Tulen toimeen nykyisillä tuloilla enkä tarvi miestä
Osaan kävellä tai käyttää taksia. Teitä kumminkin syö etten elä teidän tavalla. Suomessa vallitsee yksilönvapaus. Meinaten? Saan päättää ajankäytöstäni.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on omaa rahaa ja omaisuutta. Mutta ne ei halaa minua, tai sano minulle että "rakastan sinua".
Siksi haluan kumppanin.
En antaisi näistä "eduista" pillua. Rakkautta saa muualtakin kuin itsensä ilmais h u o r u l i k s i alentamalla. Sitäkin voi miettiä, millaisesta rakkaudesta on edes kyse, jos sen ehtona on pimsan hinkutus ees taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 1950-luvulla elät jos mies on pelkkä rahapussi?
Ei se poikkea mitenkään vuodesta 2025. Jotkut naiset jopa julkisuudessa huutelee että nainen on palkinto, jota miehen kuuluu tavoitella, omlla lompakollaan. Naisella on oikeus elää miehen rahoilla, ja siihen oikeutukseen riittää pelkkä naisen läsnäolo.
Tullee tuollaiselle naiselle yllätyksenä, että miehelle, joka tuollaiseen järjestelyyn suostuu, se nainen on vaan kauppatavaraa. Hyödyke. Ei mitään muuta.
Hauska yksityiskohta. Juuri tuollaisia miehiä kaikki naiset väittävät vihaavansa.
Moniko mies "rakastaa" naista ilman että tämä antaa pimsaa? Ainahan se nainen on ollut miehelle pelkkä hyödyke. Jotkut antavat ilmaiseksi, toiset rahaa vastaan. Laadussa on yleensä aika suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ja avioliitto on vaativia asioita. Ihminen joutuu kasvamaan ihmisenä ja tekemään kompromissejakin, ei sovi kaikille lumihiutaleille. Mieluummin nykyisin keskitytään itseen ja omaan hetken nautintoon ja helppoon elämään.
Kun rakastaa, haluaa tehdä toiselle myös rakkauden tekoja <3 Ottaakin, mutta enemmän antaa, puolin ja toisin. Kumppanuus on parhaimmillaan mahtavaa.
onnellinen rouva
Mitä lääkkeitä syöt vai hankkiko miehes sulle lobotomian?
No sulta ei edes tarvitse kysyä, onko sulle tehty lobotomia
Harmi, oon niin nuori, ettei niitä oo tehty enää mun elinaikana. Mutta 70-luvulla on vielä tehty "niskuroiville kotiäideille".
Tälläki palstalla alkaa aina "lääkkeet" -huutelu kun kertoo vähän totuuksia miehistä.
Kolme sivullista aamupahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on omaa rahaa ja omaisuutta. Mutta ne ei halaa minua, tai sano minulle että "rakastan sinua".
Siksi haluan kumppanin.
En antaisi näistä "eduista" pillua. Rakkautta saa muualtakin kuin itsensä ilmais h u o r u l i k s i alentamalla. Sitäkin voi miettiä, millaisesta rakkaudesta on edes kyse, jos sen ehtona on pimsan hinkutus ees taas.
Tiedostatko sinä sitä, että annat aika huonon kuvan itsestäsi noilla jutuillasi? Et vaikuta kovin onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Mistä ihmeestä aina ilmestyy joku täydellinen idiootti typerin läpätyksineen. Tyhmä, tyhmempi, tyhmin.
Niin minäkin, joskin huonosti, koska saan vain takuueläkkeen. Miehen kanssa yhteen muuttaminen veisi kokonaan asumistukeni ja eläkkeestäkin hyvän siivun, joten pidän oman asuntoni. En halua elää toisen hyväntahtoisuuden varassa.
Jaa. Mä tulen toimeen oikein hyvin omillani enkä aio kenenkään kanssa yhteistalouteen, mutta kyllä mä mielelläni miehen otan elämääni (ja onkin jo).