Tulen toimeen nykyisillä tuloilla enkä tarvi miestä
Osaan kävellä tai käyttää taksia. Teitä kumminkin syö etten elä teidän tavalla. Suomessa vallitsee yksilönvapaus. Meinaten? Saan päättää ajankäytöstäni.
Kommentit (48)
Minäkin tienaan hyvin, on varallisuutta ja oma auto, jonka huollatan merkkiliikkeessä. Silti haluan miehen. Eikö ole kummallista?
🇺🇦🇮🇱
Missä 1950-luvulla elät jos mies on pelkkä rahapussi?
Vaimoni on tosi kovapalkkainen. Silti minä haluan hänet rakkauden en minkään rahan takia. Todellinen tasa-arvo ajatuksena vaatii kyllä naiselta ihannetta itsenäisestä toimeentulosta....
AP, yritä kertoa selkosuomeksi, mitä oikein ajat takaa. Kuulostaa joltain Miltonin sekavalta viestinnältä. 😟
Miksi valehtelisin internetissä?
ap
Tulen minäkin toimeen omilla tuloillani ja vielä paremmin tulisin toimeen jos ei olisi miestä. En siis tarvitse miestä, sikäli siis olen kuten sinä, mutta on se mukava olla olemassa.
Miten kävely ja taksilla liikkuminen liittyy erityisesti mieheen?
Aika kivasti pajlastat aloituksella ettei miehissä ole mitään muuta halutavaa kuin heidän lompsansa. Ja jos ei sitäkään tarvitse niin moikka miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on tosi kovapalkkainen. Silti minä haluan hänet rakkauden en minkään rahan takia. Todellinen tasa-arvo ajatuksena vaatii kyllä naiselta ihannetta itsenäisestä toimeentulosta....
Suloista. Vähän niinkuin joku pikku vauva joka rakastaa äitiään, mies rakastaa vaimoaan.
Parisuhde ja avioliitto on vaativia asioita. Ihminen joutuu kasvamaan ihmisenä ja tekemään kompromissejakin, ei sovi kaikille lumihiutaleille. Mieluummin nykyisin keskitytään itseen ja omaan hetken nautintoon ja helppoon elämään.
Kun rakastaa, haluaa tehdä toiselle myös rakkauden tekoja <3 Ottaakin, mutta enemmän antaa, puolin ja toisin. Kumppanuus on parhaimmillaan mahtavaa.
onnellinen rouva
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelisin internetissä?
ap
Väittikö joku että valehtelet? Viestisi oli vain aika sekava... Pointti ei ollut ihan kirkas :)
Luuleekohan ap että me eletään jotain 50-lukua ja vielä Jenkeissä ja siksi olettaa olevansa kapinallinen?
Niin minäkin. Tienaan omat rahani jne.
Silloin onkin suurenmoisen mahtavaa, kun ei tarvitse miestä, mutta löytää niin hienon yksilön että voi haluta miestä, ihan itsenään.
Ei haittaa. Yksikään mies ei tarvitse sinua...
9/10 taksikuskeista on miehiä. Hmmm.
Vierailija kirjoitti:
Silti? Niin kuin huono asia
Tottakai ap, rahan takiahan se mies vaan hankintaan.
Sulla on jättidildo siellä jolla panet menemään?
Miten nuo liittyy toisiinsa? 😅