Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!
Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!
Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!
Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.
Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa jotain täysin turhia miehiä esittämässä väkivaltafantasioita naisia kohtaan. Eivät pysty yhtään ottamaan huumorilla.
Aloituksessa nainen hakkaa miestä jota kuvailee siaksi.
No eihän hakkaa. Mutta ei ihme, että reaktiot on tämmöisiä, jos on näin paljon vikaa luetun ymmärtämisessä.
Olevinaan ollaan vahvempaa sukupuolta, mutta ei pystytä yhtään ottamaan huumorilla, kun joku kuvaa, miten puoliso ottaa ainakin välillä niin paljon päähän.
Naisia sen sijaan hakataan oikeasti ja täälläkin on seurauksena miehet fantasioineet mitä julmimmalla väkivallalla, myös seksuaalisella.
Vastaus feminismiin.
Anna takaisin, tervehdi murisemalla.
Vierailija kirjoitti:
aikuinen mies katselee jotain tiktokkia?
No onhan siellä sentään pikkutyttöjen tanssivideoita.
Ap ei ole itse terve. Selvästi mielenterveys brakaa.
Toivottavasti ette asu kerrostalossa, jumlauta saanut tarpeekseni tuollaisista ihmisistä. Jotenkin vajaa ihmislaji.
Miten te muut naiset jaksatte tällaista?
Ei meidän tarvitse sinun sikamiestäsi jaksaa, itse olet ristisi valinnut.
Aika outoa. Minun miehelläni ei ole tuommoisia tapoja. Ei piere eikä röyhtele eikä myöskään paisko ovia.
En jaksa. Asun yksin. Miehet öliskööt ja vammastelkoot omissa asunnoissaan.
PMS-oireet saivat sitten tuottamaan avauksen sanallisen oksennuksen?
Luin tän aamulla bussissa, en kestä 😁😄
Tuon äänimaaliman lisäksi kyllä ärsyttää myös mitä erilaisimmat hajut. Millon haisee pierut, perse, hikiset sukat, kainalohiki, korvantakuset...vessakäynnin jälkeinen kammotus... vain joitakin mainitsin tässä niistä monista.
Vierailija kirjoitti:
Tuon äänimaaliman lisäksi kyllä ärsyttää myös mitä erilaisimmat hajut. Millon haisee pierut, perse, hikiset sukat, kainalohiki, korvantakuset...vessakäynnin jälkeinen kammotus... vain joitakin mainitsin tässä niistä monista.
Miksi mies ei peseydy ja pese vaatteitaan?
Vierailija kirjoitti:
Keskusteletteko suullisesti ollenkaan?
Sait jo vastauksen. Täällähän tuo valittaa. Ilmeisesti siksi, että kaikki ei mene juuri niin kuin hän itse haluaa.
Minua ei ärsytä mikään muu, kuin 15 min suihku. Mikä hiton tarve on lorottaa sitä lämmintä vettä niin kauan, kun tukkakin on 5 mm, eikä pese usein sitä. Se lämmin vesi on kallista. Itsellä riittää 5 min ja ensin kastelen itseni, saippuion ja huuhtelen. Hana kiinni saippuoinnin ajan. Okt
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä mikään muu, kuin 15 min suihku. Mikä hiton tarve on lorottaa sitä lämmintä vettä niin kauan, kun tukkakin on 5 mm, eikä pese usein sitä. Se lämmin vesi on kallista. Itsellä riittää 5 min ja ensin kastelen itseni, saippuion ja huuhtelen. Hana kiinni saippuoinnin ajan. Okt
Sulle riittää siis 5 minsaa. Onneksi olkoon. Ai niin. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloitko muitakin asioita? Jestas että olisi kamalaa asua suihkukyttääjän kanssa. Muuttakaa halvempaan ellei ihminen saa edes peseytyä rauhassa vaan siinäkin pitää hosua.
Varmaan se runkkailee suihkussa kun kuuntelet korva pitkänään.
PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT olen mies!