Oletko jättänyt jonkun joka yhä rakasti sinua?
Kommentit (278)
Kyllähän se harmitti kun oli tavallaan hyvä ja kunnollinenkin mies. Mutta välimatkaa oli liikaa eli eri kaupungit, ja minulla oli omia haasteitani joita en pystynyt hänelle kertomaan. Oli vähän syyllinenkin olo, kun periaatteessa kaikki oli ihan ok, mutta en ollut itseni kanssa ihan balanssissa ja tuo pitkä välimatka. Pyydän anteeksi!
En usko, että kukaan on koskaan rakastanut minua. Enkä kyllä tuntisi huonoa omatuntoa vaikka olisi, sillä en näe rakkaussuhteita hyväntekeväisyytenä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan on koskaan rakastanut minua.
MIKÄ SUA VAIVAA?
OOTKO SAIRAS PÄÄSTÄSI?
Enkä kyllä tuntisi huonoa omatuntoa vaikka olisi, sillä en näe rakkaussuhteita hyväntekeväisyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se harmitti kun oli tavallaan hyvä ja kunnollinenkin mies. Mutta välimatkaa oli liikaa eli eri kaupungit, ja minulla oli omia haasteitani joita en pystynyt hänelle kertomaan. Oli vähän syyllinenkin olo, kun periaatteessa kaikki oli ihan ok, mutta en ollut itseni kanssa ihan balanssissa ja tuo pitkä välimatka.
Pyydän anteeksi!
Älä tänne pyytele.
Kai olet hänelle kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä täysin selvinnyt, vaikka olen ollut 7-vuotta onnellisessa parisuhteessa. Törmäsin kesällä exään ja tunteet taisivat nousta pintaan. Asiaa ei helpottanut, että soitti minulle seuraavana päivänä. Sovimme ettei välillemme tule enää mitään. En tiedä miksi soitti ja miksi piti sopia tuollaista. Olen päättänyt olla nykyisen kanssa loppuelämän jos mahdollista. Exäni oli elämäni suurin rakkaus, mutta suhde oli destruktiivinen minun kannalta. Voin koko ajan pahoin siinä suhteessa. M51
Alapeukusta päätellen nykyinen käynyt lukemassa. Tuleekohan tästä ongelmia? Neuvoja naiset. Mitään en kesällä siis säätänyt exän kanssa, juttelimme ainoastaan ja halasi minua lyhyesti. M51
M51
ON HOMO 🤣
DESTRUKTIIVINEN
Tiedeyhteisön käyttämä kieli ei välttämättä tarkoita homoa. Hymiöiden käyttäminen verbaalisen ulosannin sijaan kertoo taasen paljon. Ja ihan hetero olen. Enempää en koe aiheelliseksi todistella asiaa. M51
Vierailija kirjoitti:
En tiedä rakastiko hän vielä minua, varmaan ainakin jossain määrin mutta meillä oli ollut paljon riitoja ja huono suhde ainakin minun osalta kun tämä nainen ei ollut minulle sopiva loppujen lopuksi. En kokenut huonoa omaatuntoa, ennemminkin kokisin jos jäisin toisen rakastettavaksi kun en itse rakasta takaisin.
Muna ei tehnyt miehen työtä.
Käännyin takaisin täyshomoksi.
Naiskokeilu jäi.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä täysin selvinnyt, vaikka olen ollut 7-vuotta onnellisessa parisuhteessa. Törmäsin kesällä exään ja tunteet taisivat nousta pintaan. Asiaa ei helpottanut, että soitti minulle seuraavana päivänä. Sovimme ettei välillemme tule enää mitään. En tiedä miksi soitti ja miksi piti sopia tuollaista. Olen päättänyt olla nykyisen kanssa loppuelämän jos mahdollista. Exäni oli elämäni suurin rakkaus, mutta suhde oli destruktiivinen minun kannalta. Voin koko ajan pahoin siinä suhteessa. M51
Annoitko usein ylen? Laskitko myös allesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kylmä tosiasia on, ettei jättäjä tunne välttämättä syyllisyyttä tai edes ajattele jätettyä. Vaikka olisi empaattinen. Oma elämä ja ajatukset valtaavat pikkuhiljaa sen tilan, jonka ennen vei rakastettu.
Olen jättänyt aina hyvästä syystä, en vain tunteiden päättymisen takia.
Olen myös jättänyt, vaikka itse yhä rakastin. Todella hyvästä syystä.
- Mistä syystä?
Homoilun himo. Kiima. Ei siitä mihinkään pääse. Homous ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken pääosin sisään. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan on koskaan rakastanut minua.
MIKÄ SUA VAIVAA?
OOTKO SAIRAS PÄÄSTÄSI?
Enkä kyllä tuntisi huonoa omatuntoa vaikka olisi, sillä en näe rakkaussuhteita hyväntekeväisyytenä.
Täh? Tuossahan se lukee, mikä minun ongelmani on, kukaan ei ole minua rakastanut. Tai ei se välttämättä mikään ongelma edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-2 MIN sori tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 -2 MIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-2 MIN sori tulee
Pitkiä sessioita pääosin. Toki joskus pikaisiakin, mutta ei nyt sentään noin pikaisia. M51
Juuri jätin ja sydän suoltaa kaikenlaista paskaa miten hän rakastaa. Siis se on totta, mutta myös eron syytkin ovat totta yhtä lailla. Ja painavat enemmän kuin toisen osapuolen rakkaus. Oma rakkauteni häntä kohtaan on hiipunut.
Olen. Koska se halusi että muutan hänen taloonsa ja muutenkin hänellä oli liian hyvä elämä ollut kun itselläni tosi raskas niin en voi sietää ihmisiä jotka ei oo kokeneet mitään vakavia traumoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä siitä syyllisyydestä pääsee kun sisäistää ettei ole kenellekään velkaa parisuhdetta ja parisuhde perustuu kummankin vapaaseen tahtoon olla juuri siinä suhteessa. Se tahto olla suhteessa voi ja saa tulla päätökseensä milloin tahansa. Sen verran tulee aikuinen jokaisen olla että käsittää ettei ketään voi omistaa ja tämä toinen ei ole vastuussa seurustelukumppanistaan tai hänen elämästään. Kukaan ei velvoita tekemään parisuhdekumppania onnelliseksi oman onnellisuuden ja tahdon kustannuksella. Kukaan tervepäinen sitä ei myöskään odota muilta.
Syyllisyys ei vaivaa myöskään siksi, että ymmärrän eron olevan tervehenkisempi vaihtoehto ja se tervejärkisen valinta silloin kun on halu erota suhteeseen vastentahtoisen jäämisen ja uhrautumisen sijaan. Ei ole jätetyllekään mitään järkeä olla suhteessa, jossa hänen kanssaan ei haluta olla eikä häntä rakasteta. Ei p
Jss!
M51
ON HOMO 🤣
DESTRUKTIIVINEN 😅 SUHDE EXÄÄN, JOKA OLI TOKSINEN 😅 JA RUMA