Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TP:t pääsiäisen jälkeen***

09.04.2007 |

Tämä on pino kaikille kahden lapsen äideille. Mukaan vaan kirjoittelemaan niin vanhat kuin uudetkin :)

Tässä linkki edelliseen pinoon, joka olikin jo hurjan pitkä...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9878209&p=3&tmode=1&smode…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestanne, iso voimahali sinnepäin!!!

Eipä tänne muuta näin aamutuimaan vielä..Miehen vanhempien luo lähdetään aamulla ajelemaan..Ei muita suunnitelmia tälle päivälle.

Viiville_ vielä jaksuja!!!

Vierailija
22/31 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo kyllä helpottaa... Mutta mitä enemmän helpottaa sitä enemmän mua raivostuttaa lääkärin ja kätilön käytös siellä! Olisivat voineet toimia paljon huomaavaisemmin yms..

Eipä tätä taida vieläkään kuitenkaan tajuta kokonaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiukuttaa edelleen kaksi kätilöä ESIKOISEN syntymän jälkeen, kun yrittivät antaa imetysoppia sellaisella käsittelyllä, että kauhistuttaa vieläkin..Mutta kiva Viivi_, jos mieli jo pikkasen edes parempi..

Surullinen asiahan tuo on ja pitkään varmaan mielessä. =(

Vierailija
24/31 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista! Paljon paljon voimia, äläkä häviä minnekään... vaan voit aina tulla meille tänne purkamaan ja purnaamaan tunteita!

Eipä tule nyt mitään mieleen.

j

Vierailija
25/31 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli on jo taas kohentunut... välillä on siitä huono omatunto, kun tuntuu että pitäisi olla surullisempi! välillä taas alkaakin surettamaan.. Mutta eiköhän tästä taas selvitä!

Nyt vain huolettaa se, että verenvuotoa on aina välillä. Edelleenkin kerralla tulee vain ihan pikkiriikkisen. Silti pelottaa että saan jonkun tulehduksen kohtuun, sillä lääkäri sanoi sen olevan mahdollista ja tilannetta ja vointia pitää tarkkailla tarkkaan. Millään en vain jaksaisi mennä käymään taas sairaalassa...

Viivi

Ja kiitoksia teille tuesta!

Vierailija
26/31 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi, olen todella pahoillani puolestannne. Ikävää myös noiden lääkäreiden käytös, ja ihmetyttää ensimmäiset lääkärit jotka ovat sitten muka kuulleet ja nähneet että kaikki hyvin. Hyvä jos mieli on jo parempi, älä pode siitä huonoa omaatuntoa. Eihän se sitä tarkoita, etteikö menetys olisi koskettanut.

Minsku

Vierailija
27/31 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei Viivi_ olen todella pahoillani =`(

mullakaan ei kokemusta mistään vuodoista odotusaikana,

kovista mahakivuista kylläkin.

mun kaverilla vuosi verta kans joku aika sitten mutta se loppui ja

kaiken pitäis olla OK.

Zatu:kiva kun tulit kertoilemaan kuulumisia=)

Koita Viivi_ jaksaa ja kestää=( surullista.

mä olen kerran saanut haamuplussan ja sen jälkeen alkoi

raju vuoto ja se luultavasti oli keskenmeno mutta ehdin itekin aatella silloin jo vauvaa kun menkat oli yli 2vkoa myöhässä.

jaksamista kaikille,itellä mulla kova väsy kun Juho 6:20 heräsi

ja on nyt tosi kiukkuinen pieni mies..=/

äityliini ja Juho ihan pian 1v5kk

Vierailija
28/31 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kiva olla vaan kotona ja touhuta yhdessä perheen kanssa.

Käytiin uimassa sekä kyläilemässä ja eilen meillä oli pari kaveriperhettä. Grillattiin kunnon pihvit ja paljon erilaisia kasviksia, viiniäkin meni ihan kiitettävästi mutta hillitysti koska lapset touhusi mukana. Vikat vieraat lähti yhdeltä ja kyllä tänään on väsyttänyt,

onneksi koko perhe oli samalla fiilikselllä ja nukuttiin kaikki 2,5h :)))

Mulla onkin tällä viikolla jo rakenneultra ja havahduin kuinka nopeasti tämä raskaus on mennyt. Masu kasvaa kovaa vauhtia, niin ettei ketään kyllä enää huijata pelkällä pikku lihomisella. Painoakin on tullut ihan mukavasti ja verrattuna edellisiin kertoihin olen n. +3kg edellä...

Onneksi pahaolo on ohi ja vointi muutenkin ihan hyvä!

Minskulle *kuumesäteitä*... tää on ihan kivaa taas ja välillä en malttais odottaa, että saa sen vastasyntyneen nyytin taas syliin. Lienee jotain raskaushormoneja kun yhtään en ole ajatellut mitä sitten kun baby syntyy, tuleeko rankkaa vai ei ja miten kaikki sujuu. Kaikki aikanaan, enkä edes odota, että arki olisi pelkkää rauhallista kahvin juontia ja hesarin lukemista :)

Nyt nukkumaan, että jaksaa taas huomenna mennä puistoon tyttöjen kanssa!

j

ps. ehti jo tottua, että mies on koko ajan auttamassa ja touhuamassa tyttöjen kanssa...

Vierailija
29/31 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ilma ainakin täällä Helsingissä.

Aamupäivällä oltiin puistossa nyt suosiolla sisällä.

Ja nyt kanapastan tekoon, j

Vierailija
30/31 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen iltavuoroviikko ja meikäläinen kipeenä. Nukuin tossa lasten kanssa parin tunnin päikkärit, joten eiköhän tässä tää ilta jotenkin kituuteta. Nyt pienempi kattelee Fröbelin Palikoita (siis ihan fani) ja isompi rakentelee majaa tuoleista ja peitoista.

Mukava kuulla Joeela että olo on hyvä! Tuuhan kertoon sitten ultra kuulumisia! Meinaatteko muuten kysyä sukupuolta?

Minsku

Vierailija
31/31 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen sujui leppoisan mukavasti! Lapset oli yhden yön yökylässä mun siskon luona, sai vähän laatuaikaa miehen kanssa. =) Vuokrattiin pari leffaa, ja herkuteltiin. Ja seuraavana päivänä käytiin vielä syömässä ennekuin haettiin lapset. Ja otettiin siskon lapset meille yökylään! Vuoroin vieraissa. =)

Tämän viikon paiskinkin taas pitkästä aikaa töitä, ihan kiva. Meidän neiti sai muuten uuden sängyn. Jatkettavan. Ollaan se sinne sänkyyn nyt nukutettu, kun muuten tulee sieltä sata kertaa pois..Nukahtaa kuitenkin vielä niin nopeesti. =) Mut nyt on lastenhuoneessa oudon näköstä, ku ei ole enää vauvansänkyä siellä, kai se on uskottava, ett tyttö kasvaa vaan. 1,5v. neuvolakin pitäisi varata, kun vaan muistaisi..

Eihän se Viivi_ vaan taas yritä kadota??! =)

H & muksut 4v3kk ja 1v5kk