Mies laittoi ruokaa vain itselleen
Onko muilla tällaisia helmiä parisuhteessa, vai olenko itsekin helmi. Mun mieheni syö 90% päivistään minun tekemää ruokaa, ja sen kerran, kun en itse ole jaksanutkaan valmistaa, niin tuo paskapää tekee ruuat vain itselleen. Kävin kysymässä, että oliko siitä puolen kilon lihapaketista jotain leikettä jäänyt, niin ei. Hän oli laittanut ja syönyt kaiken.
Kommentit (80)
Tekona tuo oli törkeä, mutta reaktio on myös tosi typerä. Passiivis-aggressiivinen ruokapalveluiden tarjoamisen lopettaminen ilman selitystä ei johda hyvään parisuhteeseen. Kunnon raivari voi hyvinkin johtaa. Tuossa tilanteessa kannattaisi raivostua heti, ja antaa miehen kuulla kunniansa. Sen jälkeen mies saisi lähteä kauppaan ostamaan ruokaa myös nälkäiseksi jääneelle puolisolle, tai ainakin hakea pizzan omalla kustannuksellaan. Näin mies tajuaisi tehneensä virheen eikä enää ikinä toistaisi virhettä.
Nyt sen sijaan ilmapiiri on selittämättömän nihkeä ja mies ohjautuu jatkossakin tekemään ja ostamaan ruokaa vain itselleen, yhä useammin. Luultavasti hän kostaa yhtä lapsellisella tavalla jättämällä pikku hiljaa keittiön yhä siivottomampaan kuntoon ruokaa laitettuaan. Ja kpyttämään naisen ostamia perusraaka-aineita omiin ruokiinsa, mikä alkaa sekin harmittaa pitemmän päälle. Joudutaan kierteeseen, jossa nainen taas tuumaa, että miehen sotkuja en ainakaan siivoa. Lopulta kumpikin päätyy aloittamaan puhtaalta pöydältä uuden kumppanin kanssa, jonka ehkä ainoa parempi piirre on, etteivät asiat ole noin solmussa hänen kanssaan.
Kun se tuhannen taalan tilaisuus nopeaan korjaukseen meni jo, toiseksi paras vaihtoehto on ottaa asia puheeksi mahdollisimman pian. Mies saa edelleen hyvittää tekonsa tekemällä yhteisiä ruokia enemmän jatkossa.
Ihan oikein SULLE !!!! Mikä palvelija se sulle on ??????????? Tee ite omat pjaskos !!!!!
Aina ollut tällainen sika, mutta se ei onneksi haittaa näin kasvissyöjänä.
En olisi syönytkään.
Ei ole. Mies tekee ruokaa.
Antaa minulle parhaat palat. Jopa ravintolassa omalta lautasektaan tai jälkiruusta.
Onko ihme, ettei provo-aloittajan parisuhde pelitä, kun puoliso = "tuo paskapää".
Jotkut miehet on sellaisia. Ex oli vähän samanmoinen. Alettiin ostaa sitten omat ruuat, kun meni hermot, mutta eihän siitäkään mitään apua ollut. Soi mun ruuat kaapista, eikä ostanut mitään syömiensä tilalle. Söi myös lapselle varatut ruuat (edellisestä liitosta) ja sen jälkeen marssi naapuriin äitinsä luokse marisemaan, että tee hänelle ruokaa, kun kauhea nälkä edelleen. Olikin sen jälkeen sitten ex, muutin muualle pikapikaa.
Valitettavasti tuollaisia miehiä nyt vaan on olemassa.
Täyskuu oli vasta, vielä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö myös lasten jugurtit jääkaapista?
Vanukkaat???
LÄhes 30 vuotta yhdessä ja olen tehnyt miehelle ruokaa ehkä 10 kertaa ja hän minulle noin kahdesti. Olemme aikuisia, kykenemme itse laittamaan ruokamme ilman mitään riitoja tai kauhistelua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tuollaisen jälkeen viitsisi enää miehelle ruokaa laittaa. Kun kerran mies on näköjään sitä mieltä, että ruokaa laitetaan vaan itselle, niin olkoon sitten niin. Niin minä toimin sitten jatkossa. Riidellä en jaksa.
Ostaisin vain jatkossa omat ruokani. Ukko näköjään osaa laittaa itsekin omansa, hyvä.
Tämä tuli mieleen:
Kinnulan veljekset: kahvit vain itselle!
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan miesvihaketju tälle iltaa? Suksi lepakko suolle, sulla mitään miestä ole.
Miehen "saaminen" onkin niin uskomattoman vaikeaa 😂 P*llun perässä on kyllä jokaiselle jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tuollaisen jälkeen viitsisi enää miehelle ruokaa laittaa. Kun kerran mies on näköjään sitä mieltä, että ruokaa laitetaan vaan itselle, niin olkoon sitten niin. Niin minä toimin sitten jatkossa. Riidellä en jaksa.
Ostaisin vain jatkossa omat ruokani. Ukko näköjään osaa laittaa itsekin omansa, hyvä.
Pistä lukittavaan kaappiin tai menee nekin ukon kitusiin.
Pieni vihje, että pitäisi laihduttaa
Vierailija kirjoitti:
Tekona tuo oli törkeä, mutta reaktio on myös tosi typerä. Passiivis-aggressiivinen ruokapalveluiden tarjoamisen lopettaminen ilman selitystä ei johda hyvään parisuhteeseen. Kunnon raivari voi hyvinkin johtaa. Tuossa tilanteessa kannattaisi raivostua heti, ja antaa miehen kuulla kunniansa. Sen jälkeen mies saisi lähteä kauppaan ostamaan ruokaa myös nälkäiseksi jääneelle puolisolle, tai ainakin hakea pizzan omalla kustannuksellaan. Näin mies tajuaisi tehneensä virheen eikä enää ikinä toistaisi virhettä.
Nyt sen sijaan ilmapiiri on selittämättömän nihkeä ja mies ohjautuu jatkossakin tekemään ja ostamaan ruokaa vain itselleen, yhä useammin. Luultavasti hän kostaa yhtä lapsellisella tavalla jättämällä pikku hiljaa keittiön yhä siivottomampaan kuntoon ruokaa laitettuaan. Ja kpyttämään naisen ostamia perusraaka-aineita omiin ruokiinsa, mikä alkaa sekin harmittaa pitemmän päälle. Joudutaan kierteeseen, jossa nainen taas tuumaa, et
Selität AP:lle että hänen tulisi kasvattaa mies kuten lapsia? Haloo? Ajattele jos mies aina kokkaisi ja yhden kerran nainen tekisi samoin. Tulisiko miehenkin kasvattaa tämä nainen silloin?
Viimeisin parisuhteeni. Nainen ei koko kahden vuoden yhdessä asumisen aikana tehnyt koskaan kuin pelkästään itselleen ruokaa ja minun piti tehdä aina myös sillai että naisellekin riitti
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Miksi on miesvihaa? Mies on ollut todella törppö ja käyttäytynyt törkeästi. miten se muuttuu vihaksi miehiä kohtaan kun yksi ei nää napaansa pidemmälle? AP:lle vinkiksi, tee jatkossa ruokaa vain itsellesi ja jos herra mutisee jotain niin sanot että sinähän tämän käytännön opetit. jos nyt jaksat moista katsella. olemassa on ihan todistetusti myös fiksuja ja muut huomioonottavia oikeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on sellaisia. Ex oli vähän samanmoinen. Alettiin ostaa sitten omat ruuat, kun meni hermot, mutta eihän siitäkään mitään apua ollut. Soi mun ruuat kaapista, eikä ostanut mitään syömiensä tilalle. Söi myös lapselle varatut ruuat (edellisestä liitosta) ja sen jälkeen marssi naapuriin äitinsä luokse marisemaan, että tee hänelle ruokaa, kun kauhea nälkä edelleen. Olikin sen jälkeen sitten ex, muutin muualle pikapikaa.
Valitettavasti tuollaisia miehiä nyt vaan on olemassa.
Ei kai kukaan nainen ole niin tyhmä, että pariutuu sellaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sen sijaan ilmapiiri on selittämättömän nihkeä ja mies ohjautuu jatkossakin tekemään ja ostamaan ruokaa vain itselleen, yhä useammin. Luultavasti hän kostaa yhtä lapsellisella tavalla jättämällä pikku hiljaa keittiön yhä siivottomampaan kuntoon ruokaa laitettuaan. Ja kpyttämään naisen ostamia perusraaka-aineita omiin ruokiinsa, mikä alkaa sekin harmittaa pitemmän päälle. Joudutaan kierteeseen, jossa nainen taas tuumaa, et
Naiset kun ei kykene hallitsemaan tunteitaan ja aina raivoaa miehelle niin miksi naiset vaativat miehiä hallitsemaan tunteensa eikä mies saa koskaan raivota naiselle?
Älä lässytä. Minulla on mies.