Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (9043)
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin tai Sofia Virta ei oo kommentoinu mitenkään tätä instagramissa. Jos joku demokraattipuolueen vasemmistolainen nainen ois ammuttu ois kommentoinu varmasti.
Äärioikeiston keskinäisiä välienselvittelyjä tuskin kannattaa lähteä kommentoimaan, aivan kuin ei muunkaan väkivaltaisuudestaan ja vainoharhaisesta vatipäisyydestään tunnettujen järjestäytyneen rikollisjoukkojen ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin tai Sofia Virta ei oo kommentoinu mitenkään tätä instagramissa. Jos joku demokraattipuolueen vasemmistolainen nainen ois ammuttu ois kommentoinu varmasti.
Miksi pitäisi? :D miehet itse ilakoi kun naisia ta*etaan, nyt ollaan sitten pillittämässä ja vaatimassa humanismia. Ihan sai ukko ansionsa mukaan :) itse juhlistan tätä :) mitäs läks. Niinhän te naisille aina sanotte. Nyt maksatte siitä.
Missä tasa-arvo? Miksi ta*ettuja naisia huoritellaan mutta ääriajattelevaa ukkoa pitäisi silittää? Mitäs provosoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeiston keskinäisiä välienselvittelyjä tuskin kannattaa lähteä kommentoimaan, aivan kuin ei muunkaan väkivaltaisuudestaan ja vainoharhaisesta vatipäisyydestään tunnettujen järjestäytyneen rikollisjoukkojen ylipäätään.
Enpä nyt keksi yhtään syytä miks se ampuja ois äärioikeistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? :D miehet itse ilakoi kun naisia ta*etaan, nyt ollaan sitten pillittämässä ja vaatimassa humanismia. Ihan sai ukko ansionsa mukaan :) itse juhlistan tätä :) mitäs läks. Niinhän te naisille aina sanotte. Nyt maksatte siitä.
Missä tasa-arvo? Miksi ta*ettuja naisia huoritellaan mutta ääriajattelevaa ukkoa pitäisi silittää? Mitäs provosoi.
Ihan aattelin et kuuluis käytöstapoihin ku 31-vuotias kahen lapsen isä ammutaan poliittisten mielipiteiden vuoksi. Mut ehkä mä yliarvioin niiden leidien käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi Trumpin hyvä hetki aloittaa sota terroristijärjestö antifaa vastaan. Suomi voisi olla siinä liittolaisena.
Jenkeissä tästä on tehty kirjoja. Meiltä Suomesta ei varmaan löydy yhtäkään jossa oltaisiin huolissaan asiasta. Äärioikeistopelottelua ("tutkimusta") löytyy kyllä varmasti useampi hyllyllinen.
Yllättäen Ylen ja Hesarin kelpuuttamat tutkiskelijat ovat vassuaktivisteja tyyliin Oula Silvennoinen, Tuija Saresma ja Palliface.
Teemua ei voi enää lähettää, koska sitten menee hillotolppa.
-riikkuli-
Hienoa, että hahmotat Keskisarjan kautta, mitä hihhulivassuja Yle ja Hesari käyttävät politikoinnissaan "asiantuntij
Vasemmisto ei pysty perustelemaan kantojaan. Vassarit ei itse tiedä, miksi istuvat Mannerheimintiellä. Harva heistä pystyy Palestiina-asiassa faktoihin perustuvaan argumentointiin. He toistavat, mitä kuuluu narratiiviin toistaa. Surullista on, että valtamedia on samassa kuopassa. Eiväthän he ymmärrä esimerkiksi ilmastosta mitään.
Captain Kirk, Kirk Hammett + Kirk Douglas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aattelin et kuuluis käytöstapoihin ku 31-vuotias kahen lapsen isä ammutaan poliittisten mielipiteiden vuoksi. Mut ehkä mä yliarvioin niiden leidien käytöstavat.
Joo ei kuulu. Ei kaiken maailman hörhöhen kuolemaa tarvi kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvassa mikä ampujasta julkaistu, niin näyttää kyllä ihan joltain antifa-tyypiltä.
Syrjäytyneen nörden oloinen.
Ja vielä transsukupuolinen. Kuka yllättyi?
Kumpaan suuntaan?
Ajattelet nyt binäärisesti. Trans voi olla muutenkin kuin jompaankumpaan "suuntaan".
Trans voi olla myös ns. taisteluhelikopteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt keksi yhtään syytä miks se ampuja ois äärioikeistolainen.
1. Huomio pois Epsteinin tiedostoista, joita on alkanut tulemaan julkisuuteen
2. Huomio pois siitä, että Trump esiintyy Epsteinin tiedostoissa
3. Varoitus päättäjille, että jos eivät äämnestä Epsteinin tiedoston julkaisua vastaan, mitä tapahtuu
4. Huomio pois siitä, että Espanjan Presidentti kutsui Trumpia Venäjän agentiksi
5. Huomio pois siitä, että Venäjä lennätti droeja Puolassa eikä Trump ole tenyyt asialle mitään
6. Kirk pois kuvioista - Kirk, joka vaati Epsteinin tiedostojen julkaisuja ja sanoi, etttä kaikki petarit pitäisi päättää päiviltä (eli trump)
7. Saadaan ihmiset kannattamaan enemmän oikeuksien ottamista pois vähemmistöiltä (varsinkin LBGTq+ ihmisiltä)
8. Saadaan ihmiset yhä enemmän jakautumaan kahtia ja tappelemaan keskenään, etteivät kiinnitä huomiota siihen mitä Trump tekee ja miten hän tuhoaa Amerikkaa
9. Pyritään saamaan enemmän valtaa
Totta kai oikeistolaisia miehiä ei pidä pitää ihmisinä. Hehän itse haluavat viedä naisten oikeudet ja oikeistoukot itse kannattavat vihreiden ja vasemmistonaisten rai*kaamisia ja ta**amisia. Sitten pillitetään kun pilkka osuu omaan nilkkaan. Moi moi Kirk, ei tuu ikävä. Mitäs provosoit. Sai mitä kerjäsi.
Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi suljettu pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi Trumpin hyvä hetki aloittaa sota terroristijärjestö antifaa vastaan. Suomi voisi olla siinä liittolaisena.
Jenkeissä tästä on tehty kirjoja. Meiltä Suomesta ei varmaan löydy yhtäkään jossa oltaisiin huolissaan asiasta. Äärioikeistopelottelua ("tutkimusta") löytyy kyllä varmasti useampi hyllyllinen.
Yllättäen Ylen ja Hesarin kelpuuttamat tutkiskelijat ovat vassuaktivisteja tyyliin Oula Silvennoinen, Tuija Saresma ja Palliface.
Teemua ei voi enää lähettää, koska sitten menee hillotolppa.
-riikkuli-
Hienoa, että hahmotat Keskisarjan kautta, mitä hihhulivassuja Yle ja Hesari käyttävät politikoinnissaan "asiantuntij
Pakko ihmetellä mistä nämä vasemmisto tai oikeisto väitteet tulee, kun tekijä taustasta ei ole mitään tietoa ja totuus on että tekijä on joko mielenterveys ongelmista kärsivä tai kokee kärsineensä suurta vääryytty, ei silloin ole aate suunnalla mitään merkitystä, eli yksinkertaistettuna voi sanoa että näitä provoajia sekä kylähulluja tälläkin palstalla tuntuu riittävän pilvinpimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla isompi kiire saada jonkun äärioikeistopellen lahtaaja kiinni, mutta satanyahun tuomitseminen ja epsteinin listan julkaisemisella ei ole mikään kiire
Saako Suomessakin vapaasti tappaa porukkaa niin kauan kun yksikin sota on jossain päin maailmaa menossa? Vain vassulta tämä onnistuu .
Miksi tämä yksi uhri on tärkeämpi kuin kaikki muut?
Kysyitkö samaa George Floydin kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi ollut taisteluhelikopteri niin olisivat kommentoineet, mikä tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvassa mikä ampujasta julkaistu, niin näyttää kyllä ihan joltain antifa-tyypiltä.
Syrjäytyneen nörden oloinen.
Ja vielä transsukupuolinen. Kuka yllättyi?
Niin tietenkin. Vaiettu asia on se transnaisten väkivaltaisuus
Mikä on näiden tyyppien äo joihin tää translietsonta uppoaa?
Usan, UK:n ja Kanadan vankilatilastojen perusteella transnaisilla on paljon enemmän seksirikos- ja väkivaltatuomioita kuin muilla miesvangeilla ja heidät sijoitetaan usein naisvankilaan. Mikä voisikaan mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet huorittelevat kun nainen kuolee, ei kukaan ole teille velkaa sovinistin kuoleman surua. Sai mitä ansaitsi. Katsokaas kun syrjinnällä ja naisvihalla on seurauksia. Oikeistoukot itse uhkailee naisia väkivallalla :D sitten pitäisi palvella oikeistoukkoa. Oletko aivan vähä-älyinen? Sai mitä kerjäsi, nännänää. Niinhän te naisille sanotte. Etkö kannata tasa-arvoa?
Paljonkos suomessa uutisoitiin valtavista BLM mellakoista missä yrittäjien kauppoja poltettiin maan tasalle ja ryösteltiin?
Mutku mutku huumepää Floyd..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet huorit
Taidatki olla ylilautaveeti joka trollailee siinä