Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (2153)

Vierailija
1741/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotko samaa  fakestiinan parta lapsille?

Perskristityt on ihmispaskaa

Tässä taas palstavasemmistolaisen älykäs ja oikeamielinen viesti kaikkien nähtävillä. Nämä ovat aivan häpeämätöntä porukkaa tässä ihmisvihassaan.

Yhyy miks joku sanoo ilkeästi kun nauran kansanmurhalle? >:(

Olet täyttä ihmissa astaa

Opetel kiriotama

Siinäpä se perskristityn kommunikoinnin taso tiivistyy

Olet täyttä ihmispaskaa ja tiedät sen itsekin.

Tuo ei ollut minun viestini,mutta olen pyytänyt Minja Koskelaa ottamaan kantaa tähän poliittisen vihan kulttuuriin joka muun muassa tällä palstalla vallitsee. Hänen avustajansa vastasi ja sanoi että on periaatteessa samaa mieltä noin yleistasolla mutta mitään julkista kannanottoa ei seurannut. Ei se olisi kovinkaan vaikeaa, jostain syystä poliitikot eivät vaan halua vedota äänestäjiinsä tässä asiassa jostain syystä vaikka samaan aikaan valittavat että poliittinen ilmapiiri on sairas.

Vierailija
1742/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlie Kirk oli suvereeni debatoija ja kommunikoija. Pyyhki pöytää vastustajillaan, mutta kohtasi kaikki kunnioittavasti. Monenlaista mölisijää hänen tilaisuuksiaan tuli häiritsemään, mutta heidän argumenttinsa jäi mölinän ja tunnekuohun tasolle. Loogisuus ja järki puuttuivat. Toisaalta antoi tunnustusta vastustajien pointeille ja kysymyksille, silloin kun aihetta oli. Kiitti aina, kun joku tuli mikrofonin eteen vilpittömin mielin.

Kumpaakohan toimintamallia Yhdysvaltain nuoriso tulee kannattamaan. Edellä mainittua vai sitä, että joku ampuu ja salamurhaa ne, jotka ovat eri mieltä kanssasi.

Ai sinä se jo tiedät amerikkalaisnuorisonkin juurta jaksain? Oletko edes käynyt koko maassa? Naurettavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonhan sinäkin perssaasta olet tällä palstalla lietsonut vihaa, pilkannut kansanmurhan urheja jne

Mutta sitten alkaa uhriutuminen, kun yks ns. oma kuolee

Minä en ole minkään kansanmurhan uhreja pilkannut. Sinä puolestasi olet minua ja varmaan satoja muita ihmisiä

Tässä ketjussa on pilkattu israelin murhaamia palestiinalaisia

Vierailija
1744/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ampuja nuori valkoinen mies jolla amerikan lippu paidassa

Taitaa siis taas kerran olla republikaani. Ei pitäis olla mikään yllätys

Ylläripylläri taas. Kuka yllättyy?

Ampumiseen käytetyn kiväärin sisältä on löytynyt ammuksia, joihin oli kaiverrettu antifasistisuutta kuvaavia ilmaisuja, kertoo Wall Street Journal. Ammuksiin oli myös kaiverrettu transaktivismia tukevia ilmaisuja, lehti kertoo.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011488195.html

Ihan oikeasti, sinä luit jo tämän mutta väität yhä jostain syystä muuta. Miksi valehtelet tietoisesti asiasta?

Vierailija
1745/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ironista; juuri ennen osumaa häneltä kysyttiin näistä joukkoampumisista. Ja sitten läsähti. Pilkka sattui omaan nilkkaan.

Tosiaan, kyse oli nimenomaan transujen osuudesta joukkoampumisista. Ja sitten transkannattaja läsäytti.

Kuvitteletko jotenkin että tämä nyt todisti Kirkin jutut ihan vääriksi?!

Ampuja on mitä todennäköisimmin joku nationalistihörhö. Miks muuten sillä olis amerikan lippu paidassa

Oletko koskaan kuullut konseptista "naamioituminen". No ehkä et ja sinä olisit niin tyhmä että lähtisit salamurhaamaan opiskelijahaalareissasi.

Vierailija
1746/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nukkui pois.

Mistä syystä jankutat tuollaista roskaa? Hän ei nukkunut pois vaan hänet murhattiin erittäin brutaalilla tavalla ja mikä halveksuttavinta hänen omien lastensa edessä.

Siitä saivat kakarat. Kuskoot sänkyihinsä seuraavat kymmenen vuotta. 

Olet sairas. Mene hoitoon.

