Lapsi yksin hyttiin nukkumaan?
Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin hyttiin nukkumaan?
Kommentit (28)
Mutta onko se tuonkaan ikäiselle lapselle kivaa, jos ja kun joku juoppo tulee hakkaamaan ovelle, tai joutuu yksin hytissä kuuntelemaan humalaisten rähinöintiä hyttikäytävällä?
Viime kesänä risteilyllä meidän hytin oveen koputettiin, ja sanottiin ' laivapoliisista' . Mieheni avasi oven, ja siellä oli joku ihan outo hiippari-mies, joka tunki jalkansa hytin oven väliin ja puhui ihan sekavia. Lähti sitten pois, ja meni koputtelemaan toisia hyttejä. Soitimme tottakai laivan infoon ja äijä haettiin pois. Mikä lie narkkari tai muuten vaan hullu.
Vierailija:
Pitäähän tuon ikäisellä olla jo sen verran järkeä päässä, että osaa olla yksin.
Eikä ole koskaan edes tarvinnut pohtia tollaista. Rymyreissut on sitten sellaisia että lapsia en edes ota mukaan. Silloin saa istua baarissa niin kauan kuin huvittaa, ilman huolta.
Miksi lähteä lasten kanssa reissuun jos pitää päästä yöelämään, eikä olla lasten ehdoilla reissussa?
laivan henkilökunta tarjosi ilmaista kaljaa ja kivaa oli.
No just vaikka ton takia en jättäis edes 13-vuotiasta yksin hyttiin. Enkä ymmärrä miksi pitää lähteä vanhempien yöllä hytistä pois, jos on lapset mukana reissussa.
Me kotiuduttiin eilen laivalta, eikä olisi tullut mieleenkään jättää 6-vuotiasta yksin nukkumaan.
Kenttä häipyy suht pian kun laiva on irronnut rannasta. Ex-laivatyöläisenä en jättäisi kuin ehkä 12-13 -vuotiaan yksin hyttiin nukkumaan. En kyllä veisi baariinkaan, näitä puolinukuksissa olevia lapsia näkee ihan liian usein yökerhossa nuokkumassa kun isi ja äiti tilaavat " vielä yhdet" . Lapset kotiin, jos kännäysreissulle ollaan menossa tai sitten vaikka isoäiti mukaan niitä vahtimaan!
Itse ainakin pelkäisin, että lapset kuitenkin avaisivat oven ja joku sairas pedofiili olisi lasten kimpussa. Ehkä sitten suojelen liikaa, mutta olen urani aikana muutamaa pedofiilin uhria hoitanut ja se on jotain ihan järkyttävää.
Kauheaa, että vanhemmat jättävät lapsia hyttiin ja menevät itse vetämään pään täyteen. Olisi taas huostaanotoille tilausta.