tämä on internet
Joo "hauska" tekoälyvideo jo kiertää missä juuri osuman saanut ja taaksepäin retkahtava Kirk ponnahtaa takaisin verisenä heiluttamaan edessään "IM DEAD" kylttiä.
Vierailija kirjoitti:
Tutulla persulla niin naama loisti vielä päivällä, kun ajatteli kai tuo ressukka saavansa puolukannatukseen piristystä tapauksesta. En viitsinyt sen iloa pilata muistuttamalla, että Trumpin ampujatkin oli oikeistolaisia. Kuvien julkaisemisen jälkeen on ollut vaisun ja masentuneen oloinen. Vein sille mäyräkoiran kaljaa, että piristyisi.
Mitä luulet saavuttavasi tuolla lapsellisella valehtelullasi? Miten sinä voit ketään persua tuntea kun vietät kaiken aikasi tällä palstalla rätkyttämässä?
Monen sivun ajan joku tällä palstalla sinnikkäästi väitti, että konservatiivi olisi ampunut Charlie Kirkin. Nyt Helsingin sanomat kirjoittaa:
"Kivääriin ja sen läheltä löytyneisiin ampumatarvikkeisiin on kaiverrettu antifasistisia ja transsukupuolisuuteen liittyviä ilmauksia, tutkinnassa mukana olevat lähteet ovat kertoneet The Wall Street Journalille (WSJ)."
"Aseeseen kaiverrettuja ilmauksia yritetään hyödyntää epäillyn tekijän profiloinnissa, CNN kertoo."
Epäillystä tekijästä on myös kuva/videomateriaalia ja epäilty ase löydetty.
Vierailija kirjoitti:
"According to a preliminary internal report circulated inside the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives, federal and local officials recovered ammunition with the rifle that appeared to be engraved with statements expressing transgender and anti-fascist ideology.
But a senior law enforcement official with direct knowledge of the investigation cautioned that report had not been verified by A.T.F. analysts, did not match other summaries of the evidence, and might turn out to have been misread or misinterpreted. In fast-moving investigations, such status reports are not made public because they often contain a mixture of accurate and inaccurate information."
Ei tämän spämmäys auta mitään koska tässä ei sanota mitään konkreettista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olin Minä. En sääli hiukkaakaan pikku paskapäitä jotka tietty kasvatettu täysin isän oppeihin. Eihän se niiden vika alunperin ole mutta lopettaa se täytyy omistajansa pilaama tappajakoirakin.
Olet säälittävä ressukka.
Vierailija kirjoitti:
Ampuja näyttääkin ihan vassarilta.
Et ole siis ikinä nähnyt vassaria? Kerron sulle salaisuuden: Ne näyttää ihan tavallisilta ihmisiltä. Ja niitä on paljon sellaisessa paikassa kuin työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on internet
Joo "hauska" tekoälyvideo jo kiertää missä juuri osuman saanut ja taaksepäin retkahtava Kirk ponnahtaa takaisin verisenä heiluttamaan edessään "IM DEAD" kylttiä.
Musta huumori on parasta.
En usko, että tässä ketjussa tuon spammin läpi pääsee enää mitään informaatiota, mutta tiedoksi vain teille, kaiverruksia luodeista ja mitä niissä lukee, tietoa on alettu vetää takaisin. Ne kaiverrukset johon te perustatte kaikenlaiset luulonne.
Tämä ketju on taas uusi pohjanoteeraus palstan laitavasemmistolaisilta. Pitäkää tunkkinne ja surkea elämänne palstalla, minä lähden töihin. Katsotaan huomenna kun tekijä on otettu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipää sai juuri sitä mitä tilasi. Vieläköhän kokee että kouluammuskelut ja muu aseväkivalta on ihan hyväksyttävää?
Missä kohtaa hän ilmoitti hyväksyvänsä kouluammuskelut ja muun aseväkivallan?
Piti niitä hyväksyttävänä hintana kansalaisten oikeudesta aseisiin.
-eri
Aika karmea juttu.
Kirk piti ammuskelujen uhreja hyväksyttävänä hintana vapaudesta omistaa aseita miten paljon vain ja kuka niitä vain haluaa.
Siis uhrit olivat hyväksyttävä hinta. Lapsetkin. Karmea asia Kirkiltä sanoa, varsinkin uhrien perheille.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tässä ketjussa tuon spammin läpi pääsee enää mitään informaatiota, mutta tiedoksi vain teille, kaiverruksia luodeista ja mitä niissä lukee, tietoa on alettu vetää takaisin. Ne kaiverrukset johon te perustatte kaikenlaiset luulonne.
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa iässä voi vielä tulla raskaaksi.
En tiedä mistä puhut. Mutta hänellä oli kaksi pientä lasta, joita täällä pilkattiin jo.
Tutulla persulla niin naama loisti vielä päivällä, kun ajatteli kai tuo ressukka saavansa puolukannatukseen piristystä tapauksesta. En viitsinyt sen iloa pilata muistuttamalla, että Trumpin ampujatkin oli oikeistolaisia. Kuvien julkaisemisen jälkeen on ollut vaisun ja masentuneen oloinen. Vein sille mäyräkoiran kaljaa, että piristyisi.