Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (3849)

Vierailija
3801/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie Kirkin mielestä aseista johtuvat kuoIemat ovat hyväksyttäviä. Hänelle tärkeintä oli, että jokaisella on vapaus kantaa asetta.

Jokainen, joka todella arvostaa kirkiä ja hänen mielipiteitään, hyväksyy hänen kuolemansa ilman mutinoita.

Kuoli siis ajamansa asian puolesta. Hörhöillä pitää olla aseita ja sivulliset uhrit pitää vain hyväksyä.

Ei taatusti kannattanut mielisairaiden aseenkanto-oikeutta. MIstä vetoa.

No, jos kannattaa jopa sotilaskäyttöön tarkoitettujen aseiden helppoa saatavuutta ja vapaata omistusoikeutta, eli yhteiskuntaa joka on tupaten täynnä erilaisia ampuma-aseita, niin ei pidä olla yllättynyt kun niitä aseita päätyy myös (ja erityisesti) vääriin käsiin. Samalla tietysti kannattaa yhteis

Halusiko hän jakaa aseita avokätisesti kaikille? Enpä usko.

Tuo asejuttu on ylipäänsä sellaista american culture että jääväisin itseni vähän siitä. Heillä on aika oma historiansa tämän suhteen. Enkä sano että nykyinen tilanne olisi mitenkään optimaalinen - ihannetilanne olisi että ihmiset keskimäärin olisivat järjissään, moraaliltaan harkintaan kykeneviä ja tietyt käytössäännöt olisivat yleisesti jaettuja. Eikö tuo meno näytä aika kaoottiselta monin paikoin siellä? Kyllä, aseet TUOSSA ympäristössä voivat olla tyhmä juttu mutta sitten pitäisi päättää millä itseään ja omaisuuttaan saa puolustaa. Jollain kai pitäisi saada?

Jokin on mennyt pahasti vituralleen jos yhteiskunta alkaa muistuttaa viidakkoa missä on oltava jatkuvasti varuillaan. Haluammeko me sellaista tänne? Kysytäänkö meiltä tätä?

Vierailija
3802/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa, että te ette usko mutta jo nyt voidaan 99% varmuudella sanoa, että ampuja on oikeistolainen, jopa vielä radikaalimpi kuin Charlie Kirk.

Eikö teillä tosiaan ole mitään muita foorumeita mitä te seuraatte kuin vauvafoorumi, ei ihme että olette ihan pihalla missä mennään, täysin kujalla.

Oikeistolainen antifasisti, joka pitää Bella Ciao -biisistä?

Kummasti pukeutui groyper-meemi sammakoksi Halloweeninä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minkä saman sinä tekisit? Kerrohan vassari minulle ihan yksityiskohtaisesti mitä tekisit."

Ainakin heti ensitöikseni abortoisin sut, ja maailma olisi huomattavasti parempi paikka:DD

Kerro miten maailma olisi parempi paikka? Jankutat ja sönkötät mutta mitään asiaa sinulla ei ole. Olet varmaan oikeasti joku yläkoululainen kovis.

Lapsihan se on. Puhuu abortista ja käyttää :D:D

Vierailija
3804/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa, että te ette usko mutta jo nyt voidaan 99% varmuudella sanoa, että ampuja on oikeistolainen, jopa vielä radikaalimpi kuin Charlie Kirk.

Eikö teillä tosiaan ole mitään muita foorumeita mitä te seuraatte kuin vauvafoorumi, ei ihme että olette ihan pihalla missä mennään, täysin kujalla.

Suomessa kuuluisi Kristillisdemokraatteihin.

Vierailija
3805/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minkä saman sinä tekisit? Kerrohan vassari minulle ihan yksityiskohtaisesti mitä tekisit."

Ainakin heti ensitöikseni abortoisin sut, ja maailma olisi huomattavasti parempi paikka:DD

Kerro miten maailma olisi parempi paikka? Jankutat ja sönkötät mutta mitään asiaa sinulla ei ole. Olet varmaan oikeasti joku yläkoululainen kovis.

Sua ei häiritse sun rajaton tyhmyys ja rumuus? Mua nimittäin häiritsee ja kovasti. Johan sun älynlahjoista kertoo sekin, että olet koko ajan kyselemässä kuin lapsi, mutta mitään johtopäätöstä et osaa itse vetää:DD

Minua on jo vuosia häirinnyt sinun lapsellisuutesi.

Vierailija
3806/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti on groyper? Sä taidat olla niin syvällä skenessä, että mielenterveys jo romahtaa.

Vierailija
3807/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö olet viettänyt jo Halloweenia hänen kanssaan :DDD Näkeekö hänkin heilaavia pesukarhuja?

