Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v poika

Vierailija
09.04.2007 |

Onko ihan normaalia kun poika ei luota yhtään aikuisen sanaan? Vein sitä junalle niin se sai kauhean paniikin siitä että se e-lippu ei ole oikea lippu eikä häntä oteta junaan. Yritin selittää ja rauhoitella mutta ei mikään järkipuhe auttanu. Alkoi poraan jne. Vasta konduktöörin sana rauhoitti ja hyppäs junaan. Muutenki on kauhean epäileväinen kaiken suhteen, ei luota mihinkään mitä luvataan. Minä siis olen äitipuoli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan saanut eron seurauksena trauman ettei vanhempiin voi luottaa?

Vierailija
2/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei sitä oteta junaan??? Kai siitä nyt saattaa lapsi hätääntyäkin!



Mitään en mistään e- lipuista tiedä mutta lapsena jos joku sanoisi ettei pääse junaan niin kyllä siinä minä ainakin saattaisin hätääntyä. Sää varmaan et??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan poika oli tuollaista alkanut väittää, näin minä ainakin ymmärsin ap:n viestin.

Vierailija:


Sanot ettei sitä oteta junaan??? Kai siitä nyt saattaa lapsi hätääntyäkin!

Mitään en mistään e- lipuista tiedä mutta lapsena jos joku sanoisi ettei pääse junaan niin kyllä siinä minä ainakin saattaisin hätääntyä. Sää varmaan et??

Vierailija
4/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä perusluottamus ei ole aikanaan kehittynyt (on meillä sijoituksessa) - on siis jäänyt vauvana paljolti vaille sitä hoivaa ja huolenpitoa, joka olisi ikäiselleen kuulunut.

Vierailija
5/5 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ollut ainoo tapaus toi junahomma. Ja on kyl paljon mahdollista että on jääny pienenä joku aukko perusluottamukseen. On ollu sotkunen ero ja vanhemmat aika pihalla silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme