Milloin ostit itsellesi viimeksi kengät?
Tuliko tarpeeseen vai ostitko kenties siksi, että ihastuit niihin niin kovasti?
Itse pähkäilen eräiden nahkaisten syyskenkien takia, hintaa olisi n.170€. En tarvitsisi niitä, mutta kys merkki tuttu ja kenkien ulkonäkö ym "iski halolla"...
Kommentit (86)
Keväällä uudet crocsit. En ole täysin tyytyväinen. Tuli liian pinkit.
Ostan uudet kengät jokainen kuukausi jos vain löydän haluamani kengät. Rakastan kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä uudet crocsit. En ole täysin tyytyväinen. Tuli liian pinkit.
Sellaiset haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itkin kun minulla ei ollut kenkiä kunnes näin lapsen jolla ei ollut jalkoja.
Muistelmia Palestiinasta.
Kuukausi sitten, Adidas Samba kengät "kaupunkilenkkareiksi".
Toissa viikolla tilasin useammat sovitettavaksi. Tykkään erilaisista kengistä ja mulla on 20-30 paria erilaisia kenkiä eri kausille kaapeissa ja varastossa. Myyn pois torissa ylimääräisiä mitä ei enää tule käytettyä, usein ovat vielä ihan hyvässä kunnossa, kestävät paremmin kun ei joka päivä pidä samoja.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ostaa kirpparilta pari päivää sitten, mutta kun kattelin muuta välillä, joku oli jo vienyt kengät.
Hyi saakeli, jalkasienivaara. Se sieni taas on helkutin hankala hävittää ja altistaa helpommin esim. ruusulle, joka ei lähde pois muuten kuin antibioottitiputuksella.
Kesällä ostin nilkkurikumpparit kun säätiedotus kertoi vahvasti, että juhannuspäivänä koiranäyttelyssä kahlataan kuravellissä. Tarpeeseen tuli.
Talvella ostin alesta talvikengät kun edellisistä murtui pohjat. Nekin tuli tarpeeseen.
Kesällä ostin kahdet sandaalit Tokmannin alesta ja toiset olivatkin kovassa käytössä loppukesän, toisetkin varmasti ensi kesänä ellei jonnekkin rantsuun suuntaa jo talvilomalla. Sitä edellinen ostos oli muistaakseni Asicsen lenkkarit. Ensi talveksi haluaisin maiharit mutta on kyllä Icebugitkin olemassa
Pari kuukautta sitten poistomyynnistä puoleen hintaan Mizunon goretex/kitkapohja -lenkkarit syyskelejä varten.
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta sitten. Maksoi 19.90€
Tuskin enää käyttökunnossa ?
Ostin noin kuukausi sitten syksynsi kivat kumipohjaiset korolliset mokkaloaferit. Ihan tarpeeseen, koska vastaavia ei ennestään ollut, mutta olisin varmaan ilmankin tullut toimeen.
Kaikista parhaimmat ja mieleisimmät kengät ovat nykyään saatavilla vain nettikaupoista. Ei vaan viitsi tilata, jos joutuu palauttelemaan, työlästä. Kaupoissa aivan surkeat valikoimat, mutta jos mieleiset sattuu kohdalle, niin oma koko on jo mennyt. Hinnalla ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain älyvapaa ostaa tuon hintaiset kengät.
Itse ostin syyskengät sadeaikaa varten, 30% alesta. Jäi reilusti alle satasen. Muuta vastaavia minulla ei ollut, jalat olisivat kastuneet.
Njaah🤔
Tässä vaan 40+v iässä huomannut luinka esim.nahkakenkiin kannattaa satsata.
Ap
Ei, vaan juuri tuossa iässä luovutaan nahkakengistä ja korkosaappaista ja siirrytään mukaviin kenkiin.
En ymmärrä puhettasi lainkaan, minulla on aika intohimoinen suhtautuminen kenkiin joten puheesi on käsittämätöntä siksikin.Toisekseen ei kenkien (omaa) silmää hivelevä ulkonäkö+mukavuus välttämättä sulje toisiaan pois.
Kommentistasi tulee mieleen niin monet toteamukset siitä millainen aikuisen nqisen tulisi "olla ja näyttää" ja millainen ei ainakaan, ja ihan vain siksi, että ei ärsyttäisi tai triggeröisi toisen (naisen) silmää ja psyykettä. Surullista.
Ap
Ainiin, kiitos kommenteista.
Ap & kengät tilattu 😍
Noin vuosi sitten ostin alennusmyynnistä paljasjalkakengät työkengiksi. Oli hyvä ostos, jalat eivät enää kipeydy kuten edellisissä kengissäni.
Toukokuussa kahdet juoksukengät ja elokuussa yhdet lisää. Kohta pitää ostaa uudet nastalenkkarit ja vaelluskengät. Niillä mennään talvi, ja keväällä taas uudet juoksukengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuotta sitten. Maksoi 19.90€
Tuskin enää käyttökunnossa ?
miten niin, mulla ainakin kengät kestää likemmäs 10 kuin 5 vuotta
-eri-
Itkin kun minulla ei ollut kenkiä kunnes näin lapsen jolla ei ollut jalkoja.