Vierailija
1747/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä käy, kun polarisoidaan, lietsotaan ja provosoidaan maassa, jossa aseita saa kuka vaan ostaa ja kantaa. 

Totta, MSNBCllä ja CNNllä on verta käsissään

Ja FOX:lla verinen rantu mulkkunsa varressa.

Vierailija
1748/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ironista; juuri ennen osumaa häneltä kysyttiin näistä joukkoampumisista. Ja sitten läsähti. Pilkka sattui omaan nilkkaan.

Tosiaan, kyse oli nimenomaan transujen osuudesta joukkoampumisista. Ja sitten transkannattaja läsäytti.

Kuvitteletko jotenkin että tämä nyt todisti Kirkin jutut ihan vääriksi?!

Ampuja on mitä todennäköisimmin joku nationalistihörhö. Miks muuten sillä olis amerikan lippu paidassa

No olisiko vaikka sulautuakseen joukkoon?

Vierailija
1749/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonhan sinäkin perssaasta olet tällä palstalla lietsonut vihaa, pilkannut kansanmurhan urheja jne

Minä en ole minkään kansanmurhan uhreja pilkannut. Sinä puolestasi olet minua ja varmaan satoja muita ihmisiä

Mistä päättelet että minä olen niin tehnyt? Miksi syytät minua jostain kommentista ja haukut joksikin perssaastaksi? Mikä helvetti sinua vaivaa?

Vierailija
1750/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin millä tavoin mutta jo väitteesi lähtökohta on väärä. Israel käy sotaa.

Vierailija
1751/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole edelleenkään ketään pilkannut. 

Vierailija
1752/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotko samaa  fakestiinan parta lapsille?

Perskristityt on ihmispaskaa

Tässä taas palstavasemmistolaisen älykäs ja oikeamielinen viesti kaikkien nähtävillä. Nämä ovat aivan häpeämätöntä porukkaa tässä ihmisvihassaan.

Yhyy miks joku sanoo ilkeästi kun nauran kansanmurhalle? >:(

Olet täyttä ihmissa astaa

Opetel kiriotama

Siinäpä se perskristityn kommunikoinnin taso tiivistyy

Olet täyttä ihmispaskaa ja tiedät sen itsekin.

Tuo ei ollut minun viestini,mutta olen p

Ehkä Minja Koskela ei tunnista tätä ilmiötä omassa kannattajakunnassaan. Anonyymillä palstalla tehdään turhan helposti päätelmä että oikeistolaisen kuolemalle naureskeleva on vasemmistolainen. Samoin kuin kaikki viestit josta tulee paha mieli tulkitaan naisen kirjoittamaksi. 

Vierailija
1753/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"But a senior law enforcement official with direct knowledge of the investigation cautioned that report had not been verified by A.T.F. analysts, did not match other summaries of the evidence, and might turn out to have been misread or misinterpreted. In fast-moving investigations, such status reports are not made public because they often contain a mixture of accurate and inaccurate information."

https://www.nytimes.com/live/2025/09/11/us/charlie-kirk-shooting-news

Eli ei ole varmaa, onko hylsyissä sittenkään kaiverrettu mitään antifasistista ja transaktivistista sanomaa.

Vierailija
1754/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksemme ja rukouksemme ovat nyt Charlien fanipoikien luona.

Vierailija
1755/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pilkkasi jo Kirkin alle 5v lapsia..

Vierailija
1756/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä Minja Koskela ei tunnista tätä ilmiötä omassa kannattajakunnassaan. Anonyymillä palstalla tehdään turhan helposti päätelmä että oikeistolaisen kuolemalle naureskeleva on vasemmistolainen. Samoin kuin kaikki viestit josta tulee paha mieli tulkitaan naisen kirjoittamaksi. "

Kyllä tunnistaa, ei hän ole tyhmä.

Vierailija
1757/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nukkui pois, saatuaan kutsun Taivaan kotiin.

Vierailija
1758/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä Minja Koskela ei tunnista tätä ilmiötä omassa kannattajakunnassaan. Anonyymillä palstalla tehdään turhan helposti päätelmä että oikeistolaisen kuolemalle naureskeleva on vasemmistolainen. Samoin kuin kaikki viestit josta tulee paha mieli tulkitaan naisen kirjoittamaksi. "

Kyllä tunnistaa, ei hän ole tyhmä.

En minä ainakaan tunnista samassa puolueessa toimineena. Äärioikeiston salaliittokuplassa ihan varmasti kyllä kerrotaan kuinka vihamielisiä vasemmistolaiset ovat.

Vierailija
1759/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa iässä voi vielä tulla raskaaksi.

Vierailija
1760/2153 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on internet