Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!
Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!
Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!
Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.
Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan mahdollista, että AP:n puolison valinta ei ole mennyt aivan nappiin - varsinkaan, jos on ehdottomasti asuttava yhdessä sen kumppanin kanssa.
AP on yksi näistä "erehtymättömistä" naisista. Eli niistä, jotka "valitsivat" sen "parhaan". Ja koska se "paras" osoittautui ei-niin-hyväksi, on johtopäätös (tälläkin kertaa) se, että "kaikki miehet on sikoja".
Koska nainenhan on erehtymätön. Aina. Omasta mielestään.
Siksi niitä kannattaakin välttää viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan mahdollista, että AP:n puolison valinta ei ole mennyt aivan nappiin - varsinkaan, jos on ehdottomasti asuttava yhdessä sen kumppanin kanssa.
AP on yksi näistä "erehtymättömistä" naisista. Eli niistä, jotka "valitsivat" sen "parhaan". Ja koska se "paras" osoittautui ei-niin-hyväksi, on johtopäätös (tälläkin kertaa) se, että "kaikki miehet on sikoja".
Onneks kaikki naiset ovat välttäneet sut:D eli ei pelkoa että tarttis äitylin heimoista sun lähteä yhtään mihinkään.
"ukko havahtuu sekunniksi NÖF"
:D hieno kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks kaikki naiset ovat välttäneet sut:D eli ei pelkoa että tarttis äitylin heimoista sun lähteä yhtään mihinkään.
"Äityli" kuoli kauan sitten. Kerro terkkuja kun näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äityli" kuoli kauan sitten. Kerro terkkuja kun näet.
Ai tämä kiukku onkin äidin kaipuuta. Otan osaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
"ukko havahtuu sekunniksi NÖF"
:D hieno kuvaus.
Ehkäpä. Toisaalta tulee mieleen, että tuo mies kaikkine nöhinöineen kulkee kohti ennenaikaista hautaansa. Kaikenlainen ähke, puhke ja kaasuttelu kertoo, että hän ei voi hyvin.
Lääkäriin!
"Ai tämä kiukku onkin äidin kaipuuta. Otan osaa.
eri"
Se että ette tajua olla hiljaa (tai pyytää anteeksi omia typeryyksiänne) on juuri se syy, miksi teidän kaltaisia ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) vältän.
Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä on samanlaisia mulkkuja.
Mutta tähän valitsitte olla mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
"Istuinkohan mä tällaisen vieressä bussissa taannoin. Siihen se jäykistyi ikkunapaikalle kuin tikku paskaan, könötti hassussa asennossa, ettei hartiat vahingossakaan hipaise, tuhisi ja näytti vihaiselta. Ei sentään hakannut siinä ruuhkabussissa. No, täällä on kaikenlaisia avohoitoja."
Mietti varmaankin että saa pahoinpitelysyytteen, jos erehtyy edes hipaisemaan.
No tuon luokan ahdistusta kannattaisi jo hoidattaa, niin ei elämä olisi niin kovin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
eri"
Se että ette tajua olla hiljaa (tai pyytää anteeksi omia typeryyksiänne) on juuri se syy, miksi teidän kaltaisia ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) vältän.
Hahaha, lues nyt omat tekstisi! Sinä olet täällä se isoin mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri"
Luepa itse, kun näytät kaiken tietävän niin hyvin. Kerro, mitä olen kirjoittanut. Jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri"
Luepa itse, kun näytät kaiken tietävän niin hyvin. Kerro, mitä olen kirjoittanut. Jos osaat.
Tuon lisäksi kerroin miehestäni joka mohnii mutta on muuten hiljainen, ja ihana mies kaikin puolin.
En muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon äänimaaliman lisäksi kyllä ärsyttää myös mitä erilaisimmat hajut. Millon haisee pierut, perse, hikiset sukat, kainalohiki, korvantakuset...vessakäynnin jälkeinen kammotus... vain joitakin mainitsin tässä niistä monista.
Korvantakuset :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri"
Tuon lisäksi kerroin miehestäni joka mohnii mutta on muuten hiljainen, ja ihana mies kaikin puolin.
En muuta.
Ilmeisesti et edes osaa lukea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri"
En muuta.
Ilmeisesti et edes osaa lukea...
Ja sinä selkeästi olet se mulkku täällä. Miksi piti vastata ilkeästi vastauseen joka ei mitenkään ollut ilkeä?
Aina tuo päävikainen mies tulee riehumaan ketjuihin ja kaappaa niiden aiheen oman naisvihansa purkamiseen. Hän tavallaan toimii kuin nuo jatkuvasti ääntelevät miehet, valjastaa koko ympäristönsä oman egonsa ja olemassaolonsa jatkeeksi. Lisäksi tietenkin outoa, kun hän vihaa naisia, mutta samalla raivoaa, jos joku nainen ottaa omasta miehestään eron. Hän haluaa viettää kaiken aikansa päivästä vihaamiensa naisten kanssa täällä palstallakin.
Aloituksen asiasta on näköjään monella naisella kokemusta. Ehkä osalla kyse on vanhenemisesta, mutta ei se kyllä siitä kaikki johdu. Minun isäni oli vanha ja todella huonokuntoinen, mutta normaali kaikkien äänten suhteen. Ei mölynnyt ikinä, eikä ns. ottanut tilaa koko kotitaloudelta ja imenyt happea muilta. Eli on se luonnekysymyskin.
Apn kuvaus on niin mahtava! 😄😄 Tunnistan tuon ihmistyypin ja voin kuvitella APn turhautumisen. Mullakin menisi hermo!
Toisaalta itse olin (naisena) vähän eri roolissa, kun parisuhteen viimeisenä vuotena mun ex:ää ärsytti minussa tosi moni pieni asia. Esim juuri miten juon vettä. En juo siis mitenkään GLUUUGL-GLLUUUG-GLÖÖÖG vaan ihan normaalisti. Hän saattoi oikeasti HUUTAA, että.älä helvetti juo tollain, kun häntä ärsyttää. Hänen mielestään olisi pitänyt juoda vettä pikku siemauksina, vähän kuin liina kuumaa kahvia joisi. Ja aina olin juonut samalla tavalla, mutta kun suhde veteli viimeisiään, alkoi tuokin häntä ärsyttää.
Samoin häntä ärsytti tapa, jolla mä kävelin, siis ulkona kun olimme lenkillä. Hänen mielestään kävelytapani oli outo ja nolo. Harrastan kunnon salitreeniä ja mulla on hyvä ryhti plus vahvat lihakset. En tajua edelleenkään, miten mun kävely olisi ollut hänestä outoa. Olen päätynyt siihen, että suhde oli vaan niin kypsä, että ihan melkein jo olemassaoloni ärsytti häntä. Onneksi erottiin.
Hienoa! Kiitos aloituksesta, AP. Juhlistan ja Kiitän Itseäni, asun yksin. Ihanaa
Juuri tuollaista on kun rakkaus loppuu. Ero on edessä.
Tässäkin ketjussa joku kuvittelee olevansa hauska. En tiedä mitä hauskaa siinä on että kaikki aika menee netissä trollatessa, mutta mikäs siinä. Tyhmillä tunnetusti tyhmät huvit.