Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi yksin hyttiin nukkumaan?

Vierailija
09.04.2007 |

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin hyttiin nukkumaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä lähtisi vetämään päätä täyteen vaan parille drinkille ja musiikkia kuuntelemaan ja ehkä vähän tanssimaankin. Riippuu laivasta.

Vierailija
2/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäiset jo ole niissä laivan diskoissa ja vedä olutta naamaan. Tai jos nyt selväpäinen lapsi on niin eipä se silti hitto iltaa hytissä istu ellei ihan ole alistettu lapsukainen.

Luulette tosiaan että joku 15v. jää kiltisti hyttiin kun äiti ja isi menee juomaan? :D

Itse oltiin luokankanssa luokkaretkellä laivalla 14v., kaikki umpikännissä.. 15-vuotiaana kävinkin sitten jo laivalla vanhemman miesystäväni kanssa. Millaisia teinejä teillä oikein on jos todellakin nukkuvat hytissä illan kun ollaan laivareissulla??? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki joku 10v jäädä vaikka lukemaan tai pelaamaan kun käväisee jossain eli on poissa max. puoli tuntia ja lapsi ymmärtää selkeesti että äiti käy tax freessä. Mutta nukkumaan en ikinä jättäisi, paitsi sitten sen ikäisen joka ei äitiä halua koko samalle risteilylle ;-)

Vierailija
4/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jätetty yksin hyttiin ja sitten sieltä harhailleet eikä vanhempia löydy. Kaatokännissä jossain...

Vierailija
5/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelimme, että lähtisimme tyttäremme ja hänen kaverinsa kanssa, yhteen hyttiin kaikki. Tyttäremme on ainut lapsi, joten siksi ajattelimme, että hän voisi pyytää kaverinsa mukaan. Tytöt ovat siis 13 vuotiaita.

Mietimme, että voisimme itse käydä ottamassa muutamat ja tytöt voisivat pyöriä discossa jne. sillä aikaa ja muutenkin liikkua laivalla keskenään. Eivät kuitenkaan saisi mennä kannelle. Sovittaisiin, että nähdään vaikka aina muutaman tunnin välein?

Kuulostaako tämä teistä muista nyt täysin vastuuttomalta?? Lähtisittekö itse tällaiselle risteilylle? Ja miten pitkään antaisitte tuon ikäisten liikkua keskenään laivalla?

Vierailija
6/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mihinkään et lähde täältä harhailemaan. Yleensä ollaan alkuillasta ja pyydetään mukaan, mutta jos ei halua lähteä, niin saa kyllä jäädä hyttiinkin. Sillä ehdolla, ettei todellakaan lähde mihinkään. Tosin ei se niin hölmö olekaan, että lähtis harhailemaan.

Vierailija
7/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte tapaamisia tietyn väliajoin johonkin jotta voitte vaihtaa pari sanaa ja sopia uuden tapaamisajankohdan. Itse painelin jo 12vuotiaana poikia katselemassa ja discossa tanssimassa, yksin tai serkun kanssa. Jos yksin olin niin lähes aina löytyi suht samanikäinen likka kaveriksi =)

Vierailija
8/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattelimme, että lähtisimme tyttäremme ja hänen kaverinsa kanssa, yhteen hyttiin kaikki. Tyttäremme on ainut lapsi, joten siksi ajattelimme, että hän voisi pyytää kaverinsa mukaan. Tytöt ovat siis 13 vuotiaita.

Mietimme, että voisimme itse käydä ottamassa muutamat ja tytöt voisivat pyöriä discossa jne. sillä aikaa ja muutenkin liikkua laivalla keskenään. Eivät kuitenkaan saisi mennä kannelle. Sovittaisiin, että nähdään vaikka aina muutaman tunnin välein?

Kuulostaako tämä teistä muista nyt täysin vastuuttomalta?? Lähtisittekö itse tällaiselle risteilylle? Ja miten pitkään antaisitte tuon ikäisten liikkua keskenään laivalla?

Vierailija
9/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...mihinkään et lähde täältä harhailemaan. Yleensä ollaan alkuillasta ja pyydetään mukaan, mutta jos ei halua lähteä, niin saa kyllä jäädä hyttiinkin. Sillä ehdolla, ettei todellakaan lähde mihinkään. Tosin ei se niin hölmö olekaan, että lähtis harhailemaan.

Vierailija
10/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisenä minullakin sisarusteni kanssa oli jo ulkomaanmatkoilla omat hotellihuoneet. Sen ikäinen ymmärtää olla avaamatta ovea vieraille.

Vierailija
11/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sittenkin selostaisin tarkkaan mistä mut löytää ja mitä tulee tehdä jos on hätä.

Meidän isi jätti mut ja pikkuveljen yksin hyttiin nukkumaan useinkin, ja katosi laivan yöelämään. Ekan kerran olin 7-vuotias, veljeni 5v. Oli tosi pelottavaa herätä yöllä, kun isi ei ollutkaan vielä tullut, kello oli tosi paljon, eikä ollut mitään tietoa mistä isiä voisi lähteä etsimään... :(

Vierailija
12/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä parivuotiaita kun ovat ihan paniikissa :(

Vierailija
13/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivassa ei sitäpaitsi kännykät toimi läheskään aina, ei ainakaan hyteissä, ja muutenkin on katvekohtia, eli kännyllä voisi vaikka heittää vesilintua.

Vierailija
14/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut sen ikäisenä yksin hytissä eikä pelottanut.

Vierailija
15/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsi nukkui, mutta heräsi kun isukin piti päästä vähäm pimpin päälle pommpimaan.

Vierailija
16/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänäkin vielä tissuttelivat laivan kannella. Laiva oli Tallink.

Vierailija
17/28 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jonkun 13v:n voisin hyttiin jättää, mutta ainakin minä olisin jo sen ikäisenä pistänyt pakkelit naamaan ja lähtenyt laivaa kiertelemään itsekin.

Vierailija
18/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään olosuhteissa jättäisi häntä laivan hyttiin yksin nukkumaan. Lukekaas huviksenni vaikka Estonian onnettomuusraportti.

Vierailija
19/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tollo kymmenvuotiaskin saattaisi mennä kannelle ja tipahtaa veteen.

Vierailija
20/28 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tuon ikäisellä olla jo sen verran järkeä päässä, että osaa olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi