Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (7117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe Biden ja Kamala Harris ovat tuominneet jyrkästi tämän poliittisen salamurhan. Palstavassari puolestaan kiimaisena läpsii käsiään yhteen ja haluaa lisää ruumiita.
Itse haluaisin kyllä fyysisesti tapella persujen kanssa.
Persut eivät halua tapella kanssasi koska on väärin lyödä lapsia.
Lue: Oikeasti meillä ei ole voimaa eikä rohkeutta.
Ihan miten vaan poju.
Nössö:DD
Mene nukkumaan lapsi, on jo myöhä.
Persut kusseet muroihinsa jo neljä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistolaiset terrorismin torjunnan kohdehenkilöt ovat tyypillisesti väkivallasta kiinnostuneita nuoria miehiä, joista osalla on mielenterveyteen ja elämänhallintaan liittyviä ongelmia.
Äärioikeistolaisessa retoriikassa korostuvat valkoisen väestönosan kokemat uhkat, varautuminen yhteiskunnallista epävakautta ja sodan kaltaista tilaa varten, suurta medianäkyvyyttä saaneista iskuista haettu inspiraatio sekä terrorismin ihannointi verkossa.
Äärioikeistolaiset persut # % - Suomen haittaväestönosa.
Jankuta pälli jankuta :D Kirkkaamman kruunun saat vassarien pöllypiireissä :D
Kirkiä ei tappaneet aseet vaan poliittinen salamurhaaja. Teko tehtiin tavallisella metsästysaseella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkoa opetellun dialogipuun toistaminen ole älykästä tai väittelyä. Papukaijankin pystyy opettamaan toistamaan samoja juttuja vuosia putkeen.
Jos pidät Kirkin kaltaista ihmistä älykkäänä, olet itse älyltäsi kehitysvammainen, tyhmä kuin saapas, jos tuollainen menee läpi.
Mitä se kertoo vassujen älynlahjoista, jos ette pysty päihittämään "dialogipuuta" ja jauhot menevät suuhun jo naisen määritelmästä?
Usealla keskustelupalstalla on käsitelty sitä, että Kirk vaihtoi nuorempaan ja vähemmän twink-tyyppiseen kundiin ja tästä olisi Tyler pahoittanut mielensä.
Amerikassa on ollut jo pitempään pelon ilmapiiri. Eipä mennyt kauaa ukrainalaisnaisen murhan jälkeen (pontimena tietystikin myös Kirkin assasinaatio), kun ihmiset Foxilla alkoivat ulostella seuraavanlaisia kommentteja:
https://youtube.com/shorts/9mq3oKI2KhY?si=z8VH_Nu99v-MJO4g
Olen saanut nyt niin monta todistevideota missä valmistautunut väittelijä päihittää dialogipuu-Kirkin aivan 12-0 että käännyn vassariksi välittömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Usealla keskustelupalstalla on käsitelty sitä, että Kirk vaihtoi nuorempaan ja vähemmän twink-tyyppiseen kundiin ja tästä olisi Tyler pahoittanut mielensä.
Kuinka kauan salasuhde kesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkoa opetellun dialogipuun toistaminen ole älykästä tai väittelyä. Papukaijankin pystyy opettamaan toistamaan samoja juttuja vuosia putkeen.
Jos pidät Kirkin kaltaista ihmistä älykkäänä, olet itse älyltäsi kehitysvammainen, tyhmä kuin saapas, jos tuollainen menee läpi.
Mitä se kertoo vassujen älynlahjoista, jos ette pysty päihittämään "dialogipuuta" ja jauhot menevät suuhun jo naisen määritelmästä?
Ei vassareilla mene koskaan jauhot suuhun! Ne vetää ne visusti nenäänsä! :D JAUHOJENGI!
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut nyt niin monta todistevideota missä valmistautunut väittelijä päihittää dialogipuu-Kirkin aivan 12-0 että käännyn vassariksi välittömäksi.
Mutta mikä yllättävintä niistä yhtäkään et osaa linkata meidän katseltavaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan ylivoimaista kavuta jo edes dialogipuun ensimmämiselle oksalle jossa lukee "anna lähde kun kysytään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi tilanne kääntyi. Päivällä täällä riehuivat vassut, ilmeisesti työt eivät olleet estämässä öyhöttämistä.
Sitten työssäkäyvät oikeistolaiset illan mittaan aktivoituivat.
Noinkin yksinkertainen maailmasi todella on, taidat olla oikeasti vajaaälyinen. Luuletko ihan tosissasi, että tämän maan duunarit on oikeistolaisia.
Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mene jollekin hinttaripalstalle noita homostelufantasioitasi jaarittelemaan homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä yllättävintä niistä yhtäkään et osaa linkata meidän katseltavaksi. :D
Sarkasmi on taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Erika tietoinen suhteesta? Usein on epäilyksiä ja silti pidetään kulissiavioliittoa pystyssä.
dialogipuun jankkaaja alkoi paukuttaa jotain homousolkiukkoa, somaa
Jos yksinkertaisella dialogipuulla saa osoitettua jokaiselle blueskyvassarsinuorelle heidän ajatusmaailmansa virheet, niin mitä se kertoo blueskyvassarimaailmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe Biden ja Kamala Harris ovat tuominneet jyrkästi tämän poliittisen salamurhan. Palstavassari puolestaan kiimaisena läpsii käsiään yhteen ja haluaa lisää ruumiita.
Itse haluaisin kyllä fyysisesti tapella persujen kanssa.
Persut eivät halua tapella kanssasi koska on väärin lyödä lapsia.
Lasten ja vammaisten pahoinpitelyä ei kukaan halua.
"Yhden tempun poni, jankuttaja joka toisti dialogipuita".
Ironista, että olet jankuttanut tuota samaa viestiä ja lausetta lukemattomia kertoja.
Vasemmistossa projisoidaan usein asioita sinne vastapuolelle. Asioita, joita itse tehdään. Poliittinen väkivalta on yksi esimerkki.