Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (267)

Vierailija
161/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja millähän tavalla tämäkin on taas naisten vika? Luultavasti suurin osa näistä ääntelijöistä on aluksi kyennyt käyttäytymään ihan normaalisti, tällainen mekkala saattaa alkaa vasta keski-iässä jolloin suhdetta voi olla takana 20-30 v eli mistää pinkkien lasien putoamisesta ei kyllä ole kyse. Sen vaimonko pitäisi jotenkin opettaa tätä mieslasta ilman että tällä itsellään 50-vuotiaana olisi mitään vastuuta omasta käytöksestään? Vaimon valintahan on joko sietää tai lähteä, mitään kasvatus- tai koulutusvelvollisuutta ei avioliitossa ole. 

Miehet eivät vaan välitä kun on se vaimo siinä paikoillaan, veikkaan siis ettei tule heille edes mieleen että toimintansa voisi toisia häiritä. Eihän heillä itsellään ole kokemusta tuollaisesta, kun vaimo ja vaimon koulimat lapset osaavat käyttäytyä.

Sivusta kommentoin sen verran, että ei tuo keski-ikäisenä alkava (ja ikääntymisen myötä alati kasvava) mekastus ole useinkaan mikään oma valinta vaan seurausta kropan muuttumisesta eli sitä kömpelöityy monella tapaa jonka seurauksena kolhii myös itseään ovenkarmeihin, -kahvoihin ja huonekaluihin (vittusaatanoiden, huokailun ja ähkeen säestämänä) eikä vain kolauta sitä kahvikuppia pöydän reunaan, pistä kaapin ovea liian voimalla kiinni tai pudota haarukkaa lattialle. Kireäpinnaiselle kumppanille tuo tietenkin herkästi kuulostaa tahalliselta tavaroiden paiskomiselta ja heittelyltä.

Lihaskato, nivelvaivat ja näön muuttuminen on kettumainen kombo ja nämä alkaa oireilla yllättävänkin aikaisin eli ei tosiaankaan vasta eläkeikäisenä seniorina.

Vierailija
162/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista ap:n käytös. Aivan samanlailla hänestäkin lähtee ääniä kun syö.käy paskalla.pieree.näinkö tyhjää on ihmisen elämä. Tarvetta nostaa itsensä puolisonsa yläpuolelle ja nauraa hänelle ventovieraiden kanssa. Kannattaa erota.

Kaikki ihmiset ei todellakaan tuota samanlaista äänimaailmaa. Oma puoliso on ikääntyessään alkanut tuottaa ääntä ihan kauheasti. En tiedä pelkääkö hän laahaavansa jalkojaan, mutta paukuttaa niitä älyttömästi esim sisäportaissa. Ovista pitää kulkea paiskomalla ja kaikenlainen rykiminen ja kakominen on alkanut. Olen yrittänyt saada häntä lääkäriin, koska minun mielestä siellä nielussa on nyt jotain ylimääräistä kun pitää koko ajan raastaa. Ei kuulemma mene. Ehkä hänen kuulonsa on heikentynyt kun ei tajua itse tätä ääntänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosuojaimet

Mielummin käytöstavat kunniaan.

Vierailija
164/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne sun miehen lättäjalat joku erityinen ongelma ? Minä sain omani pitkän maanittelun jälkeen hankkimaan tukipohjalliset. Sovittiin, että pitää niitä sisätossuissakin kotona. Ja ei sitten ole lättäjalan läpsyttelyä enää kuulunut. 

Mun miehellä kans lättäjalat ja mä niin samaistun tohon raivostuttavaan läpsyttämiseen. 😂

Ramppaa öisin vessassa *läps läps läps*. Herään siihen joka kerta. 

Ähkii, mähkii ja kuorsaa. Ja tosiaan kun yöllä tuuppaat, että lakkais korisemasta niin NÖF.

Vierailija
165/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ansaitsevat aina lähtökohtaisesti kunnioituksen. Ap ei oikein osoita sitä.

Sikailijaa ei ole syytä kunnioittaa, eihän mieskään kunnioita vaimoaan, vaan sikailee koko ajan.

