Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (485)

Vierailija
421/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltani pelastui nähdessäni tämän aloituksen olevan vielä hengissä.

Harkitsen tästä vakavasti julistetta vessani seinään.

Vierailija
422/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy menopaussin aikoihin lähes kaikille naisille, kuulo herkistyy ja jos on kakova  räkivä ja pierivä mies niin se saa paistomittarin punaiselle. Itse vapautin jo ennen keski-ikää kakovan ja puuskuttavan pireskelijän takaisin luontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, töistä tullessaan älytöntä kolistelua tyyliin, huomio minut olen tullut töistä. Jos valot unohtuneet vessaan päälle, siitä karjahdus, miksi valot on päällä.  Aamulla ennen töihin lähtöä astioiden kolistelua , rykimistä muistuttelua mm. Elä aukaise ikkunoita. Oon ihan poikki tuon ukon takia, tyhmä kuin saapas. Pitäs varmaan ottaa ero, mutta olen liian vanha ja laiska enää eroamaan. Yritän itse ottaa töitä viikonloppuisin ettei tarvii viettää aikaa tuon kanssa. Viikolla päivät ihania yksin. Ahdistus alkaa tuntia ennen ukon paluuta töistä ja pahimmillaan, kun kuulen oven kolahdauksen. Menen sänkyyn jo klo 19 illalla ettei tarvii sen juttuja kuunnella. 

Vierailija
424/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misofonia

Vierailija
425/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen aistiyliherkän (=ap) kannattaisi elää yksin. 

Niin se vain on. Jos kumppani ei olisi tässä suhteessa sopiva niin suhteesta ei tulisi mitään. Hermo ei vain kestäisi. Kaikki hyvätkin asiat menettäisivät merkityksensä.

Vierailija
426/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta. sitten on vihellystä ja jonkun rallin jollotusta tai oopperaa matkivaa töräyttelyä.  

et sitten rakkauden alkuhuumassa huomannut moista-  mutta niin totta. entäs pierut kun ruokailee tvN ääressä sohvalla. Kaikki ruoka  lähes aina sohvalla sotkien. Sitten sotkuisuus ja rikkinäiset alushousut  ,pyllistää- näkkyy  ruskea silmä ... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
427/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isovanhemmat kommentoi toistensa syömisääniä ärsyyntyneenä, mutta olivat kuitenkin joku melkein 70v naimisissa. Että kaipa se on yleistä että toinen alkaa ajan saatossa ärsyttää. Sitten pitää vaihtaa aina tasaisin väliajoin kumppanka, tai yrittää suhtautua toisin.

Sama mun isovanhemmilla, ajanoloon toinen alkaa ärsyttämään. Ja ite ihan samanlainen nyt kuin mummoni oli aikoinaan. Haukun ukkoani aikuisille lapsilleni ja muillekin jotka suostuvat kuuntelemaan. Katkerana mietin miten olisi kannattanut tehdä toisenlaisia valintoja elämässä, olen mummoni oli ikäisenäni. 

Vierailija
428/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI OLET PARISUHTEESSA? Päästä mies vapaaksi yliherkkyydestäsi. 

 

Olet sairas AP

Koko tämä Vauva. fi palsta on ihan perseestä, niin joku ap. kuin myös useimmat ihmiset eri keskustelufoorumeilla, aivan "reikäpäitä" koko lössi😈😈😈!! 

v.....tu jos toinen koko ajan viheltääää, rummuttaa käsillä polviaan, rallattaa välillä jotain rallia muka super möreellä äänellä, sotkee paikat, pyllistelee reikäisissä alushousuissa että anus vinkkaa silmää- kyll maar väsyyyyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
429/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää, en pystyisi tuollaiseen elämään. 

Mies on alaluokkaa, whitetrashia. 

Molemmat ovat. Ei fiksu nainen postaa tuollaista mukahauskaa ja mautonta tölvimistä puolisostaan. Onnea hyvin yhteen sopivalle parille. 

Ei tuo ollut mukahauskaa. Se oli hauskaa :D

niin myös totta. tuollaista vaan on.  toistuvina väsyttää- kuten vislailu, rummutus pöytään tai jalalla lattiaan, ölömölö -muka laulu- yli möreällä äänellä -jonninjoutavaa rallirenkutusta, pyllistely super risaisissa lushousuissa, kynällä nakutus pöytään jne- uuvuttavaa, vaatteet heitetään ovesta sisään mm makuuhuoneeseen -sinne lattialle vaan ja aamulla siitä takaisin yllensä, purua murua keittiön pinnat, lattiat, rasvaveitsi vaan pöydälle jne jne

Vierailija
430/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää, en pystyisi tuollaiseen elämään. 

Mies on alaluokkaa, whitetrashia. 

Molemmat ovat. Ei fiksu nainen postaa tuollaista mukahauskaa ja mautonta tölvimistä puolisostaan. Onnea hyvin yhteen sopivalle parille. 

