Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (3849)

Vierailija
3761/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nukkui pois.

Murhattiin aivan erityisen raa asti. Ei nukkunut todellakaan pois kuten vanhuuteen kuolevat.

Nopsa juttuhan se taisi olla. Ei mikään pitkällinen kidutus.

Vierailija
3762/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai. Kävikö nyt (taas) niin että olikin äärioikeiston keskinäistä nahistelua, kuten jo sivulla 1. ennustin. 

Oivoi, ei ollut, vaan häiriintynyt vassufasse 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet siis läski. Ja johan sanoin että minä en lyö lapsia."

Läski ehkä jonkin sellaisen mielestä, joka ei ole ikinä salille uskaltautunut, näkyvät vatsalihakset kyllä kertovat toista kieltä. Joka ei ole ikinä tapellut ei tiedäkään kuinka iso etu on suurempi massa.

Menehän veeti nyt tutimaan ettei mami suutu kun valvot taas ysin jälkeen.

Taisi persulle tulla lämmin pissu housuun kauhusta, tyypillistä persua siis. Onneksi äitisi tulee jo sunnuntaina pesemään sulle pyykkiä:DD

Sinäkö hänet henkiin herätät minulle pyykkiä pesemään?

Vierailija
3764/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala Harris ja Joe Biden tuomitsivat teon kovin sanoin. Mitä tekee heitä hehkuttanut palstavassari? Nauraa ja ilakoi.

Jep, tälläistä hedelmää sitten heistä nautiskellaaan.

Vierailija
3765/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit on kehopositiivisia palleroita

Vierailija
3766/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä porukka oikein sekoilee täällä? Ampujahan oli vassari. Taitaa toisen haudalla tanssijoita harmittaa, kun väkisin yritetään saada juttua kääntymään toisinpäin.

Vierailija
3767/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuolema vahvistettu?

Ettei vain raapaissut kaulaa?

Vierailija
3768/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski ehkä jonkin sellaisen mielestä, joka ei ole ikinä salille uskaltautunut, näkyvät vatsalihakset kyllä kertovat toista kieltä. Joka ei ole ikinä tapellut ei tiedäkään kuinka iso etu on suurempi massa.

Taisi persulle tulla lämmin pissu housuun kauhusta, tyypillistä persua siis. Onneksi äitisi tulee jo sunnuntaina pesemään sulle pyykkiä:DD

Ymmärrän äitiäsi. Minäkin tekisin saman, jos joutuisin sun kanssa olemaan säännöllisesti tekemisissä.

Vierailija
3769/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä porukka oikein sekoilee täällä? Ampujahan oli vassari. Taitaa toisen haudalla tanssijoita harmittaa, kun väkisin yritetään saada juttua kääntymään toisinpäin.

Persusaastan projisointi osa 232349865876

Vierailija
3770/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt on alkaneet republikaanit poistamaan demokraatti postauksiaan, kuulusteluissa on selvinnyt että ampuja vihasi Charlie Kirkiä koska hän ei ollut tarpeeksi konservatiivi.

Ja ulise urpo linkeistäisi, tätä tietoa tulee nyt isoilta tileiltä koko ajan. Kas vain vassari narratiivi on pelkkää historiaa. Ettekö te käytä mitään muuta sosiaalista mediaa kuin vauvafoorumi, kun itkette täällä jotain linkkejä. Minulla on Bluesky johon tulee jatkuvasti uutta tietoa, luotettavista lähteistä.

Vierailija
3771/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten perusteella ei ole.

Vierailija
3772/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirk sanoi, että jos ihmisiä tapetaan aseilla, niin se paha vain pitää kestää, koska aseenkanto-oikeus on ensisijaisen tärkeää. 

Vierailija
3773/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän äitiäsi. Minäkin tekisin saman, jos joutuisin sun kanssa olemaan säännöllisesti tekemisissä.

Minkä saman sinä tekisit? Kerrohan vassari minulle ihan yksityiskohtaisesti mitä tekisit.

Vierailija
3774/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Mielenterveysongelmaisia narunistejä tai juoppoja läskipalloja ovat.

Vierailija
3775/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä vassari ylitit rajan, kukaan ei saatana hauku mun äitiä.

Vierailija
3776/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt on alkaneet republikaanit poistamaan demokraatti postauksiaan, kuulusteluissa on selvinnyt että ampuja vihasi Charlie Kirkiä koska hän ei ollut tarpeeksi konservatiivi.

Ja ulise urpo linkeistäisi, tätä tietoa tulee nyt isoilta tileiltä koko ajan. Kas vain vassari narratiivi on pelkkää historiaa. Ettekö te käytä mitään muuta sosiaalista mediaa kuin vauvafoorumi, kun itkette täällä jotain linkkejä. Minulla on Bluesky johon tulee jatkuvasti uutta tietoa, luotettavista lähteistä.

Joopajoo :D Vttu mitä komediaa nuo sinun voimafantasiasi! :D

Vierailija
3777/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oikeistolaiset ovat.

Vierailija
3778/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita edes ne "isot tilit" tähän 😂

Vierailija
3779/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oikeistolaiset ovat.

"isäs oli" 

Vassarin mahtiservaus :D

Vierailija
3780/3849 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie Kirkin mielestä aseista johtuvat kuoIemat ovat hyväksyttäviä. Hänelle tärkeintä oli, että jokaisella on vapaus kantaa asetta.

Jokainen, joka todella arvostaa kirkiä ja hänen mielipiteitään, hyväksyy hänen kuolemansa ilman mutinoita.

Kuoli siis ajamansa asian puolesta. Hörhöillä pitää olla aseita ja sivulliset uhrit pitää vain hyväksyä.

Ei taatusti kannattanut mielisairaiden aseenkanto-oikeutta. MIstä vetoa.

No, jos kannattaa jopa sotilaskäyttöön tarkoitettujen aseiden helppoa saatavuutta ja vapaata omistusoikeutta, eli yhteiskuntaa joka on tupaten täynnä erilaisia ampuma-aseita, niin ei pidä olla yllättynyt kun niitä aseita päätyy myös (ja erityisesti) vääriin käsiin. Samalla tietysti kannattaa yhteiskuntaa jossa heikommin pärjäävät laitetaan ahtaalle eikä mitään turvaverkkoja ole (kun sellaiset on ihan kommunismia), niin eihän se lopputulos voi olla kuin erinomainen.