Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (264)

Vierailija
181/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko rakkauden loppu molemmilta osapuolilta. Miehet yleensä ryhdistäytyy uuden suhteen alussa. Parasta olisi jos alusta asti olisi omat makkarit ehkä vessakin. Se suhteen arkipäiväistyminen tappaa romantiikan. Samaten ensimmäinen pieru. 

💩  piuùuuf

Vierailija
182/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varte oot ylipäätänsä parisuhteessa kun et siedä puolisoas? Suosittelen teille eroa, että ukkoski saa ettiä rakastavan puolison. Yksinasuminen on nykyaikana täysin normaalia.

Kuka ihme haluaa ap:n ukon? Kuulostaa samalta kuin asuisi lehtipuhaltimen kanssa 24/7.

Oon kohta viiskyt ja totean että ainoa syy yhtään kenellekään ottaa yhtään ketään ukkoa on ukon  mahdollisesti tarjoama elintaso. Jos miehellä ei ole tarjota taloudellista turvaa niin yksikään nainen ei niitä loppujen lopuksi halua ihan naked. Näin väitän.

Olen vasta karvan päälle 30 mutta en tiedä mitä ihmettä tekisin elämässäni ilman miestäni. Elintasoa hän ei minulle tarjoa, teen sen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mahdollista, että AP:n puolison valinta ei ole mennyt aivan nappiin - varsinkaan, jos on ehdottomasti asuttava yhdessä sen kumppanin kanssa.

Vierailija
184/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varte oot ylipäätänsä parisuhteessa kun et siedä puolisoas? Suosittelen teille eroa, että ukkoski saa ettiä rakastavan puolison. Yksinasuminen on nykyaikana täysin normaalia.

Kuka ihme haluaa ap:n ukon? Kuulostaa samalta kuin asuisi lehtipuhaltimen kanssa 24/7.

Oon kohta viiskyt ja totean että ainoa syy yhtään kenellekään ottaa yhtään ketään ukkoa on ukon  mahdollisesti tarjoama elintaso. Jos miehellä ei ole tarjota taloudellista turvaa niin yksikään nainen ei niitä loppujen lopuksi halua ihan naked. Näin väitän.

Jos kaksi kohtuullisen samapalkkaista lyöttäytyy yhteen, niin silloinhan he tarjoavat taloudellista turvaa ja paremman elintason toisilleen. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
185/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta karvan päälle 30 mutta en tiedä mitä ihmettä tekisin elämässäni ilman miestäni. Elintasoa hän ei minulle tarjoa, teen sen itse.

Muista minua sit 20-vuotishääpäivänänne. Mulla se oli tänä vuonna ja valitettavasti kaipaisin sitä taloudellista turvaa nyt kun 20 vuotta sitten ajattelin juuri noin kun sinä nyt.

Vierailija
186/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaksi kohtuullisen samapalkkaista lyöttäytyy yhteen, niin silloinhan he tarjoavat taloudellista turvaa ja paremman elintason toisilleen. Sukupuolesta riippumatta.

Eikä tarvi olla edes samapalkkaisia, riittää, että kustannukset jaetaan n. puoliksi. Myös pienituloisempi voi kannatella taloutta, jos isotuloinen jää vaikka työttömäksi.

Vierailija
187/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta karvan päälle 30 mutta en tiedä mitä ihmettä tekisin elämässäni ilman miestäni. Elintasoa hän ei minulle tarjoa, teen sen

Ei kai se minun elämääni liity että sinä olet köyhä ja rakkaus puolisoasi kohtaan on loppunut.

Vierailija
188/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo piereminen ja röyhtäily on miehen syytä, loput ap:n omaa "kuulostelua". "Mehun kaato" ja "sohvaan iskeytyminen".. anna mun kaikki kestää...!

Vierailija
189/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaksi kohtuullisen samapalkkaista lyöttäytyy yhteen, niin silloinhan he tarjoavat taloudellista turvaa ja paremman elintason toisilleen. Sukupuolesta riip

Onko nykynaiset todella sitä mieltä että olisi jees naisena kannatella työttömän miehen taloutta? 

Vierailija
190/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äänistä on ongelma. Kuorsaus, voi olla uniapnea. Tauoton piereminen, väärä ruokavalio. Kömpelyys, ylipaino. Uppiniskaisuus, ei voi hoitaa.

