Illalla taas ärsytti tipattomuus, mutta nyt olen iloinen
Pari viikkoa takana, kyllä kai se tästä alkaa sujua. Aikaa on yhtäkkiä ihan hirveästi, kun ei juo. Illalla aika matelee eikä lennä siivillä, aamulla herää kuuden jälkeen ilman krapulaa ja on heti toimintakykyinen. Mutta silti viikonloppuna tekisi mieli lipittää viiniä. Siihen on niin tottunut. Tuntuu ihan turhalta mennä mihinkään ravintolaan syömäänkään, kun jokaisen annoksen kanssa on tarjolla vettä. Koskahan se luvattu euforia tulee, mistä muut juomisen lopettaneet puhuvat? Minua vain tympii.
Kommentit (11)
Sama täällä, ihana herätä virkeänä ilman krapula pöhnää.
Huomaan erot jo nyt. Leposyke laskenut paljon, nukun todella hyvin, energiaa, painokin tippunut pari kiloa ja ei olla edes puolivälissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, ihana herätä virkeänä ilman krapula pöhnää.
Virkeä olen itsekin eikä krapula kerinnyt tulla. Eilen tein hyvää ruokaa ja sitäkään ei tänään tarvitse tehdä. Nautin omasta erinomaisesta seurastani ja myös teidän seurastanne. Mukavaa sunnuntaita itse kullekin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
En saa ryypätä yhy yhy yhyyyy😭😭😭
Ap
Saisin toki, jos haluaisin, kyllä kaapeissa viiniä on. Mutta tämä on oma valinta.
Oikea AP
Voi jumal..tai.Ei harmittannu yhtään.Jos elämän tarkotus on joku juoppous..Niin hyvin on asiat.
Minäkin eilen hetken mietin että haenko pullon viiniä. Kävin kuitenkin vain vesipullon kanssa saunassa ja menin aikaisin nukkumaan. Olen miettinyt että jatkossa juon vain oikeissa juhlissa, kalsarikännit kotona tekevät vain entistä surullisemmaksi. Kohta salille, kyllä tämä tästä! Hävettää tunnustaa mutta minua on pitkään motivoinut juomattomuuteen alkoholin turhat kalorit ja vaikutus ulkonäköön. En minä mitään euforiaa ole selvin päin olemisesta koskaan saanut, mutta naama näyttää ihan erilaiselta kuukauden juomattomuuden jälkeen.
Ai että alkoholistit ovat surkeita reppanoita, huoh...
Vastaus on tekstissäsi. "viikonloppuna tekisi mieli lipittää viiniä. Siihen on niin tottunut..." Olet pilannut aivosi alkoholismilla ja se nyt vain tulee viemään pitkän ajan ennen kuin normalisoidut. Ei se yhdessä viikonlopussa tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin eilen hetken mietin että haenko pullon viiniä. Kävin kuitenkin vain vesipullon kanssa saunassa ja menin aikaisin nukkumaan. Olen miettinyt että jatkossa juon vain oikeissa juhlissa, kalsarikännit kotona tekevät vain entistä surullisemmaksi. Kohta salille, kyllä tämä tästä! Hävettää tunnustaa mutta minua on pitkään motivoinut juomattomuuteen alkoholin turhat kalorit ja vaikutus ulkonäköön. En minä mitään euforiaa ole selvin päin olemisesta koskaan saanut, mutta naama näyttää ihan erilaiselta kuukauden juomattomuuden jälkeen.
Juuri tämä! Yritän päästä eroon alkoholin normalisoinnista. Se ei kuulu jokaiseen viikonloppuun. Juhlissa voi skoolata ja erityisen juhlavilla aterioilla juoda viiniä. Ja tottakai alkoholi pöhöttää ja rumentaa. Aiheuttaa sitäpaitsi syöpää.
Itse ollut elokuusta lähtien tipattomalla. Eka ja ehkä toka kk oli vähän sellaista kipuilua, mutta nyt en enää edes haluaisi ottaa. Ainoa miinus on se että aikaa on enemmän joten kumppania kaivaa vierelleen useammin. Olisi niin kiva yhdessä puuhailla kaikkea kivaa ilman alkoholin sävyttämää elämää.
En saa ryypätä yhy yhy yhyyyy😭😭😭
Ap