Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka hullulta tämmöinen kuulostaa?
Ostaa edullisesti asunto jostain muuttotappiokunnasta ja asettua sinne elämään? Rempata asunto lattiasta kattoon ja perustaa siellä joku pieni yritys, jolla työllistäisi lähinnä itsensä? Onko ihan älytön idea?
Kommentit (10)
Muuttotappiokunta ja yritys ei kuulosta hyvältä, ellet myy jotain verkkovalmennuksia. Jos meinaat jonkun kynsisstudion perustaa niin mieti vielä asiakasvirtoja uudelleen.
On älytön idea, jos sillä yrityksellä on tarkoitus leipä tienata.
Vierailija kirjoitti:
Muuttotappiokunta ja yritys ei kuulosta hyvältä, ellet myy jotain verkkovalmennuksia. Jos meinaat jonkun kynsisstudion perustaa niin mieti vielä asiakasvirtoja uudelleen.
No en edes muista milloin viimeksi olisin omia kynsiä lakannut, niin en ala muiden kynsien parissa säätämään. Ei olisi tyytyväisiä ne asiakkaat. Ap
Kannattaa rempata sitten itseään varten, että myydessäsi saa siitä rempasta mitään takaisin. Ja se yritys kannattaa sitten olla sellainen, että asiakkaat on muualla. Voi olla muuten aika nihkeää se yritystoiminnan pyörittäminen.
Itse teen it-hommia omassa firmassa 100% etänä ja on itselläkin ollut jotain tuollaista mielessä, mutta asiakkaissa ei tarvitse nojautua siihen asuinpaikkaan millään tavalla.
Hullulta, perheeni teki noin kun olin lapsi. Kaik rahat meni remppaan ja yrityskään ei tuottanut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa rempata sitten itseään varten, että myydessäsi saa siitä rempasta mitään takaisin. Ja se yritys kannattaa sitten olla sellainen, että asiakkaat on muualla. Voi olla muuten aika nihkeää se yritystoiminnan pyörittäminen.
Itse teen it-hommia omassa firmassa 100% etänä ja on itselläkin ollut jotain tuollaista mielessä, mutta asiakkaissa ei tarvitse nojautua siihen asuinpaikkaan millään tavalla.
Asunto on sen verran edullinen, että ihan pelkästään käyttämällä sitä omana kotina muutaman vuoden ajan olen säästänyt verrattuna siihen, että jatkaisin vuokralla.
Ei kannata laskea lähityön varaan kun töitä ei ole paikallisillekaan. Mutta jos voi etätyötä tehdä niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hullulta, perheeni teki noin kun olin lapsi. Kaik rahat meni remppaan ja yrityskään ei tuottanut.
En suunnittele mitään kallista luksusremppaa ja ajattelin tehdä paljon myös itse. Toki kaikki sähköt, putket yms ammattilaisilta. Ap
Hyvä idea. Erittäin.