Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!

Vierailija
08.09.2025 |

Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!

Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!

Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.

Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?

Kommentit (485)

Vierailija
461/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tukkani oli pystyssä heti kohdassa "Lättäjalat SLÄP-TÖP". Kaikuja 90-luvun alusta, kun kokeilin seurustelemista ja sain lauantaisin kuunneltavakseni ap:n kuvailemien äänien lisäksi oluttölkkien sihahtelun, jalkapalloselostuksen ("ssssaaAAtana") ja kahisevan Hesariparan, kun siitä valikoitiin urheilusivuja tunnin mittaisen vessaistunnon viihdykkeeksi. 

Olen muuten ollut sinkku 90-luvun alusta lähtien.  

Vierailija
462/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto-ohjelmasta Jarmo Heikkisen äänellä: Kokoontuessaan parvi pitää yhteysääntä. Tyypillisesti parvessa ääntely auttaa ainakin näissä:

Suunta ja ryhmä: linnut tietävät missä muut ovat ja mihin mennään, jolloin parvi pysyy hallitumpana ja reittinsä/etäisyytensä pysyvät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et kuitenkaan viitsi jättää sitä koska olet riippuvainen siitä tilipussista jonka se kuitenkin jakaa kanssasi. Surullista. 

Niinpä, monille rahalla yms.  on suuri merkitys kuitenkin. Myös on ulkopuolisille hienoa aina sopivissa paikoissa mainita se "meidän mies". Toki ilman mainintaa mokomista ääntelyistä 😀. Surullista ihan siksikin kun puhuvat noin alentuvasti ja kunnioitusta toiseen ei ole. Itselläkin silloin olisi kyllä peiliin katsomisen paikka: millainen ihminen oikein olen. Joskus tuntuu, että vain toisen viat nähdään. Varsinkin ne, joita voi sormella osoittaa. Itse ollaan hipihiljaa omista motiiveista. 

Anteeksi nyt, mutta en naisena voi käsittää miten voi olla, asua ja nauttia parisuhteen tuomista eduista ihmisen kanssa, jota itse inhoaa. Joku luonnevika pitää itselläänkin silloin olla. 

Vierailija
464/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntely ei riipu sukupuolesta. Olen mies ja vaimoni ääntelee aivan samoin tavoin. Olen kestänyt ääniä jo 24 vuotta ja tottunut niihin. Ensimmäiset 15 vuotta oli siedätyshoitoa. Jos vaimoni ei kuorsaa vieressäni, herään heti, sillä olen niin tottunut kuorsaukseen.

Vierailija
465/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ähkii syödessään.

Jokaisen suupalan myötä kuuluu vähintään pieni ähh, usein vähän isompikin hhääähh. Muuten hän syö siististi ja hiljaisesti. Mutta tuo jatkuva äheltäminen pilaa välillä oman ruokailuhetken.

Perhetuttu mies  puhuu ruoka suussa ..ei voi päin katsoa. Ryystää juomistaan, ja jok a ruokailun päälle  o ho. .

Vierailija
466/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltani pelastui nähdessäni tämän aloituksen olevan vielä hengissä.

Harkitsen tästä vakavasti julistetta vessani seinään.

Samoin. Lähetin kuvakaappaukset siitä kahdelle naisystävälleni.  Ennen eroa nuo äänten inhottavuus voimistui. 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota ap ihmeessä avioero, jos se on noin vaikeaa.

 

 Ja ihan oikeasti: Ole iloinen,  että miehesi ei kyylää kaikkia vikojasi. Kun utareesi ja pehvasi roikkuvat ja naama on täynnä ryppyjä ja kaula yhtä helttakudosta, että se viitsii nukkua kanssasi samassa huoneessa ja jopa samassa sängyssä. Ja kun sinä turhaan läträät voiteiden ja kynsilakan kanssa ja käytät kuontaloasi kampaajalla, ei se siitä paremmaksi muutu, voi miten ärsyttävää, eikö rahalle ole parempaa käyttöä.

 

T. 68-vuotias nainen, joka edelleen tulee puolison kanssa hyvin toimeen

Vierailija
468/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli äidin sanojen mukaan nuoren joilla, urheilullinen, vetreä, minä muistan isän läskinä, kiroilevana, ketjupolttaja juoppona ainoa urheilu mitä se harrasti oli ollut, lenkkimakkara ja telkkarista urheilun seuraaminen, sitä ei saanut meidän äidin ja lasten kanssa lähtemään ilon piknikille tms, pois tieltä piti olla aina kun sillä huono päivä ja niitä oli useampi viikossa 

 

Silti ihmettelen mikä sai äidin jäämään tuollaisen pskakasan luokse 40 vuodeksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa pitää silloin olla päässä kun suostuu elämään ja jopa nukkuman yhdessä noin kammottavalta itselleen tuntuvan ihmisen kanssa kuin aloittaja ja jotkut muut täällä kertovat tekevänsä. Ja jopa vapaaehtoisesti, ymmärtäisin jotenkin jos pakotettuna. 

Ymmärrän itsensä ruoskimisen ja marttyyriyden tuottaman tyydytyksen tunteen, mutta joku roti sentään.  Vai onko kyseessä ilmiö, että mitä huonompi kumppani toisen mielestä on niin sitä paremmalta se silloin saa oman itsensä tuntumaan. Ellei täydelliseltä. Varmaankin on mukavaa olla hyvä tai jopa täydellinen ihminen. Oli sitä sitten tai ei, hällä väliä. 

Vierailija
470/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:lla on tuollainen mölinämies?
Siksi koska naiset, ml. ap, pitävät mölinämiehistä.
Minä olen hiljainen mies. Kävelen hiljaa, syön ja juon hiljaa, siirtelen esineitä hiljaa. En puhu sen kuuluvammin kuin naisetkaan, enkä koskaan riidellessä korota ääntäni. Ja naiset inhoavat sitä. Se nähdään naisellisena käytöksenä, sanoivat naiset mitä sanoivat.
Mies jonka miehekkäät tavat eivät ärsytä naista, ei ole naisten mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana kuuluu SKRIITS SKRAATS ja mies kiljaisee AUUU!! kun huomaa että hän erehtyi työntämään pippelin APn hiekkaiseen pimppiin.

Vierailija
472/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele: "minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF."🤣 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hele: "minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF."🤣 

Tässä kohdassa meinas tulla kuset housuun.😆

Vierailija
474/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin aikana kuuluu SKRIITS SKRAATS ja mies kiljaisee AUUU!! kun huomaa että hän erehtyi työntämään pippelin APn hiekkaiseen pimppiin.

Menetkös tosikko tylsimys siitä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:lla on tuollainen mölinämies?
Siksi koska naiset, ml. ap, pitävät mölinämiehistä.
Minä olen hiljainen mies. Kävelen hiljaa, syön ja juon hiljaa, siirtelen esineitä hiljaa. En puhu sen kuuluvammin kuin naisetkaan, enkä koskaan riidellessä korota ääntäni. Ja naiset inhoavat sitä. Se nähdään naisellisena käytöksenä, sanoivat naiset mitä sanoivat.
Mies jonka miehekkäät tavat eivät ärsytä naista, ei ole naisten mieleen.

Minä minä minä. Tuon itsekkyyden takia naiset ei kiinnostu. Pitää olla itse kiva ja kiinnostunut muiden ihmisten asioista, esim. naisten, sillä tavalla saa seuraa. 

Vierailija
476/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ota ap ihmeessä avioero, jos se on noin vaikeaa.

 

 Ja ihan oikeasti: Ole iloinen,  että miehesi ei kyylää kaikkia vikojasi. Kun utareesi ja pehvasi roikkuvat ja naama on täynnä ryppyjä ja kaula yhtä helttakudosta, että se viitsii nukkua kanssasi samassa huoneessa ja jopa samassa sängyssä. Ja kun sinä turhaan läträät voiteiden ja kynsilakan kanssa ja käytät kuontaloasi kampaajalla, ei se siitä paremmaksi muutu, voi miten ärsyttävää, eikö rahalle ole parempaa käyttöä.

 

T. 68-vuotias nainen, joka edelleen tulee puolison kanssa hyvin toimeen

Ääh, mitä hemmettiläistä nyt taas. Olinko muka ainoa joka otti tämän huumorilla?

Vierailija
477/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltani pelastui nähdessäni tämän aloituksen olevan vielä hengissä.

Harkitsen tästä vakavasti julistetta vessani seinään.

Samoin. Lähetin kuvakaappaukset siitä kahdelle naisystävälleni.  Ennen eroa nuo äänten inhottavuus voimistui. 😂😂😂

Minäkin haluan tällaisen julisteen! Tai t-paidan, tekstistä valitut palat eteen ja loput taakse.

Vierailija
478/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

@AP: Hommaa itsellesi pienet noice cancelling bluetooth kuulokkeet ja laita sarjoja pyörimään korviisi päättymättömältä C-kasetilta.

Vierailija
479/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä. Miksi piti valita ääntä pitävä mies, jos ei kerran pää kestä toisen normaalista elämisestä syntyviä ääniä

Vierailija
480/485 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha aloitus, piristi päivän! Kiitos siitä.