Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi ruokaa vain itselleen

Vierailija
08.09.2025 |

Onko muilla tällaisia helmiä parisuhteessa, vai olenko itsekin helmi. Mun mieheni syö 90% päivistään minun tekemää ruokaa, ja sen kerran, kun en itse ole jaksanutkaan valmistaa, niin tuo paskapää tekee ruuat vain itselleen. Kävin kysymässä, että oliko siitä puolen kilon lihapaketista jotain leikettä jäänyt, niin ei. Hän oli laittanut ja syönyt kaiken.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ei tämä ole mitään miesvihaa. Tämä on miehen välinpitämätöntä käytöstä puolisoaan kohtaan.

Vierailija
22/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku on tuollaisen torvelon kanssa? 

Ehkäpä tuo piirre ei käynyt alussa ilmi.

Ei ole vielä myöhäistä jättää sika. Toisaalta jos liitto muuten on hyvä, ei tuo pelkästään ole syy erota. Mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, miten suurimman osan päivistään, valmiiseen pöytään saapuva henkilö voi kuvitella sen olevan ok, että laittaa ruuat vain itselleen. Mikä se ajatuslogiikka on?

Vierailija
24/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän saman tyylinen, mutta kyllä se sitten kun piti puhuttelun ja teki selväksi, että pitää minutkin ruokkia. Miten jostain sitten tulee tommonen?

Vierailija
25/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa teeppä Sää vaan ruuvat ittelles, pese vain omat pyykit, vaihda vain omat petivaatteet äläkä maksa miehen ruokia. Jos ei opi niin pistä äijä kiertoon.

Vierailija
26/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaista. Mies tekee ruuan joka ilta. Meille molemmille.

Vierailija
27/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa teeppä Sää vaan ruuvat ittelles, pese vain omat pyykit, vaihda vain omat petivaatteet äläkä maksa miehen ruokia. Jos ei opi niin pistä äijä kiertoon.

Ehkä mä olen itse jotenkin nyrjähtänyt, mutta ruuanlaitto on vaan ollut itselle se tapa välittää rakkautta ja välittämistä. Enkä mitenkään voisi ajatella laittavani illallista vain itselleni.

Ilmeisesti muut ei ajattele samoin.

Vierailija
28/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mies astua esiin, ja avata teidän näkemyksiä aiheeseen.

Vierailija
29/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa, joka on ollut riittävän t.hmä tehdäkseen tuollaisen valinnan.

Vierailija
30/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kovasti. Kelasin tuossa jo äskettäin parvekkeella, että hyppäänkö tuohon tontin pintaan, vai mietinkö vielä. Mutta ehkä vika tosiaan on minussa, enkä ole osannut itse häntä huomioidessani oikeasti osoittaa, että minäkin voisin pitää valmiista ruuasta huomionosoituksena.

Vierailija
31/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies astua esiin, ja avata teidän näkemyksiä aiheeseen.

Voin toki.

Kyseessä on miehiä vihaavan naisen valheellinen aloitus jonka tarkoituksena on vain levittää miesvihaa palstan heikkolahjaisten naisten keskuudessa.

Vierailija
32/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aikoinaan vähän samalla tavalla. En koskaan enää tehnyt miehelle ruokaa. Meille tuli sen jälkeen aikalailla sellainen järjestely, että kumpikin hommas omat ruoat kaappiin. Kyllä se ihan toimi, mutta ero tuli myöhemmin. Oli muutenkin itsekäs ihminen tuo mies. Nykypäivänä en katsoisi kolmea vuotta niinku nuorempana tein.

Vierailija
33/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ei tämä ole mitään miesvihaa. Tämä on miehen välinpitämätöntä käytöstä puolisoaan kohtaan.

Keksitty aloitus jonka tarkoitus on vain provoilla.

Menee läpi vain miehiä vihaaville spermaviemäreille, kuten sinulle.

Tiedätkö miksi näet miesvihaa siellä sun täällä? Koska sinua vihataan. Ei miehiä, kaikki me tunnetaan ihania miehiä. Mutta sun kaltaisia miehenkuvatuksia vihataan. Vaikka sun kulli ois pillu, vihattaisiin silti, koska olet vastenmielinen persoona ja epämiellyttävä henkilö. Älä kuvittele, että muut miehet kokisi samaa. Se johtuu sinusta, ei sun sukupuolesta.

Vierailija
34/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Keksitty aloitus jonka tarkoitus on vain provoilla.

Menee läpi vain miehiä vihaaville spermaviemäreille, kuten sinulle.

Tiedätkö miksi näet miesvihaa siellä sun täällä? Koska sinua vihataan. Ei miehiä, kaikki me tunnetaan ihania miehiä. Mutta sun kaltaisia miehenkuvatuksia vihataan. Vaikka sun kulli ois pillu, vihattaisiin silti, koska olet vastenmielinen persoona ja epämiellyttävä henkilö. Älä kuvittele, että muut miehet kokisi samaa. Se johtuu sinusta, ei sun sukupuolesta.

Ketju ei ole minusta, se on teidän spermaviemäreiden

Tyhmääkin tyhmempi olet vieläpä. 

Vierailija
35/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta en ole miehiä vihaava spermaviemäri jolla on pakonomainen tarve keksiä valheita palstalla ihan vain vihaa levittääkseen.

Sinäpä olet"

En ole. En ole ikinä kirjoittanut tänne mitään keksittyjä tarinoita, enkä vihaa miehiä. Enkä ole spermaviemäri, mitä ikinä tuo kakaramainen yläkoululaisenkin suuhun lapsellinen sana tarkoittaakaan. 

Vierailija
36/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla DI

Vierailija
37/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kovasti. Kelasin tuossa jo äskettäin parvekkeella, että hyppäänkö tuohon tontin pintaan, vai mietinkö vielä. Mutta ehkä vika tosiaan on minussa, enkä ole osannut itse häntä huomioidessani oikeasti osoittaa, että minäkin voisin pitää valmiista ruuasta huomionosoituksena.

Joo hyppää pois, noin avutonta paskaa kuin sinä ei ole toista.

Selvä.

Vierailija
38/41 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemärilapsukaiselle pieni huomautus, että yksittäisen henkilön teko ei yleensä leimaa kokonaista sukupuolta (eli esimerkiksi aloituksen mies ei ole yhtä kuin kaikki miehet kenenkään mielestä, vaikka sinusta tuntuu että on). Siksikin juttusi ovat lapsellisia. Emme me, jotka luemme noita iljettäviä viestejäsi, kuvittele että edustaisit esimerkiksi kaikkia miehiä. Päinvastoin, en tunne oikeassa elämässä yhtään noin ällöttävästi käyttäytyvää miestä. Edustat ihan vaan itseäsi.

Vierailija
39/41 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä ihmisiä riittää. Niitä ei kannata paapoa yhtään

Vierailija
40/41 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö myös lasten jugurtit jääkaapista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä