Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (3856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt on alkaneet republikaanit poistamaan demokraatti postauksiaan, kuulusteluissa on selvinnyt että ampuja vihasi Charlie Kirkiä koska hän ei ollut tarpeeksi konservatiivi.
Ja ulise urpo linkeistäisi, tätä tietoa tulee nyt isoilta tileiltä koko ajan. Kas vain vassari narratiivi on pelkkää historiaa. Ettekö te käytä mitään muuta sosiaalista mediaa kuin vauvafoorumi, kun itkette täällä jotain linkkejä. Minulla on Bluesky johon tulee jatkuvasti uutta tietoa, luotettavista lähteistä.
No laita edes ne "isot tilit" tähän 😂
Palstavassari teki "isot tilit" kun myi kiljua ja tupakkaa alakoululaisille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä porukka oikein sekoilee täällä? Ampujahan oli vassari. Taitaa toisen haudalla tanssijoita harmittaa, kun väkisin yritetään saada juttua kääntymään toisinpäin.
Ai tunnetko ampujan henkilökohtaisesti?
"Minkä saman sinä tekisit? Kerrohan vassari minulle ihan yksityiskohtaisesti mitä tekisit."
Ainakin heti ensitöikseni abortoisin sut, ja maailma olisi huomattavasti parempi paikka:DD
Vierailija kirjoitti:
Charlie Kirkin mielestä aseista johtuvat kuoIemat ovat hyväksyttäviä. Hänelle tärkeintä oli, että jokaisella on vapaus kantaa asetta.
Jokainen, joka todella arvostaa kirkiä ja hänen mielipiteitään, hyväksyy hänen kuolemansa ilman mutinoita.
Näin on. Se on juhlan paikka, kun ihminen pääsee jopa kuolemaan vakaumuksensa eteen. Ei oo kunniakkaampaa tapaa lähteä. RIP Körkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit on kehopositiivisia palleroita
Tutkimusten perusteella ei ole.
Kyllä, naiset ainakin.
Eikä tarvitse edes tutkimuksia. Riittää kun katsoo minkälaisia läskitankkeja ne mesoavat vassariämmät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt on alkaneet republikaanit poistamaan demokraatti postauksiaan, kuulusteluissa on selvinnyt että ampuja vihasi Charlie Kirkiä koska hän ei ollut tarpeeksi konservatiivi.
Ja ulise urpo linkeistäisi, tätä tietoa tulee nyt isoilta tileiltä koko ajan. Kas vain vassari narratiivi on pelkkää historiaa. Ettekö te käytä mitään muuta sosiaalista mediaa kuin vauvafoorumi, kun itkette täällä jotain linkkejä. Minulla on Bluesky johon tulee jatkuvasti uutta tietoa, luotettavista lähteistä.
Joopajoo :D Vttu mitä komediaa nuo sinun voimafantasiasi! :D
Ainoastaan TruthSocialiin tulee varmaa tietoa minkä Trump on kuullut joltain.
Isoilla tileillä BlueSkyssa puhutaan nyt yhtäkkiä, että kyseessä olisi trans eli identifoituu naiseksi ja aikoo vaatia pääsyä naisten vankilaan. Demokraatit ovat käynnistäneet mittavan varainkeruun, että saadaan mahdollisimman hyvä asianajaja varmistamaan, että Robinson päätyy todellakin naisten vankilaan ja että teloitettaessa hänestä käytetään she/her-pronominia.
Vierailija kirjoitti:
"Minkä saman sinä tekisit? Kerrohan vassari minulle ihan yksityiskohtaisesti mitä tekisit."
Ainakin heti ensitöikseni abortoisin sut, ja maailma olisi huomattavasti parempi paikka:DD
Kerro miten maailma olisi parempi paikka? Jankutat ja sönkötät mutta mitään asiaa sinulla ei ole. Olet varmaan oikeasti joku yläkoululainen kovis.
Ei minua haittaa, että te ette usko mutta jo nyt voidaan 99% varmuudella sanoa, että ampuja on oikeistolainen, jopa vielä radikaalimpi kuin Charlie Kirk.
Eikö teillä tosiaan ole mitään muita foorumeita mitä te seuraatte kuin vauvafoorumi, ei ihme että olette ihan pihalla missä mennään, täysin kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit on kehopositiivisia palleroita
Tutkimusten perusteella ei ole.
Ei niin. Mielenterveysongelmaisia narunistejä tai juoppoja läskipalloja ovat.
Kyllä, oikeistolaiset ovat.
"isäs oli"
Vassarin mahtiservaus :D
Tutkimukset ei valehtele.
Hauskasti menee aloituksen ylös ja alas peukutukset lähes tasan.
Ketään ei kiinosta enää edes se mitä tapahtui. Kiinnostaa vain raivota vastapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa, että te ette usko mutta jo nyt voidaan 99% varmuudella sanoa, että ampuja on oikeistolainen, jopa vielä radikaalimpi kuin Charlie Kirk.
Eikö teillä tosiaan ole mitään muita foorumeita mitä te seuraatte kuin vauvafoorumi, ei ihme että olette ihan pihalla missä mennään, täysin kujalla.
Oikeistolainen antifasisti, joka pitää Bella Ciao -biisistä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan teitä hörhöjä ollut maailman sivu joilla on "varmaa faktatietoa" tapahtuneista asioista. :D No sinä osaat jotenkin kirjoittaa joten olet selvästi saanut palstan persujankuttajan pauloihisi kannattamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten maailma olisi parempi paikka? Jankutat ja sönkötät mutta mitään asiaa sinulla ei ole. Olet varmaan oikeasti joku yläkoululainen kovis.
Sua ei häiritse sun rajaton tyhmyys ja rumuus? Mua nimittäin häiritsee ja kovasti. Johan sun älynlahjoista kertoo sekin, että olet koko ajan kyselemässä kuin lapsi, mutta mitään johtopäätöstä et osaa itse vetää:DD
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti menee aloituksen ylös ja alas peukutukset lähes tasan.
Ketään ei kiinosta enää edes se mitä tapahtui. Kiinnostaa vain raivota vastapuolelle.
Se on aina ollut näin. Ei ketään itse tapahtuma kiinnosta vaan se raivoaminen ja riehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Sä tollo seuraat jotain vassunpaskojen tiliä tai foorumia, jossa jankutetaan tuota disinfoa, että ampuja olisi oikeistolainen. Ei ole.
Viimeisimmän faktatiedon mukaan se oli avaruusaluksella maan päälle laskeutunut persu uffomies joka lentotemput ties! Oma vikanne jos ette osaa löytää kanssani samaa tietoa KFC:n sivuilta.
T. Palstavassari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolainen antifasisti, joka pitää Bella Ciao -biisistä?
Ja republikaani, joka pitää kasvomaskia ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei häiritse sun rajaton tyhmyys ja rumuus? Mua nimittäin häiritsee ja kovasti. Johan sun älynlahjoista kertoo sekin, että olet koko ajan kyselemässä kuin lapsi, mutta mitään johtopäätöstä et osaa itse vetää:DD
Mistä sinä minun ulkonäköni kuvittelet tietäväsi? Olet oikeasti lapsellisempi kuin yläkoululainen. "Sää oot ruma nännännää"
Kyllä, naiset ainakin.