Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!
Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!
Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!
Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.
Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?
Kommentit (623)
Mulla oli ystävä, joka röyhtäisi ihan jatkuvasti. Koko ajan. Ja piereskeli autossa. Hyi saatana, meni ihan hermot. Ja ei olla enää.
Ja olen ääniyliherkkä, myönnän. Mässyttämiset, kovat aivastukset, kuorsaaminen, tavaroiden ja ovien paukuttelu, aterimien kirskuttaminen, juomisen äänet, kova hengittäminen saavat minut raivon valtaan. Onneksi elän ihan sinkkuna ja varmasti erakoidun jossain vaiheessa, en vain jaksa ihmisiä ja heidän sikailuitaan.
Joillekin kelpaa vielä hyvinkin. Sen kun tietäis miks.