Oletko jättänyt jonkun joka yhä rakasti sinua?
Kommentit (278)
Mitä se rakastaminen auttaa kun olin ihan loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Rakasti kyllä ja syvästi, mutta väärällä tavalla minulle. Tukahdutti ja ahdisti. En pystynyt ottamaan vastaan saati vastaamaan hänen tunteisiinsa.
Kerro tarkemmin. Kiinnostavaa.
Kyttäsi vieressä koko ajan ja kyseli, miltä tuntuu.
Minä olisin vielä sietänyt sen alkoholin liikakäytön, sillä sehän on asia, johon olisi vielä saattanut voida vaikuttaa. Halusin tukea häntä ja saada hänet lopettamaan, mehän keskustelimmekin siitä ja pientä tulostakin oli joskus, vähäksi aikaa.
Mutta kun sain selville, että hän oli huijannut vanhemmiltani rahaa, se riitti minulle. Muille ihmisille sanoin, että jätin hänet juomisen vuoksi ja olihan sekin totta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin vielä sietänyt sen alkoholin liikakäytön, sillä sehän on asia, johon olisi vielä saattanut voida vaikuttaa. Halusin tukea häntä ja saada hänet lopettamaan, mehän keskustelimmekin siitä ja pientä tulostakin oli joskus, vähäksi aikaa.
Mutta kun sain selville, että hän oli huijannut vanhemmiltani rahaa, se riitti minulle. Muille ihmisille sanoin, että jätin hänet juomisen vuoksi ja olihan sekin totta.
Miten se rakastaminen ilmeni?
Löysin uuden miehen ja pääsin kokemaan, millaista on todella olla rakastettu ja elää vastavuoroisessa parisuhteessa. Siinä kyllä hävisi viimeinenkin syyllisyydentunto ja sai toivomaan, että olisin tajunnut lähteä jo aiemmin. Se, että joku sanoo rakastavansa ei tarkoita sitä, että kykenisi rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Loppu mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppu mihin?
Suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppu mihin?
Suhteeseen.
Millä tavalla?
No, enpä tiedä. Yksi oli ainakin kostonhimoinen ja omistushaluinen, yksi oli ihan nuorena pitkäaikainen ystävyys, joka ei ollut vielä syventynyt suhteeksi. Yhden kanssa ehdimme kohdata koskettavalla tavalla ja rakastuakin toisiimme, kunnes liian monien erottavien tekijöiden takia löin jarrut pohjaan ja kieltäydyin suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppu mihin?
Suhteeseen.
Millä tavalla?
Täysin loppu. Ei kiinnosta. En välitä. En edes kysy kuulumisia kun on yhdentekevää. Jos hän kertoo tunteistaan, olen täysin turtunut.
Vierailija kirjoitti:
"Rakasti"
Oletko Yl!laudalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakasti"
Oletko Yl!laudalta?
Täh?????
Kaikki te menette Helvetin Kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakasti"
Oletko Yl!laudalta?
Täh?????
"Kokonaisuudessaan alkuperäinen "rakasti"-viesti kuuluu seuraavasti:
Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.
Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.
Rakasti.
-
Alkuperäinen viesti kommentoi tammikuussa 2020 tapahtunutta hämeenlinnalaisen naisen murhaa, jossa maahanmuuttajamies leikkasi uhrinsa pään irti tämän haluttua lopettaa parisuhteen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakasti"
Oletko Yl!laudalta?
Täh?????
"Kokonaisuudessaan alkuperäinen "rakasti"-viesti kuuluu seuraavasti:
Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.
Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.
Rakasti.
-
Alkuperäinen viesti kommentoi tammikuussa 2020 tapahtunutta hämeenlinnalaisen naisen murhaa, jossa maahanmuuttajamies leikkasi uhrinsa pään irti tämän haluttua lopettaa parisuhteen."
Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova itku ja parku perääni, järkyttävä rakkauspommitus. Luultavasti hölynpölyä, mutta niin minulle piti esittää.
Toisaalta kyllä uskoinkin, kyllä siinä ihan aitojakin elementtejä oli. Uskon, että olin hänelle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova itku ja parku perääni, järkyttävä rakkauspommitus. Luultavasti hölynpölyä, mutta niin minulle piti esittää.
Toisaalta kyllä uskoinkin, kyllä siinä ihan aitojakin elementtejä oli. Uskon, että olin hänelle tärkeä.
Eihän tuo ole rakkautta vaan pakkomielle ja manipulointia. Rakkaus tarkoittaa, että haluaa toiselle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä täysin selvinnyt, vaikka olen ollut 7-vuotta onnellisessa parisuhteessa. Törmäsin kesällä exään ja tunteet taisivat nousta pintaan. Asiaa ei helpottanut, että soitti minulle seuraavana päivänä. Sovimme ettei välillemme tule enää mitään. En tiedä miksi soitti ja miksi piti sopia tuollaista. Olen päättänyt olla nykyisen kanssa loppuelämän jos mahdollista. Exäni oli elämäni suurin rakkaus, mutta suhde oli destruktiivinen minun kannalta. Voin koko ajan pahoin siinä suhteessa. M51
Alapeukusta päätellen nykyinen käynyt lukemassa. Tuleekohan tästä ongelmia? Neuvoja naiset. Mitään en kesällä siis säätänyt exän kanssa, juttelimme ainoastaan ja halasi minua lyhyesti. M51
Miten jätitte?