Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (8092)
OMG, tuleeko tästä palstan ensimmäinen 10 000 kommentin ketju:DD
Vierailija kirjoitti:
OMG, tuleeko tästä palstan ensimmäinen 10 000 kommentin ketju:DD
No ei se mikään saavutus ole kun suurin osa ketjusta on palstavassarien spämmiä ja öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi tilanne kääntyi. Päivällä täällä riehuivat vassut, ilmeisesti työt eivät olleet estämässä öyhöttämistä.
Sitten työssäkäyvät oikeistolaiset illan mittaan aktivoituivat.
Mutta unohdat meidät mielipidevaikuttajat tai trollit, jotka työskentelee monille kaupungeille ja yrityksille, niin mielipiteitä pitää vaihtaa, kun tekee töitä eri toimistolle.
Me kirjoitetaan sen puolesta joka maksaa. Nyt tänään on mennyt aamupäivä toisen leivissä ja ilta toisen leivissä. Yö menee sitten palstoilla jotka ei mene kiinni ja muilla kielillä.
Vierailija kirjoitti:
Joe Biden ja Kamala Harris ovat tuominneet jyrkästi tämän poliittisen salamurhan. Palstavassari puolestaan kiimaisena läpsii käsiään yhteen ja haluaa lisää ruumiita.
Jokohan Harriskin nyt hieman katuu Trumpin kutsumista fasistiksi. Tuollaisia haukkumanimiä ei kannattaisi heitellä kevyin perustein koska joku sekopää joka ei tiedä todellisesta fasismista mitään saattaa aktivoitua ampumaan. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Joe Biden ja Kamala Harris ovat tuominneet jyrkästi tämän poliittisen salamurhan. Palstavassari puolestaan kiimaisena läpsii käsiään yhteen ja haluaa lisää ruumiita.
Itse haluaisin kyllä fyysisesti tapella persujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Oletko niin vanhoillinen että uskot sen olevan oikeassa joka voittaa jonkun väkivaltaisen taistelun? Kunnon keskiaikameininkiä. Saako käyttää sijaistaistelijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät halua tapella kanssasi koska on väärin lyödä lapsia.
Kysyn taas mitä joku tekee mikin edessä huonosti valmistautuneena? Itse menivät sinne nolattavaksi. 😘
Pointti on siinä, että oikeasti älykkäät ihmiset näkevät tuon huijauksen jo kaukaa, eikä se mene läpi. Sinä olet ilmeisesti niitä ihmisiä joita kuka tahansa helppoheikki pystyy kusettamaan, kuten ketjun muutkin vähäjärkiset oikeistopellet. Ehkä absurdeinta on se kuinka typeriä hänen argumenttinsa loppujen lopuksi olivat. Kuten, jos kaikilla on aseita tarpeeksi, niin kukaan ei uskalla niitä käyttää, jota hän toisti vuosia.
No kuinkas sitten kävikään, hänet murhattiin, ei auttanut edes turvamiesten armeija joilla oli aseita. Eli miten kukaan voi pitää älykkäänä tuollaista ihmisistä, joka käytännössä ajoi sellaista ideologiaa ja politiikkaa joka johti hänen omaan kuolemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue: Oikeasti meillä ei ole voimaa eikä rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, edes heidän esikuvansa ei ole niin typeriä ja heillä on jotain älyä siitä miten vakava ja väärin tuo teko oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa kauanko Harris kykeni olemaan sen jälkeen kikattamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voitko? Pistetäänkö veto pystyyn? Veikkaan ettet onnistu."
Onnistuu helpommin kuin sinulta poliittisen salamurhan tuomitseminen kun uhri on oikeistolainen republikaani.
Mihin sinä kenenkään tuomitsemista tarvitset? Kiinnostaa.
Olisi turvallisempaa elää Suomessa jossa kaikki tuomitsevat poliittiset salamurhat, oli uhri kuka tahansa.
Tämä. Kommentissa on sellaista loogisuutta ja puhdasta järkeä, jota Charlie Kirk harrasti. Hälyttääköhän mitään kelloja siellä vasemmalla laidalla?
(Todennäköisesti ei hälytä, vaan vastauksena tulee, että Kirk puolusti aseenkanto-oikeutta...)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn taas mitä joku tekee mikin edessä huonosti valmistautuneena? Itse menivät sinne nolattavaksi. 😘
Pointti on siinä, että oikeasti älykkäät ihmiset näkevät tuon huijauksen jo kaukaa, eikä se mene läpi. Sinä olet ilmeisesti niitä ihmisiä joita kuka tahansa helppoheikki pystyy kusettamaan, kuten ketjun muutkin vähäjärkiset oikeistopellet. Ehkä absurdeinta on se kuinka typeriä hänen argumenttinsa loppujen lopuksi olivat. Kuten, jos kaikilla on aseita tarpeeksi, niin kukaan ei uskalla niitä käyttää, jota hän toisti vuosia.
No kuinkas sitten kävikään, hänet murhattiin, ei auttanut edes turvamiesten armeija joilla oli aseita. Eli miten kukaan voi pitää älykkäänä tuollaista ihmisistä, joka käytännössä ajoi sellaista ideologiaa ja politiikkaa joka johti hänen omaan kuolemaansa.
Minkä huijauksen? Miten avoimen mikin tilaisuus voi olla huijaus?
Ja jos Kirk oli niin kauhean huono väittelemään kuin väitetään, miksi hänet piti tap paa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten vaan poju.
Odottelen edelleen linkkejä videoihin missä valmistautunut väittelijä jauhottaa Kirkin 6-0. Täällä sanottiin että sellaisia on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen edelleen linkkejä videoihin missä valmistautunut väittelijä jauhottaa Kirkin 6-0. Täällä sanottiin että sellaisia on vaikka kuinka paljon.
Niitä on varmaan pilvin pimein blueskyn suurilla sivuilla :D Samoilla joissa tiedetään faktat miten pepesammakko ampui äärioikeistolaisen jota ei pitänyt tarpeeksi äärioikeistolaisena :D
Ei ulkoa opetellun dialogipuun toistaminen ole älykästä tai väittelyä. Papukaijankin pystyy opettamaan toistamaan samoja juttuja vuosia putkeen.
Jos pidät Kirkin kaltaista ihmistä älykkäänä, olet itse älyltäsi kehitysvammainen, tyhmä kuin saapas, jos tuollainen menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun iskä onki vahvempi ku sun iskä!
Itseasiassa nähnyt montakin videota missä vastaväittelijäksi tulee oikein väittelykerhoon kuuluva, paperinivaskan kanssa, eikä saa sitten mitään aikaiseksi kun alkaa toistaa samoja bluesky-mantroja mitkä on tuhanteen kertaan toistettu ja lahoaa samantien. Ei se ollut Kirkin vika ettei juuriu kukaan viitsinyt valmistautua kunnolla, vaan kaikki toisti samoja fraaseja.