Ei tuo ollut mukahauskaa. Se oli hauskaa :D

Joo varmaan on hauskaa niiden mielestä, jotka katselevat esim Putousta. Huumori on muuttunut ala-arvoiseksi. Makuasia. 

ai virkatyyliinkö pitäisi kirjoittaa - sillä tuohan on ongelma- nyt se oli puettu huumorityyliin ja ihan ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
431/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia huumormiehiä on paljon. Ottavat mallia apinoista mölyapinoista, jne.

Vierailija
432/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän teitä naisia pakottaa elämään miehen kanssa, joka jatkuvasti vituttaa. En vaan ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
433/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää, en pystyisi tuollaiseen elämään. 

Mies on alaluokkaa, whitetrashia. 

Molemmat ovat. Ei fiksu nainen postaa tuollaista mukahauskaa ja mautonta tölvimistä puolisostaan. Onnea hyvin yhteen sopivalle parille. 

Ei tuo ollut mukahauskaa. Se oli hauskaa :D

niin myös totta. tuollaista vaan on.  toistuvina väsyttää- kuten vislailu, rummutus pöytään tai jalalla lattiaan, ölömölö -muka laulu- yli möreällä äänellä -jonninjoutavaa rallirenkutusta, pyllistely super risaisissa lushousuissa, kynällä nakutus pöytään jne- uuvuttavaa, vaatteet heitetään ovesta sisään mm makuuhuoneeseen -sinne lattialle vaan ja aamulla siitä takaisin yllensä, purua murua keittiön pinnat, lattiat, rasvaveitsi vaan pöydälle jne jne

Tämä ruoalla sotkeminen on yksi sellainen alalaji, jota en voi ymmärtää. Mistä sitä murua ja sotkua pystyykin kehittämään niin paljon, ja miten voi olla mahdollista että sitä ei näe. Tai siivoaminen on alkamassa "ihan kohta" = ei koskaan. Ja tuo voin lääppääminen pinnoille, mitä hel vettiä???

Vierailija
434/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistiyliherkkyyttä apllä ehkä autismi vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
435/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä puukolla muutaman kerran kun se nukkuu. Loppuu se ääntely.

Vierailija
436/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on töissä sellaiset pitkät plydät, missä istuttiin vierekkäin. Pää meinasi räjöhtää, kun bieressä istui jonkin aikaa tuollainen setämies. Hän koko ajan joko jauhoi purkkaa suu auki, hakkasi tietokoneenn näppäimistöä niin, että kolo pöytä tärisi. Naputti jalkaa lattiaan. Rummutti sormillaan pöytää. Naputti kynällä pöytää. Osaako joku kertoa, tekevätkö nuo miehet niin ihan pelkästää  muiden kiusaksi vai eivätkö tajua möykkäävänsä?

Vierailija
437/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö APn tehdä IHANITSE sille omalle elämälle jotain jos se ei ole tyydyttävää. Jos se mies vaivaa iin heivaa se helvettiin. Mitä tää asia meille kuuluu? Oma on elämäsi. 

Vierailija
438/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltani pelastui nähdessäni tämän aloituksen olevan vielä hengissä.

Harkitsen tästä vakavasti julistetta vessani seinään.

Mä en edes tällä kertaa nauranut, vaan katselen suurella kunnioituksella, aivan loistava kuvaus. Kirjallista lahjakkuutta, ja olen täysin tosissani. Jopa tuollaisesta "hömpästä" se näkyy.

Vierailija
439/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:stä ei lähde minkäänlaista ääntä? Mutta ratkaisu ap:lle on äänilähteen poistaminen esim. eroamalla.

Jos ei jaksa tai pysty eroamaan, niin on ihan turha valittaa.

Vierailija
440/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI OLET PARISUHTEESSA? Päästä mies vapaaksi yliherkkyydestäsi. 

 

Olet sairas AP

Koko tämä Vauva. fi palsta on ihan perseestä, niin joku ap. kuin myös useimmat ihmiset eri keskustelufoorumeilla, aivan "reikäpäitä" koko lössi😈😈😈!! 

v.....tu jos toinen koko ajan viheltääää, rummuttaa käsillä polviaan, rallattaa välillä jotain rallia muka super möreellä äänellä, sotkee paikat, pyllistelee reikäisissä alushousuissa että anus vinkkaa silmää- kyll maar väsyyyyy

Ja joka väliin laukoo omasta mielestään tosi nokkelia vitsejä, lisään vielä tähän. Ja sitten se, kun mies on niin muikeana ja klähmii takapuolta kun kuljen ohi, melkein rallattelee, mutta auta armias, jos tokaisen, että tyhjennätkö tiskikoneen, mä meen tästä pyykille, niin jopas hymyt hyytyy. Pakko aina "tehdä samaan aikaan jotain" kun häneltä vaatii yhtään mitään, muuten tulee "miksi aina minä", eikä tajua sitä, että mä teen kaikki siivoukset ja ruuat yleensä itse. Ennen jopa leivoin, enää ei kiinnosta mitään pullaa tuolle tehdä. Muruja vaan lisää siivottavaksi.