Vierailija
166/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varte oot ylipäätänsä parisuhteessa kun et siedä puolisoas? Suosittelen teille eroa, että ukkoski saa ettiä rakastavan puolison. Yksinasuminen on nykyaikana täysin normaalia.

Vierailija
167/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varte oot ylipäätänsä parisuhteessa kun et siedä puolisoas? Suosittelen teille eroa, että ukkoski saa ettiä rakastavan puolison. Yksinasuminen on nykyaikana täysin normaalia.

Kuka ihme haluaa ap:n ukon? Kuulostaa samalta kuin asuisi lehtipuhaltimen kanssa 24/7.

Vierailija
168/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin omasta puolestani sanoa, että tällaista mölyä ei ollut kun päädyimme yhteen yli 20 vuotta sitten. Ei-ap.

Vierailija
169/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitkohan sinä nyt sitten sellainen ääniyliherkkä?  Sellaisiakin kuulemma on.

Ja sinä lienet kuvatun miehen kaltainen, voi pyhä sylvi. Toivottavasti kukaan ei haksahda sinuun.

Vierailija
170/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Mun poika on tuollainen, nyt jo parikymppinen, mutta teinistä asti kaikki liikkuminen on ollut äänekästä. Portaiden kulkeminen tömistelyä, kaikki ovet, mikroa myöden läimäistään kiinni. MIKSI? Voileivän tekeminenkin on kilistelyä ja kalistelua. 

Vierailija
171/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niasystäväni ei juuri ääntele mutta haisee kakalle jos alkaa puuhaan jotain. En kehtaa huomauttaa. Mutta makea kakan haju saa yskimään ja kyökkiin.

Vierailija
172/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkanut mohnimaan syödessään. Sellaista mohn mohn mohhhn ääntä, täysin sietämätöntä. Joku vanhuusjuttu tuokin? Ei ole lihava. 

Muuten onneksi hiljainen. 

Junassa viimeksi istui takanani joku mies joka hengitti, maiskutti ja mässytti niin kovaääninesti että en pystynyt siinä paikalla istumaan vaikka oli muutakin taustameteliä. Piti etsiä toinen paikka kun oli aivan kamala sitä kuunnella.

Onneks nämä tuntuvat olevan harvassa, mutta eivätkö nuo itse tuollaista huomaa? Ehkä olisi kuulokojeen aika jos tuollaista mekkalointia on... 

Vierailija
173/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa jotain täysin turhia miehiä esittämässä väkivaltafantasioita naisia kohtaan. Eivät pysty yhtään ottamaan huumorilla.

Lienevät yhtä huonokäytöksisiä kuin Apn mies.

Vierailija
174/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ääntelyjen ja persereiän kautta. AP

Vierailija
175/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme haluaa ap:n ukon? Kuulostaa samalta kuin asuisi lehtipuhaltimen kanssa 24/7.

Oon kohta viiskyt ja totean että ainoa syy yhtään kenellekään ottaa yhtään ketään ukkoa on ukon  mahdollisesti tarjoama elintaso. Jos miehellä ei ole tarjota taloudellista turvaa niin yksikään nainen ei niitä loppujen lopuksi halua ihan naked. Näin väitän.

Vierailija
176/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mies, joka lähenee 60 v ja on muuttunut tuollaiseksi ähkijäksi ja örisijäksi. Hakkaa kerrostalossa jalkaa maahan eteisessä, jotta hiekat tippuvat parketille, josta minä ne siivoan. Kerran kysyin, että wtf, ja hän sanoi, että se on perinteinen isäntämiesten tapa. Hengittää äänekkäästi, huutoaivastaa, hakkaa haarukkaa ja veistä lautaseen, kuorsaa, puhuu itsekseen jatkuvasti tai vähintään hmmmm-tyyppistä ääntä tai jotain älinää, mille ei ole edes sanoja kuvaamaan.

Ei ollut tuollainen nuorena, vaan normaali. Toisen äänten jatkuva kuunteleminen vie ikäänkuin hapen huoneesta, se toinen täyttää koko kodin silloin itsellään ja vie pois minun elintilani. Olen muuttamassa erilleen, koska en pysty tähän enää. Tuntuu että mies kuluttaa ikäänkuin minunkin energiani ja keskittymiskykyni, jotenkin häivyttää minut olemattomiin meluamisellaan. En vaan enää jaksa, vaan haluan oman rauhan ja oman energiani takaisin.

Vierailija
177/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja millähän tavalla tämäkin on taas naisten vika? Luultavasti suurin osa näistä ääntelijöistä on aluksi kyennyt käyttäytymään ihan normaalisti, tällainen mekkala saattaa alkaa vasta keski-iässä jolloin suhdetta voi olla takana 20-30 v eli mistää pinkkien lasien putoamisesta ei kyllä ole kyse. Sen vaimonko pitäisi jotenkin opettaa tätä mieslasta ilman että tällä itsellään 50-vuotiaana olisi mitään vastuuta omasta käytöksestään? Vaimon valintahan on joko sietää tai lähteä, mitään kasvatus- tai koulutusvelvollisuutta ei avioliitossa ole. 

Miehet eivät vaan välitä kun on se vaimo siinä paikoillaan, veikkaan siis ettei tule heille edes mieleen että toimintansa voisi toisia häiritä. Eihän heillä itsellään ole kokemusta tuollaisesta, kun vaimo ja vaimon koulimat lapset osaavat käyttäytyä.

Sivusta kommentoin sen verran, että ei

Tämä ei feministejä kiinnosta kun miehiä täytyy vihata.

Vierailija
178/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mies, joka lähenee 60 v ja on muuttunut tuollaiseksi ähkijäksi ja örisijäksi. Hakkaa kerrostalossa jalkaa maahan eteisessä, jotta hiekat tippuvat parketille, josta minä ne siivoan. Kerran kysyin, että wtf, ja hän sanoi, että se on perinteinen isäntämiesten tapa. Hengittää äänekkäästi, huutoaivastaa, hakkaa haarukkaa ja veistä lautaseen, kuorsaa, puhuu itsekseen jatkuvasti tai vähintään hmmmm-tyyppistä ääntä tai jotain älinää, mille ei ole edes sanoja kuvaamaan.

Ei ollut tuollainen nuorena, vaan normaali. Toisen äänten jatkuva kuunteleminen vie ikäänkuin hapen huoneesta, se toinen täyttää koko kodin silloin itsellään ja vie pois minun elintilani. Olen muuttamassa erilleen, koska en pysty tähän enää. Tuntuu että mies kuluttaa ikäänkuin minunkin energiani ja keskittymiskykyni, jotenkin häivyttää minut olemattomiin meluamisellaan. En vaan enää jaksa, vaan haluan oman rauhan ja oman energiani takaisin.

Tämä on erittäin hyvin kuvattu. Se on kauheata kun kotonaan ei voi olla rauhassa ja hiljaa, vaan koko ajan on jotain ölinää. Pitäisi varmaan pitää niitä kuulokkeita päässä koko ajan, mutta eihän se ole ihmisen elämää. Joskus olen kysynyt mieheltä että oletko sinä niin kateellinen minun hengittämästä ilmastakin että haluat koko ajan olla jotenkin 100% läsnä minun aisteissa vai mistä hel vetistä tässä on kyse.

Vierailija
179/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tuollainen nuorena, vaan normaali. Toisen äänten jatkuva kuunteleminen vie ikäänkuin hapen huoneesta, se toinen täyttää koko kodin silloin itsellään ja vie pois minun elintilani. Olen muuttamassa erilleen, koska en pysty tähän enää. Tuntuu että mies kuluttaa ikäänkuin minunkin energiani ja keskittymiskykyni, jotenkin häivyttää minut olemattomiin meluamisellaan. En vaan enää jaksa, vaan haluan o

Kyse on siitä että normaalina naisena vihaat miestäsi.  Kaikki mitä hän tekee ja edustaa ärsyttää sinua jopa pelkkä läsnäolo.  Feministeiltä saat vertaistukea.

Vierailija
180/267 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyse rakkauden loppumisesta. Tuollaista on elää miehen kanssa jota ei rakasta, siksi se rakkaus on niin tärkeää naisille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan