Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!
Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!
Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!
Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.
Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?
Kommentit (242)
Jotkut miehet levittää likaa ja melua kaikkialle mihin menevät. Suihkukyttääjä voi olla myös mies. Vähintään niin että varmistaa itselleen runsaan veden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä mikään muu, kuin 15 min suihku. Mikä hiton tarve on lorottaa sitä lämmintä vettä niin kauan, kun tukkakin on 5 mm, eikä pese usein sitä. Se lämmin vesi on kallista. Itsellä riittää 5 min ja ensin kastelen itseni, saippuion ja huuhtelen. Hana kiinni saippuoinnin ajan. Okt
Kontrolloitko muitakin asioita? Jestas että olisi kamalaa asua suihkukyttääjän kanssa. Muuttakaa halvempaan ellei ihminen saa edes peseytyä rauhassa vaan siinäkin pitää hosua.
Varmaan se runkkailee suihkussa kun kuuntelet korva pitkänään.
??
Menopaussissa äänet alkaa ärsyttää erityisen paljon. Kannattaisko erota röhkijästä ennen sitä?
Vierailija kirjoitti:
Tuon äänimaaliman lisäksi kyllä ärsyttää myös mitä erilaisimmat hajut. Millon haisee pierut, perse, hikiset sukat, kainalohiki, korvantakuset...vessakäynnin jälkeinen kammotus... vain joitakin mainitsin tässä niistä monista.
Hyi hemmetti, minkälaisten kuviottavien ällöttävien otusten kanssa elätte ja varmaan myös lisäännytte. 😖 Kertoo kaiken muös teistä itsestänne, eli av-kirjoitteljoiden tasokkuudesta. Ja nämä sitten vielä antavat parisuhdevinkkejä tai isoon ääneen tuomitsevat kaikki miehet tällaisten kokemustensa pohjalta.
Tuokin avoin farttailu on jotain niin junttia, että. Se on ihan tarpeetonta eikä kuulu hyviin käytöstapoihin. Kaikesta tästä on käytöstavat muutenkin kaukana, vaikka ap:n viesti varmaan vähän keksitty olikin.
Tunnistan ilmiön hyvin. Itse en kestä ennenkaikkea maiskutusta, nuoleskelua ja mässytystä!! On lisäksi ihan saatanan huonotapaista ja epähygieenistä ( myös sormien imeskely kuuluu tähän). Eniten ihmettelen, että miksei voi tästä yrittää oppia pois jos se selkeästi toista ärsyttää? Tuntuu että ihan kiusallaan tekee sitä mun edessä. No, olenkin jo pitkään ajatellut ettei miestä yhtään haittaa vaikka rakkauteni kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen mistä tuollaisia saa! Siis aloittaja.
Turvakodista
Voidaan keksiä mitä äänitehosteita lähtee kun sen hampaat isketään kurkkuun ja se ryystää keittoa pillillä lopun elämäänsä kun leuka ei pysy paikoillaan.
Kuinka monella naisella on sinulle lähestymiskielto ja turvakielto sinun takiasi?
En kestäisi tuollaista. Sellainen jatkuva random ääntely saa minut kiehumaan raivosta.
Ihminen (nainenkaan) harvoin itse tajuaa omaa ääntelyään.
Kerrostalossa tuollaiset kaikki tehdään mahdollisimman kovaäänisesti ihmiset on painajaisia, eivät voi edes istua pitämättä mahdollisimman kovaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakodista
Voidaan keksiä mitä äänitehosteita lähtee kun sen hampaat isketään kurkkuun ja se ryystää keittoa pillillä lopun elämäänsä kun leuka ei pysy paikoillaan.
Kuinka monella naisella on sinulle lähestymiskielto ja turvakielto sinun takiasi?
Näitä hulluja riittää, kaikki viha kohdistetaan naisiin jo pelkästään sen perusteella että on olemassa.
Onko ne sun miehen lättäjalat joku erityinen ongelma ? Minä sain omani pitkän maanittelun jälkeen hankkimaan tukipohjalliset. Sovittiin, että pitää niitä sisätossuissakin kotona. Ja ei sitten ole lättäjalan läpsyttelyä enää kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.
😂😂😂
Näen tämän sieluni silmin 😂😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakodista
Näitä hulluja riittää, kaikki viha kohdistetaan naisiin jo pelkästään sen perusteella että on olemassa.
Istuinkohan mä tällaisen vieressä bussissa taannoin. Siihen se jäykistyi ikkunapaikalle kuin tikku paskaan, könötti hassussa asennossa, ettei hartiat vahingossakaan hipaise, tuhisi ja näytti vihaiselta. Ei sentään hakannut siinä ruuhkabussissa. No, täällä on kaikenlaisia avohoitoja.
Onpa taas pari uniikkia mieslumihiutaletta kovasti ottanut herneitä nenukkiinsa. Sellaista se on, kun on niin herkkä ja tunteidensa vietävissä... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvakodista
Istuinkohan mä tällaisen vieressä bussissa taannoin. Siihen se jäykistyi ikkunapaikalle kuin tikku paskaan, könötti hassussa asennossa, ettei hartiat vahingossakaan hipaise, tuhisi ja näytti vihaiselta. Ei sentään
Mua on meinannut lätkäistä 2 vihaista keski ikäistä persuäijää ja ihan sen takia kun kuljin ohi, olivat maistissa. Todellakin paljon avohoitotapauksia, jos ei joku mamuäijä roiku keskellä kirkasta päivää perässä ujeltamassa kuinka yksinäinen on ja kaipaa seuraa niin sitten on näitä vihaisia suomiäijiä joille kaikki naiset on h''o"ia.
Pakottiko joku sinut suhteeseen tällaisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne sun miehen lättäjalat joku erityinen ongelma ? Minä sain omani pitkän maanittelun jälkeen hankkimaan tukipohjalliset. Sovittiin, että pitää niitä sisätossuissakin kotona. Ja ei sitten ole lättäjalan läpsyttelyä enää kuulunut.
Mun miehellä kans lättäjalat ja mä niin samaistun tohon raivostuttavaan läpsyttämiseen. 😂
Ramppaa öisin vessassa *läps läps läps*. Herään siihen joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen aistiyliherkän (=ap) kannattaisi elää yksin.
Tuossa jutussa ei kyllä ole kyse aistiyliherkkyydestä, tuohan on jo aivan sikamaista käytöstä mieheltä. Miksi pitää tehdä tiettäväksi mitä milläkin hetkellä tekee, en kestäisi minäkään.
Kiitos ap, hauska kuvaus. Onneksi olen välttänyt sikamiehen puolisona. Hyvät tavat voi opetella, eikä normaali elämä äänineen ole virhe.
Ölisijä on ilmeisesti myös naistehakkaaja, kommenteista päätellen. Vähintään raskaan henkisen väkivallan mies. Henkilökohtaisesti. Tässähän ei edes nimetty ketään.