Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koulukiusaajat aina menestyy elämässään?

Vierailija
08.09.2025 |

Itseä on kiusattu rankasti

Kommentit (479)

Vierailija
421/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kiusaaja on syyllinen kiusaamiseen ja hänellä on ongelma

Vierailija
422/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tutuista kiusaajista ei kukaan ole menestynyt, ovat riitaantuneet ihmissuhteissa ja perheensä kanssa. Eivät tule toimeen oikein kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun kiusaajia pitää ymmärtää. Heille pitää antaa apua ja tukea, koska kiusaajalla on, voi kyynel, niin vaikeaa.

Vierailija
424/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on niitäkin entisiä kiusaajia jotka yrittävät ulkoistaa oman käytöksensä täysin muualle, mutta enhän minä vaan mun vaikeat kotiolot/vanhemmat/ongelmat.

Kiusaajia pitää ymmärtää, joidenkin mielestä.

Vierailija
425/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on niitäkin entisiä kiusaajia jotka yrittävät ulkoistaa oman käytöksensä täysin muualle, mutta enhän minä vaan mun vaikeat kotiolot/vanhemmat/ongelmat.

Kiusaajia pitää ymmärtää, joidenkin mielestä.

Miksi? Itse ovat paskansa aiheuttaneet.

Vierailija
426/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressamme Stubb on sellainen. Oiva esimerkki ap:n mainitsemasta asiasta! Kannattaa kiusata!

Vierailija
427/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ei koskaan ole mitään menestyviä vaan naurettavia luusereita.

Vierailija
428/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tutuista kiusaajista ei kukaan ole menestynyt, ovat riitaantuneet ihmissuhteissa ja perheensä kanssa. Eivät tule toimeen oikein kenenkään kanssa.

Tunnen yhden joka pitää jotain somekanavaa siitä miten vaikea lapsuus hänellä oli. Siis voi itku, miten vaikea. Ilmeisesti yrittää kerätä sääliä ihmisiltä.

Vierailija
429/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se että kotona oli vaikeaa ole mikään syy kiusaamiselle

Vierailija
430/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Britanniassa kiusaaja voidaan oikeasti erottaa koulusta kiusaamisen vuoksi, joko määräaikaisesti tai pysyvästi. Erottamisen lisäksi tästä erottamisesta kiusaamiskäytöksen vuoksi jää merkintä oppilaan tietoihin, mikä taas voi haitata tulevaisuuden kouluvalintoja.

Vierailija
431/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pressamme Stubb on sellainen. Oiva esimerkki ap:n mainitsemasta asiasta! Kannattaa kiusata!

Rahalla hankitut tutkinnot ulkomailta. Suomessa ei päässyt opiskelemaan edes ruotsinkielisiin paikkoihin.

Vierailija
432/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla hankitut tutkinnot ulkomailta. Suomessa ei päässyt opiskelemaan edes ruotsinkielisiin paikkoihin.

Kyllä ulkomaillakin niihin koulutuksiin pitää ihan hakea.

Vierailija
433/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun kiusaajia pitää ymmärtää. Heille pitää antaa apua ja tukea, koska kiusaajalla on, voi kyynel, niin vaikeaa.

Mikään ei oikeuta kiusaamaan ja kiusaaminen on vain ja ainoastaan kiusaajan omaa syytä.

Vierailija
434/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän kiusaajat ovat tosi herkkiä. Alkavat oireilla jos esimerkiksi kotona tapahtuu vähänkin jotain, haluavat että muillakaan ei ole kivaa jos heilläkään ei ole. Surkimuksia.

Vierailija
435/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosio, karisma, osaavat saada ihmiset toiminaan oman halunsa mukaan. 

koulukiusaajat ovat usein myös kauniita/urheilullisia/varakkaat vanhemmat ja siihen kun lisää karisman= ihmiset haluavat viettää aikaa tällaisesta seurassa. Suosio valuu muihinkin. 

Vierailija
436/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt koulukiusaajani värjöttelemässä kauppakeskuksessa illalla lähes kaikkien kauppojen ja kahviloiden ollessa kiinni. Siis asunnottomien seassa. Koulumenestyksestä päätellen ei menestynyt elämässä.

Vierailija
437/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pääkiusaajani oli rikkaasta perheestä. Sai kotoa kaikki merkkivaatteet, mopon, auton ja vanhemmat maksoi opiskelut. 

Ei ihme että oli aika helppo alkaa menestyä. Varsinkin kun oli tottunut koko kouluajan määräilemään muita mitä alaiset saa tehdä ja ei saa tehdä. Esimerkiksi määräsi ettei kukaan saa puhua minun kanssani tai muuten joutuu myös kiusatuksi. Johtaja-ainesta.

Niinpä. Ajattele miten paljon se sinua pelkäsi. Jostain syystä koki sinut uhkaksi. Kovin pieni sielu.

Vierailija
438/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän kiusaajat ovat tosi herkkiä. Alkavat oireilla jos esimerkiksi kotona tapahtuu vähänkin jotain, haluavat että muillakaan ei ole kivaa jos heilläkään ei ole. Surkimuksia.

Surkimuksia kyllä, mutta herkkyydestä en kyllä heidän kohdallaan mainitsisi kauheasti.

Vierailija
439/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan yliherkkiä surkimuksia. Yhyy, mun vanhemmatkin eroaa ja mulle tuli niin paha mieli ja olo, kenelläkään ei saa olla kivaa kun mulla on niin kirjaa, yhyy, alanpa nimitellä kuita lapsia ja varastella koska mulla on paha olo ja pelottaa vanhempien ero, yhyyy.

Vierailija
440/479 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkimuksia kyllä, mutta herkkyydestä en kyllä heidän kohdallaan mainitsisi kauheasti.

No ainakin samaa koulu aikoinaan käyneet kiusaajat olivat todella herkkiä. Eivät kestäneet mitään vastoinkäymisiä, pillahtivat itkuun herkästi ja eivät kestäneet edes sitä jos heidän kiusaamansa ihmiset sanoi heille takaisin, menivät kattelemaan opettajalle tai vanhemmilleen että tuo sanoi mulle ikävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan