Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (485)

Vierailija
401/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kummelin Efekti-mies melkein naurattaa, kun tunnen parikin tuollaista hähhäh-pier-röyh -hähhää tyyppiä. Luoja suokoon eivät ole onneksi omassa lähi-piirissä. Mutta nyt juhannuksena kun oltiin isommalla porukalla koolla, näitä taas tuli nähtyä. Erityisesti miehet tuntuvat nauttivan siitä, että kun kulauttaa sen kaljapullon, sen jälkeen on päästettävä mahdollisimman suuri ja äänekäs röyhtäisy ilahduttamaan kanssajuhlijoita. 

Jotenkin ymmärrän, että teinipojista tämä on jonkinlainen miehuuden huipulle pääsy, mutta kun 50-60 kympisetkin käyttäytyvät samoin, vaikka seurueessa on myös ihan fiksuja naisia, niin ei voi kuin ihmetellä. Jos oma mies röyhisi suureen ääneen vaikkapa vieraiden juhlapöydässä, tämmäisin käsilaukulla päähän.

Vierailija
402/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon äänimaaliman lisäksi kyllä ärsyttää myös mitä erilaisimmat hajut. Millon haisee pierut, perse, hikiset sukat, kainalohiki, korvantakuset...vessakäynnin jälkeinen kammotus... vain joitakin mainitsin tässä niistä monista.

 

Miksi mies ei peseydy ja pese vaatteitaan?

Mun exä ei todellakaan pessyt itse vaatteitaan! Ja ukkoutuessa kaljakin alkoi maistumaan enemmän ja p..skanhaju (piereskely ja sontiminen) lisääntyi exponentiaalisesti. Sen hikikin alkoi haista pahemmalta. Huomautin kyllä kaljankittaamisesta, muttei tuntunut käsittävän ettei se kolmosolut mitään jatkuvaa jokapäiväistä janojuomaa ole. Se oli tyyliä kotiin töistä: kalja. Ruuan kanssa: kalja. Pihatöitä: kalja. Sauna: kalja. Telkkaria illalla: kalja. Vatsakin kasvoi ja muuttui ärtyisäksi jatkuvan "laskuhumalan" takia. Kuorsauskin lisääntyi, oma nukkuminen jäi todella vähiin, se jyrinä kuului vaikka nukuin välillä toisessa huoneessa. Nykyään asun yksin. Enkä tähän miestä enää ota metelöimään ja haisemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmöykkähän alkaa jo lapsena. Tavaroita paiskotaan ja ulvotaan ja leikit on äänekkäitä. Ja mopoiässä mitä karseempi ääni niissä vehkeissä niin että kylä raikaa sen "parempi". Auton kun saavat niin poppijumputus huutaa että kuulee kilometrin päähän, että täältä sitä tullaan! Ihan suoraa jatkumoa möykälle ap:n kertomus.

Vierailija
404/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on tapana päästellä erilaisia ääniä. Oletko tullut nyt yllättäen aistiyliherkäksi, jos tuollaiset normaaliin elämään kuuluvat äänet häiritsevät?  Vai oletko vain kyllästynyt mieheesi? 

Kerran kuulin naisesta, jonka ei ketänyt, kun miehensä yski, aivasteli tai tälle tuli hikka. Oletkohan sinä ap yliherrä myös näille äänille? Röyhtäilystä ja piereskelystä nyt puhumattakaan.

Jotkut ihmiset vaan alkavat ikääntyessään ähkimään ja voihkimaan ihan älyttömästi. Koko ajan hirveä puuskutus, rykiminen ja ähke pienestäkin liikkeestä. Hiljaisestakin ihmisestä saattaa tulla ähkijä.

Vierailija
405/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehestä oma vinkulelusi. 

Vierailija
406/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on tapana päästellä erilaisia ääniä. Oletko tullut nyt yllättäen aistiyliherkäksi, jos tuollaiset normaaliin elämään kuuluvat äänet häiritsevät?  Vai oletko vain kyllästynyt mieheesi? 

Kerran kuulin naisesta, jonka ei ketänyt, kun miehensä yski, aivasteli tai tälle tuli hikka. Oletkohan sinä ap yliherrä myös näille äänille? Röyhtäilystä ja piereskelystä nyt puhumattakaan.

Jaaha että nainen sitä on heti aistiyliherkkä ja vaihdevuosivaivainen kun ei porsasta siedä olohuoneessaan ja ruokapöydässään. Että kiitollinen pitää olla kun on sellaisen luomakunnankruunun itselleen saanut. Miksi kummassa ei saisi edellyttää puolisolta käytöstapoja kotonakin? Jos ei muuten niin edes esimerkin vuoksi lapsille. Jokapäiväisestä elämästä hekin elämisen esimerkin saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
407/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 vuoden suhteemme perusta on korvatulpat. En vaan tiedä, onko hyväksi käyttää korvatulppia aina.

Itse yritin miehen kuorsauksen takia pitää korvatulppia, mutta kun korvat oli "tukossa" niin kuuli oman sydämen sykkeen ja hengityksen niin en oppinut niitä pitämään. Ja jotenkin jäi myös se pikkulapsiäidin moodi päälle vaikka olivat jo murrosiässä että pitää kuulla äänet yölläkin. Heräsin herkästi. Nykyään kun olen jo vuosia asunut yksin niin nukunkin sikeämmin.

Vierailija
408/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Harvemmin sitä satoja ylänuolia saa samassa postissa parille kommentilleen.

Molemmille. 🤷 Tämä ketju jäi mieleen. E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
409/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
410/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole sukupuolisidonnaista, vaikka yleisesti mun mielestä vanhemmista miehistä lähteekin enempi tuollaista turhaa ähinää ja puhinaa.

Just hotellin aamupalalla, joku nainen jatkuvasti niiskutti nenäänsä (ei sillä mitään nuhaa ollut eli ilmiselvästi joku typerä tapa kyseessä), selvitti kurkkuaan tai yskähteli ja köhisi sellasta turhaa virkayskää. Ihan vidun ärsyttävää, kun ei voi olla hetkeäkään hiljaa.

Tiedä sitten mikä tuota ihmistyyppiä vaivaa. Tai mistä tuollaiset jatkuvat ääntelyn tavat tarttuu. Eivät varmasti tajua myöskään, että tuo on muiden mielestä aivan helvetin ärsyttävää. Onneksi asun yksin.

Hotellissa saattoi olla sisäilmaongelmia joihin nainen reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
411/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitustyylin perusteella vakka on kantensa valinnut. Lapsellista ja moukkamaista käytöstä molemmilta. 

Just näin. On noloa levitellä puolisostaan tuollaisia juttuja edes nimettömänä. Oletko valmis julkaisemaan saman tarinan kuvasi ja nimesi kanssa? Ja aikanaan luvattiin rakastaa ja kunnioittaa

Ja ne lupaukset koskee vain naisia?

Vierailija
412/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap. Mun poika on tuollainen, nyt jo parikymppinen, mutta teinistä asti kaikki liikkuminen on ollut äänekästä. Portaiden kulkeminen tömistelyä, kaikki ovet, mikroa myöden läimäistään kiinni. MIKSI? Voileivän tekeminenkin on kilistelyä ja kalistelua. 

Tuon kilistelyn, kolauttelun ja ovien räimimisen vuoksi käskin (pyytäminen ei tehonnut) miestä tekemään eväänsä töihin jo illalla valmiiksi, ettei koko huushollin tarvinnut herätä todistamaan tätä operaatiota puoli kuudelta aamuisin. Makuuhuoneitten suljetut ovet eivät riittävästi ääniä vaientaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
413/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämänkin aiheen nostosta. Ihan sairaan ihmisen aloitus. Toivottavasti menee tänä päivänä jo paremmin.

Kiitos siis siksi, että osaan taas poistua palstalta sairaiden kokoontumisajoita aikaa haaskaamasta. Seuraavaksi joku toinen hullu avaa vastaavan naisen ääntelystä ja lisää vielä, että turpaan pitäis vetää. Sellainen maailma, millaiset ihmiset. Pitäkää terveet huolta itsestänne tuolla ulkona ja varokaa avohoitopotilaita.

Vierailija
414/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap. Mun poika on tuollainen, nyt jo parikymppinen, mutta teinistä asti kaikki liikkuminen on ollut äänekästä. Portaiden kulkeminen tömistelyä, kaikki ovet, mikroa myöden läimäistään kiinni. MIKSI? Voileivän tekeminenkin on kilistelyä ja kalistelua. 

Tuon kilistelyn, kolauttelun ja ovien räimimisen vuoksi käskin (pyytäminen ei tehonnut) miestä tekemään eväänsä töihin jo illalla valmiiksi, ettei koko huushollin tarvinnut herätä todistamaan tätä operaatiota puoli kuudelta aamuisin. Makuuhuoneitten suljetut ovet eivät riittävästi ääniä vaientaneet.

Niin meidän muiden tarvitsee nousta töihin/kouluun/päiväkotiin vasta seitsemältä. Kerroin tämän kun joku (mies) tarttuu siihen kuitenkin että mamma vaan makaa kun mies lähtee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
415/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI OLET PARISUHTEESSA? Päästä mies vapaaksi yliherkkyydestäsi. 

 

Olet sairas AP

Koko tämä Vauva. fi palsta on ihan perseestä, niin joku ap. kuin myös useimmat ihmiset eri keskustelufoorumeilla, aivan "reikäpäitä" koko lössi😈😈😈!! 

Vierailija
416/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisistakin eläimellisiä ääniä lähtee. Aloitus oli liioitellun humoristinen. Ainakin ikä ja sairaudet tuovat mukanaan kaikenlaisia lieveilmiöitä. 

Vierailija
417/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Silvennoinen kotioloissa?😂

Vierailija
418/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, 100 pistettä tästä huumoripläjäyksestä! HIH-HAAH-EH-HEH-HEE-UUH!

Vierailija
419/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat tosiaan mölytoosia - kaikki tehdään suurilla eleillä ja paukkeella. Omituisia oman elämänsä lavatähtiä.

Niinpä.

En ymmärrä miksi kaapinovet täytyy paiskata kiinni. Mutta jos samaisen ihmisen autonoven paiskaa kiinni, niin siitä kyllä sanotaan kiukkuisesti.

Ja miksi kengät täytyy laittaa jalkaan kauhean ähinän saattelemana.

Erään perheenjäseneni ruoan mäyssytys kuuluu toiseen huoneeseen asti! Voin sanoa, että silloin nousee verenpaine tappiin. Ja erikoista on se, että tämä mäyssyttäjä ei itse siedä mäyssytysääniä muilta!

Vierailija
420/485 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista. Vedet silmissä nauroin. Pitää kuivata silmät. 

Ei ole ukkoa.