Vierailija
3808/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt on alkaneet republikaanit poistamaan demokraatti postauksiaan, kuulusteluissa on selvinnyt että ampuja vihasi Charlie Kirkiä koska hän ei ollut tarpeeksi konservatiivi.

Ja ulise urpo linkeistäisi, tätä tietoa tulee nyt isoilta tileiltä koko ajan. Kas vain vassari narratiivi on pelkkää historiaa. Ettekö te käytä mitään muuta sosiaalista mediaa kuin vauvafoorumi, kun itkette täällä jotain linkkejä. Minulla on Bluesky johon tulee jatkuvasti uutta tietoa, luotettavista lähteistä.

No laita edes ne "isot tilit" tähän 😂

Palstavassari teki "isot tilit" kun myi kiljua ja tupakkaa alakoululaisille.

Hyvä juttu. Niin se bisnes pyörii. Ainoastaan joku kurja kommari voisi pitää tuota huonona asiana.

Vierailija
3809/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei häiritse sun rajaton tyhmyys ja rumuus? Mua nimittäin häiritsee ja kovasti. Johan sun älynlahjoista kertoo sekin, että olet koko ajan kyselemässä kuin lapsi, mutta mitään johtopäätöstä et osaa itse vetää:DD

Mistä sinä minun ulkonäköni kuvittelet tietäväsi? Olet oikeasti lapsellisempi kuin yläkoululainen. "Sää oot ruma nännännää

Luuletko saavuttavasi jotain inisemällä noita lapsellisia kiukutteluitasi palstalle?

Vierailija
3810/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ampujan vanhemmat olivat rekisteröityneitä republikaaniäänestäjiä.

Vierailija
3811/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ollut Persuille ikimuistettava päivä.Kokopäivä kustu omiinmuroihin ja täysillä.Ampuja onkin paikallinen nasuPersu.Voi tätä ilonpäivää.

Vierailija
3812/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän faktatiedon mukaan se oli avaruusaluksella maan päälle laskeutunut persu uffomies joka lentotemput ties! Oma vikanne jos ette osaa löytää kanssani samaa tietoa KFC:n sivuilta. 

T. Palstavassari

Se oli kuu-ukko! Eiku uffomiäs 

T. Palstavasuri

Vierailija
3813/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on jo vuosia häirinnyt sinun lapsellisuutesi.

Pidän juttujani paljon kypsempinä kuin palstan tappouhkauksia ja -fantasioita jauhavien persujen juttuja:DD

Vierailija
3814/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tollo seuraat jotain vassunpaskojen tiliä tai foorumia, jossa jankutetaan tuota disinfoa, että ampuja olisi oikeistolainen. Ei ole.

Luotettavilla oikeistokanavilla, joiden uutiset perustuvat tunnetusti totuuteen kuten venäjällä, ampuja olisi radical left lunatic?

Vierailija
3815/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö olet viettänyt jo Halloweenia hänen kanssaan :DDD Näkeekö hänkin heilaavia pesukarhuja?

Sulla on ihan kunnon skitsopostailut päällä. Tällein perjantai-illasta

Vierailija
3816/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ollut Persuille ikimuistettava päivä.Kokopäivä kustu omiinmuroihin ja täysillä.Ampuja onkin paikallinen nasuPersu.Voi tätä ilonpäivää.

Lapsi se vaan jatkaa kitinäänsä.

Vierailija
3817/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän oikeasti näin vaikea uskoa, että jollain hullulla menee äärioikeistolaisuus brainrot meemi-kulttuuri yli? 

Eikö jo ala tuntua siltä, että äärioikeistolaisuus voi mennä yli? 

Särkyykö maailmankuva näin herkästi? 

Vierailija
3818/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivääriin ja ammuksiin oli kaiverrettu antifasistisia ja transaktivismia tukevia ilmaisuja, kuulostaa mun korvaan vasemmiston jutuilta?

Vierailija
3819/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut koskaan internetistä? Siellä on kaikenlaisia sivustoja, kirjoituksia ja kuvia, joista voi nähdä ja lukea asioista vaikka ei olisi ollut itse henkilökohtaisesti paikalla.

Vierailija
3820/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättömien ja epäluotettavien nettihuhujen perusteella ampujalle on tulossa kuolemantuomio, joka pannaan täytäntöön kujanjuoksuna Penn. avenuella, valkoisen talon edessä. Toimeenpanijoina ovat oat keeperssit, magaistit jne, ja tuomio pannaan täytäntöön kiväärinperillä hakkaamalla. USA, USA, USA!!!