Vierailija
191/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa tuollaiset kaikki tehdään mahdollisimman kovaäänisesti ihmiset on painajaisia, eivät voi edes istua pitämättä mahdollisimman kovaa ääntä. 

Kanta-astujat.

Vierailija
192/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie korkeasaareen tai maatilalle 

Vierailija
193/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ap:n tilanteesta, mutta ex-miesystävälläni oli misofonia, joka todettiin vasta eromme jälkeen. Häntä ärsytti suunnaattomasti isäsä syömisäänet eikä siksi koskaan syönyt vanhempiensa luona. Kun itse sain nuhan, hän oli aivan raivoissaan niistämisestäni, jolle en luonnollisesti voinut mitään. Myös huokailuni ilmeisesti otti pannuun, ja intiimit hetket päättyivät hänen ärtyneisyyteensä. Ei vain silloin osannut pukea asiaa sanoiksi ja olin luonnollisesti aivan ihmeissäni.

Vierailija
194/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaksi kohtuullisen samapalkkaista lyöttäytyy yhteen, niin silloinhan he tarjoavat taloudellista turvaa

Onko nykynaiset todella sitä mieltä että olisi jees naisena kannatella työttömän miehen taloutta? 

En tiedä. Olen kuitenkin kannatellut paljon työtä tekevän miehen uraa hoitamalla kotirintaman.

Eipä ole yhtäkään remonttia tai korjausta hänen aloitteestaan, suunnittelemana tai toteuttamana. Auton huollot ja korjaukset. Lasten kuljetukset, lääkärikäynnit, sairastelut. Kaupassakäynnit.

Eipä hänen ole tarvinnut miettiä, miten lapset hoidetaan kun hänellä on työmatka tai yllättävä iltameno.

Vierailija
195/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap edes miten lahjakas hän on ? Voisi alkaa vaikkapa näytelmäkirjailijaksi. Nuo äännähdykset oli kuvattu loistavasti. Tiedän kun ääntelen juuri noin.

Mies

Vierailija
196/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen mistä tuollaisia saa! Siis aloittaja.

Turvakodista

Voidaan keksiä mitä äänitehosteita lähtee kun sen hampaat isketään kurkkuun ja se ryystää keittoa pillillä lopun elämäänsä kun leuka ei pysy paikoillaan.

Kuinka monella naisella on sinulle lähestymiskielto ja turvakielto sinun takiasi? 

Näitä hulluja riittää, kaikki viha kohdistetaan naisiin jo pelkästään sen perusteella että on olemassa. 

Se on yleensä opittu taito. Tulee joko äidiltä tai muilta vastaantulevilta naisilta.

Vierailija
197/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä meillä maksoin kaiken kun mies oli työttömänä, miksi en? Nyt hän on töissä ja makselee oman osansa, aina ollut ihana mies. Muisti työttömänäkin minua pienillä lahjoilla vaikka rahaa hänellä olikin vähemmän silloin. Tietysti pidän huolen että taloutemme ja elintasomme on hyvällä tolalla vaikka toisella työttömyyttä välillä olisikin. 

Aivan eri asia olisi aloittaa uusi suhde ja alkaa siinä heti toista kannattelemaan, se ei toimisi alkuunsakaan. 

Vierailija
198/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan mahdollista, että AP:n puolison valinta ei ole mennyt aivan nappiin - varsinkaan, jos on ehdottomasti asuttava yhdessä sen kumppanin kanssa.

Näin tuntuu olevan useimmilla ja sit taas lennosta joku toinen... 

Vierailija
199/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Istuinkohan mä tällaisen vieressä bussissa taannoin. Siihen se jäykistyi ikkunapaikalle kuin tikku paskaan, könötti hassussa asennossa, ettei hartiat vahingossakaan hipaise, tuhisi ja näytti vihaiselta. Ei sentään hakannut siinä ruuhkabussissa. No, täällä on kaikenlaisia avohoitoja."

Mietti varmaankin että saa pahoinpitelysyytteen, jos erehtyy edes hipaisemaan.

Vierailija
200/264 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ansaitsevat aina lähtökohtaisesti kunnioituksen. Ap ei oikein osoita sitä.

Sikailijaa ei ole syytä kunnioittaa, eihän mieskään kunnioita vaimoaan, vaan sikailee koko ajan.

Juu juu. Ja kaikki mitä ap sanoi on totta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä